Hop til indhold
Blender

Nikol, Gentlemenhouse.

Recommended Posts

Gæst

Og generelt, kender nogen til stedet? En del af pigerne er jo gengangere fra diverse Hungarian Studio's, men jeg synes flere gange der har været rygter om tætte rocker-relationer og dårlige forhold for såvel piger som gæster på netop dette sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har prøvet Nikol hos Gentlemenhouse. Hun ser sprød ud ! Lever hun op til fotos. Eller er de gamle og photoshoppet. Hvordan er hun at have sex med ?

http://gentlemenhouse6.wix.com/gentleme ... stc3=nikol

Jeg var forbi i går.

Fotos er nye og kun meget lidt efter-manipuleret. Kan faktisk sagtens være at de overhovedet ikke er manipuleret.

Sex var med pil nedad :( Det superfranske var med alt for meget hånd, og hun brugte nærmest min forhud som kondom.

Hun opgav at gennemføre alm. sex pga. jeg åbenbart var alt for stor for hende. Suk.

Hun er rigtig flot, men virker temmelig akavet. Som om hun ikke helt er afklaret med at arbejde med sex.

Hun oplyste, at hun er 21 og har arbejdet med sex i ca. 2 år i Tyskland (privat), og beklagede sig over at skandinaviske mænd var meget større end de tyske.

Jeg kan desværre ikke anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar, Filosof. På deres hjemmeside at der er en der skriver: "Nikols pictures are very reducerede, she has not the figur i reality - at least 10 kg more than the pictures give the impression of" Hvad er rigtig ? Er hun slet ikke så lækker i virkeligheden som på billederne ??? Under alle omstændigheder så tror jeg jeg springer over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På deres hjemmeside at der er en der skriver: "Nikols pictures are very reducerede, she has not the figur i reality - at least 10 kg more than the pictures give the impression of" Hvad er rigtig ? Er hun slet ikke så lækker i virkeligheden som på billederne ???

Hej Filosof!!

Tak for info =)

Ud fra din beskrivelse af Nikol, lyder det til at hun ligner billederne 100%. Men som Blender også nævner, er der én, som har beskrevet hende i Gentlemen House gæstebog som 10 kg tungere end billederne viser. Er der noget sandhed i det?

Pft.

Buttman :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...