Hop til indhold
Guest Lady C

Sexnovelle :" skammer du dig ikke " del 1

Recommended Posts

Guest Lady C

 

" du kommer for sent "  sagde Hun koldt da han efter nogle sekunder var begyndt at undre sig over at hun ikke gengældte hans hilsen.

" øhhh - det tror Jeg da ikke ??? "  Han var temmelig sikker på at han var kommet til tiden. havde endda tjekket en ekstra gang udover de 4-5 gange han ellers plejede at gøre.

" Ja det er så Mig der bestemmer om du er kommet for sent eller ej - og det er du "

Hun vendte sig om og stod nu med ryggen til ham og begyndte at gå. Det gav et gib i ham. Hun var klædt helt anderledes end Hun plejede.  Hidtil havde det altid været enten latex eller lak der havde omsluttet hendes fine figur og understreget den råstyrke som feminitet kunne have.

Idag var hun iklædt en lille knælang nederdel der smøg sig om hendes bagdel og  fremhævede den lille runde hjerteformede røv med de uforskammede smilehuller som han vidste gemte sig indenunder tøjet. En helt hvid og let gennemsigtig skjorte med flæser ved kraven og ærmerne og så havde hun sat håret op. Men på en sådan måde at små lokker ligesom tilfældigt fremhævede hendes nakke som han aldrig rigtig havde lagt mærke til men som fik ham til at gyse. 

Det var nakken der gjorde det. Hans pik rørte øjeblikkelig på sig. Og øjeblikket efter blev han usikker. Kastede et blik ned af sig selv.  Var han pæn nok i tøjet idag ? 

Det var næsten ligemeget hvad han tog på af tøj - han følte sig altid usikker foran hende - ihvertfald i starten.

Var det skolelærerinde looket hun kørte idag ? Eller var det sekretær looket.

Skulle han være den lille uartige elev eller den overrumplede chef ? 

Han sjoskede tøvende efter hende - havde efterhånden vænnet sig til hendes utilregnelighed. Men det var netop hendes utilregnelighed - det overraskende i hendes seancer - der hjalp ham til at lægge sin selvkontrol og slå et befriende hul på hans facade. 

Hun sad på en stol i stuen. Med ærbart samlede ben. Musklerne i hendes lår var spændte. Hendes blik intenst og hendes øjenfarve nærmest stålgrå. Var hun også nervøs ?

 du skal lære at komme til tiden.... Det bliver Jeg nødt til at lære dig. "

" Javel Frue " - ok - det var skolelærerinden . Myndigheden i hendes stemme fik ham øjeblikkeligt til at føle sig som den lille dreng han nok i virkeligheden var allerindest inde.

"Tag dit tøj af " 

Hun betragtede ham intenst mens han afklædte sig. Lagde sit tøj sammen og anbragte  det omhyggeligt i en lille bunke på gulvet. Holdt blikket på hendes skinnende lakstilletter men kunne stadig mærke Hendes intense blik på hans krop. Han stod nu splitternøgen foran Hende.

du har fået hår på pikken.. "

" ja altså.... "  Han ville til at sige at det jo var hvad hun ønskede - at han ikke var barberet når han kom til hende.. Men kom så  i tanker om at de var i et rollespil. Han var eleven og hun lærerinden.

" Ja Frue "     

Hun klappede let på sine lår. Nederdelen var gledet op og hun havde selvfølgelig selvsiddende nylonstrømper på. Han tog de få skridt hen imod hende og lagde sig forsigtigt hen over skødet på hende. Varmen fra hendes krop slog ham som en elektrisk impuls i hans brystkasse. Hendes duft lagde sig som over ham. Hun duftede altid eksklusivt.  Han mærkede hendes små hænder glide hen over hans ryg. Og baller . så bløde og fine Hendes hænder  var. Så lette strøg.  Som små vindstød.

Der plejede at være musik. Men idag var der bomstille. hvorfor mon ? 

Øjeblikket var magisk. De var end ikke gået igang for alvor men lige det her øjeblik hvor han lå hen over sin skolelærerindes hårde benmuskler og mærkede de feminine strøg hen over ryg, baller og nakkehår, mærkede hendes mave hæve og sænke sig i takt med hendes stadig tungere åndedræt - lige det her øjeblik måtte godt vare evigt.

Selvom han vidste at det måtte komme blev han alligevel forskrækket da det første hårde slag ramte hans balle...

 

Fortsættes... 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@pdrhan:

Mange tak. Er dog i tvivl om den bliver  for kinky til eroguide.  :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 21 minutter siden:

@pdrhan:

Mange tak. Er dog i tvivl om den bliver  for kinky til eroguide.  :)  

Uha nej da.....intet kan blive for kinky...jeg glæder mig til at læse resten (og måske komme til at opleve det hos dig)?? ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@Københavner dj : tak for det og tak for at gøre opmærksom på sexwriter.dk. Det kendte Jeg ikke . Har lige været inde og skimme siden og den ser interessant ud.  :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, har først nu set at du har lagt en ny novelle op, det er altså klasse, virkelig godt skrevet! (og jeg har kun læst del 1, nu hvor jeg skriver denne kommentar, gæt hvad jeg skal læse lige om lidt :-) ) - Jeg har nogle småting/inputs til teksten som jeg gerne vil dele, hvis du tænker på at gå videre og udgive dine noveller... "Sexnoveller" af Lady C, hvorfor ikke? I dag er det ret nemt (og billigt) at selvudgive...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...