Hop til indhold
Guest Slemme Line

Ville ha mand.....

Recommended Posts

Guest Slemme Line

Fuuuuuck....det er så lige gået op for mig, at jeg faldt for en fake annonce......

LOL......

Tør sgu ik forsøge mig på købemarkedet lige foreløbigt ;)

Men nu er jeg jo også kommet hjem til mand og børn......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 20/3/2019 at 20:39:

Fuck han ser sprød ud...

Han billeder er fake og han har blandt andet fået karantæne herinde fra. Se evt. den tråd @MrLovaLova linker til i denne tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line

 

DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Hans billeder er fake og han virker generelt ikke særlig reel og har fået en karantæne herinde. Se evt. den anden tråd om ham som @MrLovaLova linker til i denne tråd.

Jeg har nu læst den....og konfronteret ham med det. 

Jeg var SÅ DUM at give ham mine rigtige oplysninger med navn, ægte tlf og et par selfies med ansigt på.

( som man nu engang gør for at være en god kunde, der kan regnes med )

Han havde selvfølgelig søgt mig på fb og skrev tilbage til mig at jeg skulle passe på mine billeder ikke blev offentliggjort på fb og linkedin. 

Håber virkelig ikke der er andre kvinder der hopper i samme fælde som jeg. For jeg er oprigtigt ked af at jeg er blevet narret. :(

Screenshot_20190322-092811_Messages.jpg

Screenshot_20190322-092634_Messages.jpg

Screenshot_20190322-092724_Messages.jpg

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Slemme Line skrev, for 29 minutter siden:

 

Jeg har nu læst den....og konfronteret ham med det. 

Jeg var SÅ DUM at give ham mine rigtige oplysninger med navn, ægte tlf og et par selfies med ansigt på.

( som man nu engang gør for at være en god kunde, der kan regnes med )

Han havde selvfølgelig søgt mig på fb og skrev tilbage til mig at jeg skulle passe på mine billeder ikke blev offentliggjort på fb og linkedin. 

Håber virkelig ikke der er andre kvinder der hopper i samme fælde som jeg. For jeg er oprigtigt ked af at jeg er blevet narret. :(

Screenshot_20190322-092811_Messages.jpg

Screenshot_20190322-092634_Messages.jpg

Screenshot_20190322-092724_Messages.jpg

F.... hvor er han dog en kæmpeidiot. Tænk engang at være så ussel en person.

Hvis han på nogen måde skulle gøre brug af sine trusler om at dele/misbruge dine billeder ville jeg øjeblikkeligt melde ham til politiet. Jeg ville også seriøst overveje at få EG til at slette hans fake profil, men han popper jo nok op igen....

Tænk engang at mennesker kan føle det fornøjeligt at genere andre mennesker på denne måde. Virkelig usmageligt. FØJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trods fjolset er fake så håber jeg virkelig ikke han kan finde på at bruge billeder og oplysninger om dig. 

Krydser fingre for du kan leve uden frygt for hvad han kunne finde på at lægge ud og have dit privatliv i fred. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er da nem at finde. 

Bricksite er ikke interesseret i denne type hjemmesider, og slet ikke i at medvirke til svindel o.l. 

Så det er da bare at henvende sig til dem

 

https://www.whois.com/whois/bricksite.com

Men det ville da være meget sjovere langsomt at træne ham op til sub der elsker røde baller :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså aller første linje i bogen omkring sex køb, der står da at man ikke skal bruge telefon nr. og alt det der privat henførbart. I hvert fald ikke ved første kontakt. 

Og hvad får man ud af at konfrontere en fusker / useriøs? Man pisker bare en stemning op, med en som allerede har en skrue løs. 

Ryk videre og efterlad fuskeren i vejkanten. 

Men træls oplevelse alligevel :(

 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
holstebronx skrev, for 13 minutter siden:

Altså aller første linje i bogen omkring sex køb, der står da at man ikke skal bruge telefon nr. og alt det der privat henførbart. I hvert fald ikke ved første kontakt. 

Og hvad får man ud af at konfrontere en fusker / useriøs? Man pisker bare en stemning op, med en som allerede har en skrue løs. 

Ryk videre og efterlad fuskeren i vejkanten. 

Men træls oplevelse alligevel :(

 

 

Ville faktisk også bare advare andre kvinder. .....nu hvor jeg jo faktisk starter tråden med en form for falsk reklame for ham.

Sikke en klaphat.....og jeg er vist bare for godtroende.

Ps. Jeg ville altid kun lave aftaler med mænd jeg kunne søge oplysninger på. Så tænkte at jeg som køber ville være mere troværdig :)

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 1 time siden:

 

Jeg har nu læst den....og konfronteret ham med det. 

Jeg var SÅ DUM at give ham mine rigtige oplysninger med navn, ægte tlf og et par selfies med ansigt på.

( som man nu engang gør for at være en god kunde, der kan regnes med )

Han havde selvfølgelig søgt mig på fb og skrev tilbage til mig at jeg skulle passe på mine billeder ikke blev offentliggjort på fb og linkedin. 

Håber virkelig ikke der er andre kvinder der hopper i samme fælde som jeg. For jeg er oprigtigt ked af at jeg er blevet narret. :(

Screenshot_20190322-092811_Messages.jpg

Screenshot_20190322-092634_Messages.jpg

Screenshot_20190322-092724_Messages.jpg

 

Det er så sørgeligt, at nogle ved fødslen fik byttet om på hovedet og røvhullet :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

 

Det er så sørgeligt, at nogle ved fødslen fik byttet om på hovedet og røvhullet :(

Håber ved gud du mener mister snydepik ;)

Selvom jeg godt nok føler mig dum efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 1 minut siden:

Håber ved gud du mener mister snydepik ;)

Selvom jeg godt nok føler mig dum efterfølgende.

Ja, selvfølgelig mener jeg snydepikken. Jeg tror alle, at vi i denne branche på et eller andet tidspunkt har følt os dumme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 8 timer siden:

 

Jeg har nu læst den....og konfronteret ham med det. 

Jeg var SÅ DUM at give ham mine rigtige oplysninger med navn, ægte tlf og et par selfies med ansigt på.

( som man nu engang gør for at være en god kunde, der kan regnes med )

Han havde selvfølgelig søgt mig på fb og skrev tilbage til mig at jeg skulle passe på mine billeder ikke blev offentliggjort på fb og linkedin. 

Håber virkelig ikke der er andre kvinder der hopper i samme fælde som jeg. For jeg er oprigtigt ked af at jeg er blevet narret. :(

Screenshot_20190322-092811_Messages.jpg

Screenshot_20190322-092634_Messages.jpg

Screenshot_20190322-092724_Messages.jpg

Kære Line

Jeg er oprigtig ked af det på dine vegne. Ud fra det jeg læser i dine skærmdumps kræver han forudbetaling og det er ikke lovligt jf. Annoncelights regler. Du kan derfor anmelde ham for dette og bruge dit screen shot som bevis.

Han skal ikke bare tro at han sådan uden videre kan true dig eller andre.

Han er jo decideret ude på glatis ift. normal opførsel og så endda særligt i denne branche hvor han som udøvende bør vide at diskretion er alfa og omega.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Sødeste Line.

Jeg er også lidt naiv en gang imellem. Måske det er en af de ingredienser, som gør os til dem, vi er.

Men puha hvor en træls oplevelse. Og jeg ville også klart melde ham, hivs du på nogen måde fornemmer, at dine fotos er i fare for offentliggørelse.

Kæmpe trøstekram

Mila

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 4 timer siden:

Sødeste Line.

Jeg er også lidt naiv en gang imellem. Måske det er en af de ingredienser, som gør os til dem, vi er.

Men puha hvor en træls oplevelse. Og jeg ville også klart melde ham, hivs du på nogen måde fornemmer, at dine fotos er i fare for offentliggørelse.

Kæmpe trøstekram

Mila

Tja... eller måske skulle man bare tage den lidt med ro.  Det fleste kedelige sager og episoder har det med at eskalere når parterne skruer op  for henholdsvis beskyldninger/afsløringer og trusler.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ejjjjjh Line altså

Vi var da enige om du skulle gemme mit mobilnr. godt, men ikke så godt at du glemte hvor du havde gemt det.

Du skulle bare ha ringet.....var gerne kommet selvom jeg skulle køre 330 km til dig.

Og nu sidder jeg mutters alene i København....snøft, snøft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Logit989

Shit det er langt ude, den kæmpe idiot. 

Jeg er lige startet i branchen så aner ikke hvad der er nogle der kan finde på at sige til en potientiel kunde, men det havde jeg alligevel ikke troet. Fatter ikke der bliver brugt falske billeder da man jo ender med at vise det hele på et tidspunkt og at man oven i købet opfører sig sådan er helt godnat.

Som nystartet gigolo, tager jeg dette som første tip, lad vær med at gøre som ham. :)

 

tak for dele “Slemme Line”

Mvh

AL:”Logit989”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...