Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ligestilling - nej tak :-)

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  har  i dag  talt/mødt   en  skøn kvinde  herindefra - hun  er  ligetil og  nem  at  tale  med.  Det  var en god  oplevelse. 

Bagefter  havde  jeg  en  aftale  med  en  mand  som ønskede  et  blowjob.  Vi  startede med at  kysse  og  han  rørte  forsigtig ved  mine  bryster  udenpå  kjolen.  Spurgte  ham  efter  et  stykke  tid  om  jeg  ikke  skulle  tage  kjolen  af,  fik  at  vide  at  det  ikke  var  nødvendigt,  men  jeg  havde  lyst til at  være  lidt mere  nøgen. 

Førte  hans  hånd  ned  mellem  mine  ben  og fik  ham  til  at  røre  lidt. 

Efter et  stykke  tid  vippede  han en  lækker  flot  pik  over  gennemsnittet  ud  af  hans  bukser  - jeg  suttede  begærligt, kyssede og  slikkede op  af  pikken.  Sådan  fortsatte  jeg  indtil  han  tømte  sig  i  min  hals. Han  takkede  og  pengene  byttede  hænder. 

Jeg  var/er efter  3 uger  uden  sex  pænt  liderlig  og  måtte  spørge  pænt  om  han  ikke  nok  ville  give  mig  lidt  finger. 

Jeg  fik  som  jeg  bad  om,  og  bedte  om  mere  og  mere.  Da han  mente  jeg  var  færdig  takkede jeg  pænt  tak,  hvorefter  han  sagde  det  bliver  så  lige 700 kr.  Måtte  forklare  ham  at  jeg  ikke  ville  betale.  Hvorefter  han  svarede  med  et  smil  på  læben  om  jeg  ikke  går  ind  for  ligestilling. Kunne  bare  svare  at  han  jo  bare kunne  have  sagt  nej til at  give  mig  finger. 

Elsker  mennesker med  en  god  humor  - fortryder  jeg  ikke bad om  pik  i stedet  for.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fyr33 skrev, for 9 minutter siden:

Hvis du beder pænt gav jeg dig gerne al den pik du ville ;-)

Pas  på  med  hvad  du  lover  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fyr33
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Pas  på  med  hvad  du  lover  :-)

Try me ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Som skrevet i anden tråd ville jeg elske hvis Kvinder ville betale mig det samme for sex, som kvindelige prostituerede tager. Men der er ikke en kinamands chance for en kvinde ville betale det samme som Mænd gladeligt betaler :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det lyder utroligt at du ikke har fået sex i 3 uger, jeg troede at mændene stod i kø for at møde dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
fede skrev, for 2 timer siden:

Som skrevet i anden tråd ville jeg elske hvis Kvinder ville betale mig det samme for sex, som kvindelige prostituerede tager. Men der er ikke en kinamands chance for en kvinde ville betale det samme som Mænd gladeligt betaler :rolleyes: 

Havde  han  stoppet  inden  min  første  orgasme  og   bedt  om  penge  havde  jeg  betalt  hans  penge  retur.  Han  gav  mig  hvad  jeg  spurgte  om  i første  omgang. 

De  kloge  narre  de  mindre  kloge  :-) :-) 

Han  var  sku  et  sødt  og  frækt stykke  mand  - håber  ikke  han  læser  med  herinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
pussycatman skrev, for 5 minutter siden:

Det trick må jeg huske næste gang vi mødes ^_^

Det  kan  du  lige  vove  på  :-)

Jeg er  pænt  farlig,  hvis ikke jeg   får de  orgasmer som er  på vej og  nu  er  jeg  jo  også  en  lille  smule  sød, så  du  vil  ikke  nænne det.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Allan37 skrev, for 20 minutter siden:

Jeg syntes det lyder utroligt at du ikke har fået sex i 3 uger, jeg troede at mændene stod i kø for at møde dig.

Nu  søger jeg  kun sex  når tid og lyst er til det,  derudover har der  været  vigtigere prioriteringer. 

Jeg har  aldrig  set  en  kø  af  mænd,  tror  jeg  har  skræmt  de  fleste  væk  med  mine  store  patter  og  min  direkte  facon 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Nu  søger jeg  kun sex  når tid og lyst er til det,  derudover har der  været  vigtigere prioriteringer. 

Jeg har  aldrig  set  en  kø  af  mænd,  tror  jeg  har  skræmt  de  fleste  væk  med  mine  store  patter  og  min  direkte  facon 

Rigtige mænd bliver ikke skræmt af store patter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Det  kan  du  lige  vove  på  :-)

Jeg er  pænt  farlig,  hvis ikke jeg   får de  orgasmer som er  på vej og  nu  er  jeg  jo  også  en  lille  smule  sød, så  du  vil  ikke  nænne det.  

Nej - du har desværre ret ^_^ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fede skrev, for 3 timer siden:

Har du overvejet, at det primært skyldes at mænd ikke kan sige nej, uagtet hvordan kvinden i øvrigt tager sig ud.  Jamen hvorfor vil kvinder så gerne betale på kropsmassage ? Tja måske fordi mænd generelt kun siger ja, hvis det kan udføres med pikken.  - Simpel logik  :P   

Måske der skal oprettes et hastag #IsaidNoAndItfeelsGood :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 timer siden:

Han  var  sku  et  sødt  og  frækt stykke  mand  - håber  ikke  han  læser  med  herinde 

Nå....men det gør jeg altså :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
underdog40 skrev, for 20 minutter siden:

Nå....men det gør jeg altså :D

Seriøst  eller  driller  du  blot? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 timer siden:

Havde  han  stoppet  inden  min  første  orgasme  og   bedt  om  penge  havde  jeg  betalt  hans  penge  retur.  Han  gav  mig  hvad  jeg  spurgte  om  i første  omgang. 

De  kloge  narre  de  mindre  kloge  :-) :-) 

Jeg syntes faktisk du har udnyttet og misbrugt ham og hans finger ;)
#metoo

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 11 minutter siden:

Jeg syntes faktisk du har udnyttet og misbrugt ham og hans finger ;)
#metoo

Jeg  spurgte  ham  pænt  - han  havde  faktisk  et  valg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

Jeg  spurgte  ham  pænt  - han  havde  faktisk  et  valg 

Jeg er ikke sikker på at "jeg spurgte hende pænt om jeg måtte" holder i retten - i disse #metoo tider :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er ikke sikker på at "jeg spurgte hende pænt om jeg måtte" holder i retten - i disse #metoo tider :)

Indrømmer  jeg  har  krænket en  stakkels  mand  for  at  opnå  seksuel tilfredsstillelse.

Er  det  ikke  formildende omstændigheder at  jeg  virkelig  trængte? Der  var  ingen  tvang  fra  min side 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 23 minutter siden:

Indrømmer  jeg  har  krænket en  stakkels  mand  for  at  opnå  seksuel tilfredsstillelse.

Er  det  ikke  formildende omstændigheder at  jeg  virkelig  trængte? Der  var  ingen  tvang  fra  min side 

Jeg er sikker på han nød at blive udnyttet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Det er da meget muligt, at jeg er per vers, men jeg får altså stor lyst af fortællingen, og for mit indre øje:

Følelsen af en Babs på hvert øre                                                                                                                                                                                                                                                                                      åh - bare jeg dog kunne køre                                                                                                                                                                                                                                                                                          Helt til Jyllands høje tinde                                                                                                                                                                                                                                                                                                   for lykkens gudinde at finde.

Misbrug et begejstret udtryk                                                                                                                                                                                                                                                                                          hvis man her ku' finde et stk.                                                                                                                                                                                                                                                                                        @Nemtøs og "tvinges":wub: til elskov                                                                                                                                                                                                                                                                               Tja så må hun gerne gå på Rov.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...