Hop til indhold
Fiskeraage

Piger all without

Recommended Posts

Halløjsa Aage her!

nogen af de piger der sælger all without, der annoncerer lige nu, hvor billeder kan bekræftes og indlevelsen er nogenlunde anbefalelsesværdig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 7 minutter siden:

NEJ;;;;;

Kan du uddybe dit svar, eller er det bare en aversion du har imod spørgsmålet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fiskeraage skrev, for 34 minutter siden:

nogen af de piger der sælger all without, der annoncerer lige nu, hvor billeder kan bekræftes og indlevelsen er nogenlunde anbefalelsesværdig?

Høvdingen skrev, for 27 minutter siden:

NEJ;;;;;

Hvis ikke høvdingen melder sig som indehaver af en aversion mod annoncer der tilbyder sex uden kondom, gør jeg det gerne.

Det er op til enhver at købe og sælge hvad de har lyst til - enig. Men en eller anden dag vil annoncer med tilbud om uden kondom blive brugt til at forbyde prostitution - og det da ikke ønskværdigt

mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske handler det bare om, at hvis hun tilbyder "without" til dig, så er du nok ikke den første... Så kan det jo blive grimt... Sorry, men NEJ;;;;;;

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest wayfarer

Lidt uhyggeligt med det efterhånden store antal der tilbyder uden, jeg har min tvivl om det er pigerne selv der kommer op med den ide, dog positivt at ingen af dem tilbyder snuff.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
wayfarer skrev, for 11 minutter siden:

dog positivt at ingen af dem tilbyder snuff.......

Venligst hjælp mig med at gøre min uendelige uvidenhed lidt mindre - hvad er snuff...  ?

mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg

snuff film fx er sexvideoer hvor (oftest) pigen bliver kvalt eller på anden måde dør under sex

for real... som i : hun dør rigtigt

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 6 minutter siden:

snuff film fx er sexvideoer hvor (oftest) pigen bliver kvalt eller på anden måde dør under sex

Hej Aaisha,

Uanset hvor ækelt jeg finder den slags, takker jeg for info

Mvh
Balshoi

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har moralens vogtere igen formået at foretage total afsporing af en tråd.:(

Trådstartes spørgsmål er yderst enkelt og kan i ikke byde ind på det, så er mit forslag, at i flytter den evindelige diskussion om sex uden til generel debat hvor det hører til?

Disse evindelige moralske afsporinger kan kun føre til, at de seriøse brugere af efterlysning og anmeldelse af piger opgiver at poste indlæg og så er dette fantastiske sites fornemste formål ødelagt... 

Jeg kan desværre ikke hjælpe trådstarter, men håber nogen kan - og tør kaste sig ud i tråden trods den dystre stemning der er nu...

VH FKK

Redigeret af FKK4Ever
  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

I dont see that this guy is asking for opionions. He is asking for clarifications on if the photos of all these girls are legit. Is it that difficult? 

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Fiskeraage skrev, for 10 timer siden:

Halløjsa Aage her!

Hej Aage, nej jeg kan heldigvis ikke hjælpe dig, sagen er at unbeskyttet penetration kan give rigtig meget for pengene, ja så meget at du aldrig rigtigt slipper helt af med det, jeg erkender dog at superfransk kan fås uden den store , men dog eksisterende risiko, her kan du også få så meget og så godt at du aldrig slipper helt af med det, du får ekstra, der er politisk bevågenhed for sygdomsspredning grundet de store udgifter til behandling af de der bliver smittet qua selvskadelig adfærd, derfor er kodekset stor set hos alle gp eren at penetration analt vaginalt er med kondom, og flere særligt ikke danske gp levere fransk uden, oftest kladt superfransk.

håber svaret var sober nok og ok 

bh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Alkoholikeren skrev, for 7 minutter siden:

Hej Aage, nej jeg kan heldigvis ikke hjælpe dig, sagen er at unbeskyttet penetration kan give rigtig meget for pengene, ja så meget at du aldrig rigtigt slipper helt af med det, jeg erkender dog at superfransk kan fås uden den store , men dog eksisterende risiko, her kan du også få så meget og så godt at du aldrig slipper helt af med det, du får ekstra, der er politisk bevågenhed for sygdomsspredning grundet de store udgifter til behandling af de der bliver smittet qua selvskadelig adfærd, derfor er kodekset stor set hos alle gp eren at penetration analt vaginalt er med kondom, og flere særligt ikke danske gp levere fransk uden, oftest kladt superfransk.

håber svaret var sober nok og ok 

bh

Alko

Politisk korrekt, og pisse ligegyldigt indlæg i denne debat.

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Enzo L'uri skrev, Lige nu:

Politisk korrekt, og pisse ligegyldigt indlæg i denne debat.

Enzo

Det kan du så mene som du vil, Enzo jeg er sikker på mange ikke betragter minperson som politisk korrekt :D Er der noget faktuelt forkert i mine oplysninger, eller tænker du bare så mange som muligt uden beskkyttelse...hvad er din dagsorden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Det kan du så mene som du vil, Enzo jeg er sikker på mange ikke betragter minperson som politisk korrekt :D Er der noget faktuelt forkert i mine oplysninger, eller tænker du bare så mange som muligt uden beskkyttelse...hvad er din dagsorden..

Det kan gøres kort!

Du bidrager med intet til trådstarter's efterlysning:rolleyes:

Det andet moralske pis handler kun og selvhævdende gloriepleje.:)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi skal åbenbart gentage til hudløshed, at diskussion om sex uden hører til i generel debat. 

Vi stopper tråden her. 

Hvis trådstarter åbner ny efterlysning, så forventer vi, at man holder sig til at besvare efterlysningen.  

Redigeret af Bryan Mills
  • Synes godt om 4
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...