Hop til indhold

Recommended Posts

Hej så fik jeg besøgt Alessia I Århus.

 

https://annoncelight.dk/showad/271749

Jeg kunne se hun havde mange gode anmeldelser, og hun var også en sød pige.

Det er lidt svært at sige om billederne er ægte eller ej, da hun havde lidt mere et Ariana Grande look ved mit besøg. Men jeg vil tro de er ægte. Det var en virkelig smuk kvinde med ægte bryster som jeg mødte. 

Det hele startede med bad inden. Det virkede lidt som om, at det var noget der altid skete, selvom at jeg mødte op frisk efter et bad hjemme.

Så startede det ellers med lidt kys og fint blow uden og nydelse af hendes flotte smukke krop.

Alessia var frisk på en masse forskellige stillinger og besøget var vel det man vil kalde en gfe oplevelse. Der var dog stadig en professionel distance, men det er vel klart nu det ikke er en rigtig kæreste man får ved et besøg :-)

Men Alessia er en god oplevelse og hun er sød og rar igennem hele besøget. Så lad os håbe hun bliver i byen i lang tid. Det virker til hun har fået opbygget et godt ry her.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tør man spørge om hvilke ydelser du valgte og hvor langt tid. Det spændende for mig idet er at hun både tilbyder in -og outcall.

Har man en god oplevelse ved incall - kan et outcall blive rigtig spændende, er min erfaring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter et kort ophold i Odense, er det dejligt hun er tilbage i Aarhus. Hun klagede lidt over omsætningen, men nu kommer lønnen jo snart og mon ikke skattefars tilbagebetalinger inden for kort tid, kan hjælpe lidt :)

Har haft fornøjelsen af Alessia nogle gange og syntes stadig hun leverer varen og vor herrer har jo givet hende en smuk indpakning. 

Så for kr. 1.000 får mand en smuk pige i pæne omgivelser, en seng der ikke knirker, glad, let til grin, blow uden, kys og sex så længe mand er i stand til at holde igen, det sidste skal jeg træne lidt mere med hende :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er flyttet, men i Aarhus C. Havde lige en episode, hvor jeg skrev gadenavn på en GP tidligere, det blev ikke vel modtaget, så det vil jeg undlade igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 29.3.2019 at 07:25:

Hun er flyttet, men i Aarhus C. Havde lige en episode, hvor jeg skrev gadenavn på en GP tidligere, det blev ikke vel modtaget, så det vil jeg undlade igen. 

Jeg tænker godt, at du må nævne området lidt mere mere præcist uden at bruge gadenavn. Det har jeg i hvert fald set andre steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende. Jeg mener ikke det er hende på billederne, men det gør nu ikke noget, da det er en køn, ung og slank pige, man møder.  Man skal først godkendes medens man står nede på gaden, så får man de sidste direktiver, til hvor man skal gå hen. - nå. Hun er en sød pige, men hun virkede på mig som om, at det var meget nyt for hende at være i branchen. Det var dejligt at mærke hendes hud og fine bryster, men hun kiggede flere gange på klokken, medens jeg var der. Jeg har bagefter tænkt, om hun var utilpas med aldersforskellen. Jeg tror, at hun har været meget populær, for hun ømmede sig meget, når jeg gav den gas. 

På trods af de par minusser var det en god oplevelse. Specielt var jeg glad for hendes fokus på hygiejne. Man starter med et bad, der var også mulighed for at skylle munden i Listerine, 

Nu går jeg sjældent til den samme pige mere end en gang, men hende her kunne jeg godt besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...