Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog et kort besøg ved Tisha efter et par gode anmeldelser.

https://annoncelight.dk/showad/270653

Besøget var uden massage, men stadig en rigtig god oplevelse. Og god valuta for pengene. 

Jeg vil sige Tisha er lidt speciel men på en lidt sjov måde. Hun har en lidt sjov stemme som kan være lidt svær at forstå men hendes gode humør gjorde bare det hele lidt sjov. Og også fint med fælles bad efter seancen.

Tisha's har ægte billeder, så meget kønt ansigt med silicone bryster. Hun er ikke en lille tynd pige som nogle af de andre thai piger. Men jeg syntes stadig en meget smuk kvinde.

Så rigtig god oplevelse og jeg vil tro efter at Rida ikke er i byen mere, så er Tisha vel den Der giver den bedste oplevelse for 500 kr. 

Hun har i hvert fald min anbefaling

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, den 20/3/2019 at 09:02:

Jeg tog et kort besøg ved Tisha efter et par gode anmeldelser.

https://annoncelight.dk/showad/270653

Besøget var uden massage, men stadig en rigtig god oplevelse. Og god valuta for pengene. 

Jeg vil sige Tisha er lidt speciel men på en lidt sjov måde. Hun har en lidt sjov stemme som kan være lidt svær at forstå men hendes gode humør gjorde bare det hele lidt sjov. Og også fint med fælles bad efter seancen.

Tisha's har ægte billeder, så meget kønt ansigt med silicone bryster. Hun er ikke en lille tynd pige som nogle af de andre thai piger. Men jeg syntes stadig en meget smuk kvinde.

Så rigtig god oplevelse og jeg vil tro efter at Rida ikke er i byen mere, så er Tisha vel den Der giver den bedste oplevelse for 500 kr. 

Hun har i hvert fald min anbefaling

 

 

 

 

 

 

Smukke .tisha hun er bare en super smuk.. Læs hendes profil, den siger alt og hun lever virkelig op til det. Jeg har desværre kun besøgt hende engang, 

Hun åbnede døren, udstrålingen er fantastisk og stedet var godt. Hun fulgte mig Ind i rummet og vi tungekyssede så snart vi var inde i rummet, hun var på med friske bemærkninger, komplimenter og leverede virkelige varern , hendes hygiejne er helt i top og hun er fræk, tændt og intelligent. Alt hvad jeg tænder på. Det var en god oplevelse, der nu ligger uge tilbage, men stadig står helt frisk i erindringen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi og fået den samme gode oplevelse som altid. Hun går og småkeder sig, så derfor har hun sat priserne ned. 45min til kr. 700 er altså et fund, med fuld service.

Stadig den sammen smilende og glade pige, som efter en lille ferie i Bangkok hos bedstemor, har taget et par kilo på, men de sidder hvor de skal (undskyld Tisha :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er hun hjemhørende i Aarhus ?  jeg har forsøgt at skrive SMS på det nummer der står på annoncen men uden resultat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike4u skrev, for 3 timer siden:

Hvor er hun hjemhørende i Aarhus ?  jeg har forsøgt at skrive SMS på det nummer der står på annoncen men uden resultat

+4552762214 har jeg kontakt med Tisha, sender lige en PM 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kabaali skrev, for 15 minutter siden:

Er der nogen af jer der har adressen til Tisha? 

JA, det har Tisha, og hun giver dig den når du har booked en tid ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev hun også lige vinget af på to do listen.

Hun er en rigtig sød og charmerende pige der levere varen super duper.

Ps. Blow var virkeligt godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
 
 
dickens skrev, for 3 minutter siden:

Ja dog syntes jeg at dem hvor hun har rød "badedragt" på der ser hun lidt højere slankere ud end hun er.

d

 

De fotos ser også ret manipulerede ud :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske et ældre billede?

Det er i hvert fald hende på de andre billeder. Hun er ikke sådan en lille nips, men billederne ser ægte ud for mig, specielt dem som ser ud til at være taget på café eller privat med mobil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var lige en tur forbi Tisha i sidste uge - 500 kr for 15 minutter, en quickie med det hele, incl et super økoblow.

Tisha er en frisk og naturlig pige og med glimt i øjet.

Der er nogen som er lidt i tvivl om billederne på al er ægte - det er de.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, 1 time siden:

Nogen der ved om Tisha stadig er i Aarhus?

Hendes ann på AL opdateres dagligt, så der må hun være :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 2 timer siden:

Nogen der ved om Tisha stadig er i Aarhus?

Har besøgt hende i sidste uge. Sød pige. Og dejligt hun er med på et fælles bad efter legen. Et fund for 500 kr :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...