Hop til indhold
Medicalfetish

Fan af gigantiske bryster? Så tag til Kolding NU!!!

Recommended Posts

Så fantastisk er hun altså ik

vi ser m forskellige briller - ok

meeen , trist omgang jeg var forbi

30 min 700kr inkl blow øko, 2 sut!

ik nogen indlevelse, havde probl m min over g snit str,

sku tørre af hele tiden over alt, var bange for sæd nogen steder

de er store de bryster, ja ok, så den eneste lækkeri men så er det også sagt - var ude efter 19 min, ka fint holde mere men jeg kedede mig

og nej. Umiddelbart ik hende på fotos 

lille buttet stor bagdel 

Redigeret af Sørensen65

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naturligebrysterfan skrev, den 3.6.2019 at 09:02:

Umiddelbart ikke hende på fotos....

Ikke mange anmeldelser og info i en tråd på 3 sider

Du har ret. Men det kommer sig nok af, at nogen forsøgte at "smide grus i maskineriet" på en GP som rent faktisk leverede varen til en yderst fornuftig pris, til trods at hun ikke brugte ægte billeder.

Kan se hun er tilbage, så skal helt sikkert afsted igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan muligvis snart få en rapport fra mig. Jeg kontaktede hende igår og fik nogle svar, der tyder på at hun har fået lavet standrad sms beskeder med sted og priser. Stedet passer så ikke, eftersom adressen peger på en virksomhed, men får så at vide, at jeg får adressen når jeg er i nærheden. Dernæst er der en del forvirring om priserne, der jo ser ret tiltalende ud på hjemmesiden og gentages i sms´en, dog med den tilføjelse (på dansk) at superfransk alene koster 500 og megafransk alene koster 700. Bare for eksemplets skyld koster en halv time 600 og megafransk er med tillæg på 200 - altså 800. Og jeg har en fornemmelse af at der kommer en del irriterende forhandlinger med risiko for skuffelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest looking

Jeg forsøgte at besøge hende i dag.

Man skal aftale tidspunkt på forhånd. Så det gjorde jeg. Da jeg ankom til adressen, fik jeg at vide, at jeg lige skulle vente 5 minutter med at få den aktuelle etage på adressen at vide. Efter en 10-15 minutter forespurgte jeg hende igen efter information. Så fik jeg at vide, at jeg ikke stod ved hendes dør. Det kunne jeg dog ikke forstå, men jeg antager, at det skyldes vejnavnene omkring hendes bolig. For det er ikke sådan lige at finde ud af med små indhak i vejene, og veje som krydser hinanden. Jeg fandt et andet sted 1 gade derfra efter 1 minut, hvor det samme husnummer optrådte. Så derfor sendte jeg hende igen besked om, at nu havde jeg fundet det rigtige sted. Men nu takkede hun nej. Så jeg forklarede, at jeg ikke var fra byen af, og at jeg derfor ikke kender området. Men at jeg nu stod ved hendes dør. Hun ville dog stadig ikke åbne for mig.

Jeg tænker, at så kan det vel også være lige meget. Hvis hun bliver så mopset over, at man ikke kan finde rundt i kringlede vejnavne plus hendes skattejagt efter det rigtige husnummer, så kan jeg kun forestille mig, at samme mopseri vil forekomme, når varen skal leveres ved hygge.

Konklusion: det kan vist bedre betale sig at spare de penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
looking skrev, for 15 timer siden:

Jeg forsøgte at besøge hende i dag.

Man skal aftale tidspunkt på forhånd. Så det gjorde jeg. Da jeg ankom til adressen, fik jeg at vide, at jeg lige skulle vente 5 minutter med at få den aktuelle etage på adressen at vide. Efter en 10-15 minutter forespurgte jeg hende igen efter information. Så fik jeg at vide, at jeg ikke stod ved hendes dør. Det kunne jeg dog ikke forstå, men jeg antager, at det skyldes vejnavnene omkring hendes bolig. For det er ikke sådan lige at finde ud af med små indhak i vejene, og veje som krydser hinanden. Jeg fandt et andet sted 1 gade derfra efter 1 minut, hvor det samme husnummer optrådte. Så derfor sendte jeg hende igen besked om, at nu havde jeg fundet det rigtige sted. Men nu takkede hun nej. Så jeg forklarede, at jeg ikke var fra byen af, og at jeg derfor ikke kender området. Men at jeg nu stod ved hendes dør. Hun ville dog stadig ikke åbne for mig.

Jeg tænker, at så kan det vel også være lige meget. Hvis hun bliver så mopset over, at man ikke kan finde rundt i kringlede vejnavne plus hendes skattejagt efter det rigtige husnummer, så kan jeg kun forestille mig, at samme mopseri vil forekomme, når varen skal leveres ved hygge.

Konklusion: det kan vist bedre betale sig at spare de penge.

Tænker lige højt :mellow: Måske hun valgte at benytte sig af 'en dør overfor' tricket for at se kunden(dig) an og valgte fra?. Vi er jo alle forskellige.

..og du har ret, når det først er gået i hårdknude bliver det sjældent godt. Ellers kan du jo forsøge dig en anden gang via et andet navn/nummer og se om hun tager imod uden kvaler. Det trick har jeg da benyttet mig af "nogle gange"... ;-)

På med (jule)vanten - der er masser af store velvillige babser på moder jord. 

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med stor interesse læst alle jeres anmeldelser af hende, jeg er nød til med egne øjne at se de fantastiske bryster men jeg jeg høre jer der har besøgt hende om der er langt fra togstationen til hendes adresse, jeg ankommer med tog og vil gerne vide om det er i gå afstand, og i hvilken del af byen hun holder til

Redigeret af Fyn76

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest looking
Medicalfetish skrev, for 6 timer siden:

Tænker lige højt :mellow: Måske hun valgte at benytte sig af 'en dør overfor' tricket for at se kunden(dig) an og valgte fra?. Vi er jo alle forskellige.

..og du har ret, når det først er gået i hårdknude bliver det sjældent godt. Ellers kan du jo forsøge dig en anden gang via et andet navn/nummer og se om hun tager imod uden kvaler. Det trick har jeg da benyttet mig af "nogle gange"... ;-)

På med (jule)vanten - der er masser af store velvillige babser på moder jord. 

/MF

Korrekt med at se en an (selvom der er penge indblandet?). Men faktum er bare, at hendes faktiske adresse lå på en sidegade til hovedgadenavnet. Derfor kunne hun umuligt have brugt tricket til at se nogen an.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt hende, og kan bekræfte de gode oplevelser. Jeg syntes hun er smuk, også udover hendes bryster. Hun er lidt buttet, men ikke ret meget. Hun er den tyndeste kvinde jeg har mødt med et bryst mål af den størrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...