Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2019 Jeg har i dag talt/mødt en skøn kvinde herindefra - hun er ligetil og nem at tale med. Det var en god oplevelse. Bagefter havde jeg en aftale med en mand som ønskede et blowjob. Vi startede med at kysse og han rørte forsigtig ved mine bryster udenpå kjolen. Spurgte ham efter et stykke tid om jeg ikke skulle tage kjolen af, fik at vide at det ikke var nødvendigt, men jeg havde lyst til at være lidt mere nøgen. Førte hans hånd ned mellem mine ben og fik ham til at røre lidt. Efter et stykke tid vippede han en lækker flot pik over gennemsnittet ud af hans bukser - jeg suttede begærligt, kyssede og slikkede op af pikken. Sådan fortsatte jeg indtil han tømte sig i min hals. Han takkede og pengene byttede hænder. Jeg var/er efter 3 uger uden sex pænt liderlig og måtte spørge pænt om han ikke nok ville give mig lidt finger. Jeg fik som jeg bad om, og bedte om mere og mere. Da han mente jeg var færdig takkede jeg pænt tak, hvorefter han sagde det bliver så lige 700 kr. Måtte forklare ham at jeg ikke ville betale. Hvorefter han svarede med et smil på læben om jeg ikke går ind for ligestilling. Kunne bare svare at han jo bare kunne have sagt nej til at give mig finger. Elsker mennesker med en god humor - fortryder jeg ikke bad om pik i stedet for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyr33 Skrevet 26. Marts, 2019 Hvis du beder pænt gav jeg dig gerne al den pik du ville Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2019 Fyr33 skrev, for 9 minutter siden: Hvis du beder pænt gav jeg dig gerne al den pik du ville Pas på med hvad du lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyr33 Skrevet 26. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Pas på med hvad du lover Try me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 26. Marts, 2019 Som skrevet i anden tråd ville jeg elske hvis Kvinder ville betale mig det samme for sex, som kvindelige prostituerede tager. Men der er ikke en kinamands chance for en kvinde ville betale det samme som Mænd gladeligt betaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 26. Marts, 2019 Jeg fik sku lige en halvfed på af den fortælling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 458 Skrevet 26. Marts, 2019 Jeg syntes det lyder utroligt at du ikke har fået sex i 3 uger, jeg troede at mændene stod i kø for at møde dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2019 fede skrev, for 2 timer siden: Som skrevet i anden tråd ville jeg elske hvis Kvinder ville betale mig det samme for sex, som kvindelige prostituerede tager. Men der er ikke en kinamands chance for en kvinde ville betale det samme som Mænd gladeligt betaler Havde han stoppet inden min første orgasme og bedt om penge havde jeg betalt hans penge retur. Han gav mig hvad jeg spurgte om i første omgang. De kloge narre de mindre kloge Han var sku et sødt og frækt stykke mand - håber ikke han læser med herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 26. Marts, 2019 Det trick må jeg huske næste gang vi mødes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2019 pussycatman skrev, for 5 minutter siden: Det trick må jeg huske næste gang vi mødes Det kan du lige vove på Jeg er pænt farlig, hvis ikke jeg får de orgasmer som er på vej og nu er jeg jo også en lille smule sød, så du vil ikke nænne det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2019 Allan37 skrev, for 20 minutter siden: Jeg syntes det lyder utroligt at du ikke har fået sex i 3 uger, jeg troede at mændene stod i kø for at møde dig. Nu søger jeg kun sex når tid og lyst er til det, derudover har der været vigtigere prioriteringer. Jeg har aldrig set en kø af mænd, tror jeg har skræmt de fleste væk med mine store patter og min direkte facon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 26. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Nu søger jeg kun sex når tid og lyst er til det, derudover har der været vigtigere prioriteringer. Jeg har aldrig set en kø af mænd, tror jeg har skræmt de fleste væk med mine store patter og min direkte facon Rigtige mænd bliver ikke skræmt af store patter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 26. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Det kan du lige vove på Jeg er pænt farlig, hvis ikke jeg får de orgasmer som er på vej og nu er jeg jo også en lille smule sød, så du vil ikke nænne det. Nej - du har desværre ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 26. Marts, 2019 fede skrev, for 3 timer siden: Som skrevet i anden tråd ville jeg elske hvis Kvinder ville betale mig det samme for sex, som kvindelige prostituerede tager. Men der er ikke en kinamands chance for en kvinde ville betale det samme som Mænd gladeligt betaler Har du overvejet, at det primært skyldes at mænd ikke kan sige nej, uagtet hvordan kvinden i øvrigt tager sig ud. Jamen hvorfor vil kvinder så gerne betale på kropsmassage ? Tja måske fordi mænd generelt kun siger ja, hvis det kan udføres med pikken. - Simpel logik Måske der skal oprettes et hastag #IsaidNoAndItfeelsGood Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 27. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Han var sku et sødt og frækt stykke mand - håber ikke han læser med herinde Nå....men det gør jeg altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Marts, 2019 underdog40 skrev, for 20 minutter siden: Nå....men det gør jeg altså Seriøst eller driller du blot? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 27. Marts, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Havde han stoppet inden min første orgasme og bedt om penge havde jeg betalt hans penge retur. Han gav mig hvad jeg spurgte om i første omgang. De kloge narre de mindre kloge Han var sku et sødt og frækt stykke mand - håber ikke han læser med herinde Jeg syntes faktisk du har udnyttet og misbrugt ham og hans finger #metoo Redigeret 27. Marts, 2019 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Marts, 2019 AalborgLook skrev, for 11 minutter siden: Jeg syntes faktisk du har udnyttet og misbrugt ham og hans finger #metoo Jeg spurgte ham pænt - han havde faktisk et valg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 27. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 18 minutter siden: Jeg spurgte ham pænt - han havde faktisk et valg Jeg er ikke sikker på at "jeg spurgte hende pænt om jeg måtte" holder i retten - i disse #metoo tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Marts, 2019 AalborgLook skrev, for 3 minutter siden: Jeg er ikke sikker på at "jeg spurgte hende pænt om jeg måtte" holder i retten - i disse #metoo tider Indrømmer jeg har krænket en stakkels mand for at opnå seksuel tilfredsstillelse. Er det ikke formildende omstændigheder at jeg virkelig trængte? Der var ingen tvang fra min side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 27. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 23 minutter siden: Indrømmer jeg har krænket en stakkels mand for at opnå seksuel tilfredsstillelse. Er det ikke formildende omstændigheder at jeg virkelig trængte? Der var ingen tvang fra min side Jeg er sikker på han nød at blive udnyttet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 27. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Er det ikke formildende omstændigheder at jeg virkelig trængte? Der var ingen tvang fra min side Det er da meget muligt, at jeg er per vers, men jeg får altså stor lyst af fortællingen, og for mit indre øje: Følelsen af en Babs på hvert øre åh - bare jeg dog kunne køre Helt til Jyllands høje tinde for lykkens gudinde at finde. Misbrug et begejstret udtryk hvis man her ku' finde et stk. @Nemtøs og "tvinges" til elskov Tja så må hun gerne gå på Rov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 27. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Seriøst eller driller du blot? Hvor er du sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg