Hop til indhold
Guest Diskret25

Mand vil offentliggøre min info for ingen grund

Recommended Posts

Guest Diskret25

Som kvinde finder jeg det rigtig ubehageligt at blive kontaktet af en mand, han lyder sød, vi aftaler en tid og han får min adresse. 30 min efter han havde sagt han ville komme så skriver han at mit billede og information vil blive smidt på nettet og han vil sørge for jeg går på røven. 

Jeg er mildest talt chokeret for hans grund er at han hader ludere og de lyver og bedrager. Men har ikke gjort ham noget.

Jeg er rystet og havde brug for at komme ud med det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Diskret25

Det er vist desværre ikke ualmindelig, især en mandsperson med initialerne BA truer med det, men det kan pigerne herinde fortælle meget mere om.

Håber det bedste for dig

Tja66

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
tja66 skrev, for 1 minut siden:

Hej Diskret25

Det er vist desværre ikke ualmindelig, især en mandsperson med initialerne BA truer med det, men det kan pigerne herinde fortælle meget mere om.

Håber det bedste for dig

Tja66

Øv, det er desværre anden gang jeg oplever det, er ikke fast, jeg gør det her fordi jeg nyder spændingen og nydelsen og så få den klasket i hovedet er ubehageligt desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
fede skrev, Lige nu:

En af de dage man skulle være blevet i sengen:(

Det har bare været en møg dag så havde håbet på at skulle nyde aftenen, øv det lykkes nok ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi risikerer alle sammen at støde på psykiatriske tilfælde i vores hverdag. Nogle erhvervsgrupper er mere udsatte end andre fx GP, kriminalbetjente, fængselsbetjente, kommunale socialrådgivere, m.fl.

Jeg forstår godt din forskrækkelse, og personens optræden er helt uacceptabel. Du kan måske finde trøst ved tanken om, at du har et bedre liv end ham. Og gør han alvor af sine trusler, så gå til politiet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej D

det lyder sørme som en dum oplevelse! Selv om det kan være svært så prøv at ignorere det. Han gør næppe alvor af det. Men gem hans nummer så du kan undgå at besvare hans opkald. Tænker han er en stakkel der nyder at mærke din angst. Hvis han ikke kan mærke den holder han nok op, da han så ikke får sit “fix”

hvis han mod forventning skulle gøre alvor af det så gå til politiet.

held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
Casten skrev, Lige nu:

Vi risikerer alle sammen at støde på psykiatriske tilfælde i vores hverdag. Nogle erhvervsgrupper er mere udsatte end andre fx GP, kriminalbetjente, fængselsbetjente, kommunale socialrådgivere, m.fl.

Jeg forstår godt din forskrækkelse, og personens optræden er helt uacceptabel. Du kan måske finde trøst ved tanken om, at du har et bedre liv end ham. Og gør han alvor af sine trusler, så gå til politiet.

Kan jeg godt det? For kan jeg stole på hans mail, så har jeg hans fulde navn. Men er blevet truet før det skete der ikke noget ved. Men fik da ondt i maven. 

Hvis nogen har en liste over hvem man måske skal passe på vil jeg gerne se den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diskret25 skrev, for 5 minutter siden:

Øv, det er desværre anden gang jeg oplever det, er ikke fast, jeg gør det her fordi jeg nyder spændingen og nydelsen og så få den klasket i hovedet er ubehageligt desværre

Hej  hvor træls for dig, du kan evt. Gøre det som nogle piger gør, bed om at manden kontakter dig fra en nummer hvor du kan tjekke ham op på. Det er så svinsk at sådan et møgdyr gør sådan, det gør at andre seriøse mænd mistænkeliggøres.

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
Kanon1 skrev, Lige nu:

Hej D

det lyder sørme som en dum oplevelse! Selv om det kan være svært så prøv at ignorere det. Han gør næppe alvor af det. Men gem hans nummer så du kan undgå at besvare hans opkald. Tænker han er en stakkel der nyder at mærke din angst. Hvis han ikke kan mærke den holder han nok op, da han så ikke får sit “fix”

hvis han mod forventning skulle gøre alvor af det så gå til politiet.

held og lykke

Tak, det er kun på mail, da jeg ikke anvender nummer, men tak, jeg håber det bare var fordi han ville gøre mig ked af det. Men gjorde ondt at læse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
klinikfuckers skrev, Lige nu:

Hej er hvor træls for dig, du kan evt. Gøre det som nogle piger gær, bed om at manden kontakter dig fra en nummer hvor du kan tjekke ham op på. Det er så svinsk at sådan et møgdyr gør sådan, det gør at andre seriøse mænd mistænkeliggøres.

Kontaktes kun via email så det er lidt svært. Men ja bliver da nervøs nu når andre skriver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diskret25 skrev, for 1 minut siden:

Kontaktes kun via email så det er lidt svært. Men ja bliver da nervøs nu når andre skriver

Ok, jeg tænker på at du evt kan bede om mændenes mobil nr også tjekke op på om nummeret og adresse passer sammen, det sortere alle de useriøse mænd fra. Jeg stoler 100% på de piger jeg er sammen med og giver gerne mit hjemme nr ud så de kan tjekke at jeg ikke er psykopat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
klinikfuckers skrev, Lige nu:

Ok, jeg tænker på at du evt kan bede om mændenes mobil nr også tjekke op på om nummeret og adresse passer sammen, det sortere alle de useriøse mænd fra. Jeg stoler 100% på de piger jeg er sammen med og giver gerne mit hjemme nr ud så de kan tjekke at jeg ikke er psykopat. 

Det kan jeg prøve, tak for det. Jeg er nok naiv men har bare haft så mange gode oplevelser så gør det ondt når en bliver sådan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du har hjemmebesøg er det en god ide at få hemmelig adresse så man ikke kan se på krak, DGS, med flere hvem der bor der. Så kan han og andre ikke finde dit navn. Du bør også kun sende annonyme billeder. Os der er seriøse forstår udemærket at diskretion er gensidig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
Kanon1 skrev, Lige nu:

Hvis du har hjemmebesøg er det en god ide at få hemmelig adresse så man ikke kan se på krak, DGS, med flere hvem der bor der. Så kan han og andre ikke finde dit navn. Du bør også kun sende annonyme billeder. Os der er seriøse forstår udemærket at diskretion er gensidig. 

Mine billeder er anonyme men ja må vist have hemmelig adresse nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
Kanon1 skrev, for 3 minutter siden:

Håber du kan finde ro i maven og fokusere på de gode oplevelser ;) (opmuntrende smil)

Tak! Hjælper at høre at der er nogen der er gode nok haha.

Ej skal nok snart flytte alligevel men tanken om at han ville udstille mig på nettet gjorde ondt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
Krølle Bølle Jr. skrev, for 12 minutter siden:

Du kan gøre 3 ting:

1. Ignorer ham

2. Ignorer ham

3. Ignorer ham

Han hader IKKE at være i rampelyset.

Er gjort nu, røg pænt i mit spam filter, er dog usikker på om jeg bare skulle have ladet ham være da han skrev det første gang. Men han er ignoreret nu. Det var bare ikke sjovt lige da det skete for var først skuffet over jeg blev brændt af og så det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du arbejder fra din hjem-adresse, så gør som de udenlandske piger, oplys en fake adresse tæt på, så kan du også se om manden er alene og at han er reel. Først når han er der, får han den rigtige adresse.

Den med at manden skal oplyse sit verificererbare telefonnummer er der alt for mange, som ikke vil, tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
mignuigen skrev, for 19 minutter siden:

Hvis du arbejder fra din hjem-adresse, så gør som de udenlandske piger, oplys en fake adresse tæt på, så kan du også se om manden er alene og at han er reel. Først når han er der, får han den rigtige adresse.

Den med at manden skal oplyse sit verificererbare telefonnummer er der alt for mange, som ikke vil, tror jeg.

God ide! Tak det vil jeg prøve fremover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det er desværre den sædvanlige sørgelige skabning. Der er ikke noget at sige til at han ikke har nogle venner, når han bruger alle sine vågne timer på det her. :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 timer siden:

Du kan gøre 3 ting:

1. Ignorer ham

2. Ignorer ham

3. Ignorer ham

Han hader IKKE at være i rampelyset.

like, like og like 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@diskret25

Et godt råd er at få gennemgået hele dit koncept, sikkerhedsprocedure m.v. med en at pigerne her indefra (der er gammel i gårde).  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...