Hop til indhold
Bob By

Pressede danske piger?

Recommended Posts

Guest Lady C

@TheVoice

Tak for forklaring. Det ville være meget nemmere og mere ærligt hvis det så bare blev italesat at det var det man i virkeligheden ville. Altså istedet for at skrive om og om igen at danske gp er pressede så skrev den virkelige grund til at postulere dette.  For ellers giver det ingen mening ( for Mig ) at opfinde et problem og insistere på at det er et problem hvis man så ikke prøver at komme med løsningsforslag. Så bliver det jo bare forvirrende. Det er mere ærlig snak at skrive at man ønsker at de sætter deres priser ned.

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 time siden:

.... Eller hænger det så simpelt sammen at man tror at ved at gentage igen og igen at danske gp er pressede så vil  få dem til at sætte priserne ned?

Det var det, der var min tanke. Der var jo engang en desperado herinde, der lavede en liste over, hvad et glædespigebesøg skulle koste, og det var en del mindre end dagsprisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 52 minutter siden:

Der findes nok ikke et entydigt svar.  Men umiddelbart tænker jeg lidt forskellige scenarier

  • En del mænd køber stort set kun i det meget prisbillige udenlandske segment, og ville egentligt helst at disse kvinder kunne tale dansk eller bare have danske værdier
  • Nogen er bare nogle nærig-røve, der ville ønske at købesex kunne ligge i et prisleje, hvor udgiften ikke fyldte meget på privatbudgettet
  • En del tror at når man omtaler danske GP´er i flæng, så er det nok at kigge på de få klinikker der efterhånden er tilbage
  • En del mener at danske GP´er ikke har forretningstalent (underforstået knep nogle flere til nedsat pris - Alle er glad
  • En del har ikke fantasi til at forestille sig hvad der følger med af omkostninger og ubetalbar tid.

Branchen er så stor at der er plads til alle, så...….. hvis nogle danske GPér ikke kan få det til at løbe rundt, skyldes det typisk helt andre forhold end prisstrukturen.

Det var pkt. to og fire, jeg havde i tankerne. De er genkendelige herinde på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Det var pkt. to og fire, jeg havde i tankerne. De er genkendelige herinde på EG.

De er vist også rimelige udbredt.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 25 minutter siden:

@TheVoice

Tak for forklaring. Det ville være meget nemmere og mere ærligt hvis det så bare blev italesat at det var det man i virkeligheden ville. Altså istedet for at skrive om og om igen at danske gp er pressede så skrev den virkelige grund til at postulere dette.  For ellers giver det ingen mening ( for Mig ) at opfinde et problem og insistere på at det er et problem hvis man så ikke prøver at komme med løsningsforslag. Så bliver det jo bare forvirrende. Det er mere ærlig snak at skrive at man ønsker at de sætter deres priser ned.

@Trinetease  oprettede i januar for to år siden en tråd "Hvad skal der til?", hvor hun efterlyste forslag til løsning af branchens problemer, og de forslag, der kom, strittede i alle retninger. Det kom vist ikke rigtigt noget brugbart ud af det.

(Jeg kan desværre ikke anføre linket, da søgemaskinen herinde er håbløs)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bob By skrev, for 10 timer siden:

Det burde ikke fornærme at jeg skriver “bordelejer/ruffere”. Det er jo blot en simpel konstatering at jer der ejer bordellerne er ruffere (hvilket  @Pophair var så venligt redegøre for). Og når i som bordelejere lader pigerne opbygge gæld til jeg, gør i jeres rolle usympatisk: pigerne bliver sat i en gældsfælde som fjerner deres frie valg! Og med den adfærd behøver vi da ikke være i tvivl om at i ikke er andet end simple ruffere!

Mht. hotelleje så er det rent faktisk sådan at prisen for en hotelovernatning varierer hen over året. Og hvorfor gør den det? Fordi der i hotelbranchen også er høj- og lavsæson. Og derfor prøver hotellerne at tiltrække kunderne ved at sænke prisen i lavsæsonen.

Og hvem er ruffernes kunder? Jo, det er såmænd pigerne. Og hvem er pigernes kunder? Jo, det er såmænd os der køber sex. Rufferne sælger faciliteter til pigerne og pigerne sælger sex til mændende.

Og hvad gør rufferne for at pleje sine kunder når de (pigerne) oplever lavsæson? Jo de lader dem opbygge en gæld. Og hvorfor går pigerne med til det? Jo det er nødvendigt for at beholde sin plads på vagtplanen til lavsæsonen lakker mod enden. 

Jeg  tror rent faktisk at i som bordelejere/ruffere skyder jer selv i foden ved ikke lade pigernes lavsæson afspejle i den leje pigerne skal betale. Flere og flere af piger vil gå/går allerede over til “privat/diskret” og “sugerbabes” konceptet. Koncepter som jeg tror udsætter pigerne for større risiko for ovegreb fra sexkundernes side fordi de jo så arbejder alene.

Så jeg tror rent faktisk at i som bordelejere både kan opbygge lidt anseelse og samtidig være med til at lette presset på de danske piger ved at tænke lidt “kundepleje” ind i jeres koncept: Sænk den pris i tager i leje når jeres kunder (pigerne) oplever lavsæson.

For jeg tror at vi med indlæggene i denne tråd vist godt kan konstatere at de danske piger er pressede.

Ja kært barn har mange navne, det har kunder / gæster så også, som jeg bordelmutter / bordelejer vælger at kalde dem.

Den måde du skriver på, med i, der ryger jeg jo så indenunder, så svare derfor hvem siger pigerne opbygger gæld, hvem siger vi tager meget i leje, hvem siger vi ikke giver goder, hvem siger at de ikke laver penge og ja jeg kunne skrive “ hvem siger “ hele vejen igennem, så syntes vi skal lukke den her, for der bliver vi ikke enige.

Nu skriver du at hoteller sætter leje efter lav og høj sæson, gør de også det på dit arbejde. Skal vi tage mere i leje i november / december hvor der er kø ud til gaden og så mindre i januar / februar. Beder du din chef sætte din løn ned, når du ved der er lavvandet for ham / hende eller er det kun i denne branche og ikke alt andet som bliver ramt i disse måneder. Hvorfor er det de Danske piger der er pressede og ikke de udenlandske, der går meget længere og tilbyder ydelser og sex uden gummi, er det så ikke dem der er presset, gør og sælger alt, vælge dem med “ pege “fingrene højst oppe, få penge i kassen og faktisk dårligt nok kan overleve på den indtjening, fordi i ikke vil betale mere eller vil have det billigste og ja helst højst til et par hunderede, disse piger får intet at sende hjem til familien, da de skal overleve her samtidig. 

Du skriver vi skal sætte lejen ned for pigerne, men hvordan skulle det hive flere gæster ind til pigerne, de besøger jo stadig de udenlandske som tilbyder ydelser, som vi ikke gør eller har lyst til, er det vigtigste ikke at pigerne i branchen er tilfredse, har det godt med det de laver og som jeg ser herinde, så er det jer kunder / gæster, der gang på gang laver opslag om Danske Vs Udenlandske, det er jer der sætter os op mod hinanden, det er ikke pigerne. Det er også jer der herinde gang på gang, stikker næsen i både pigernes og bordelmutterens regnskab, mindes aldrig jeg har haft den mindste interesse for hvad min chef tjente, men spørgsmål om hvor meget pigerne tjener, hvor lidt de tjener osv, hvorfor ikke bare komme forbi, få fjernet trykket bag ørene og så lad det blive der. 

Er det de Danske piger, der er presset, er det de udenlandske piger der er presset eller er der kunderne / gæsterne der er presset :huh:

Hvor mange herinde, er gået ned i løn ( på samme arbejdsplads ) de sidste 10-15 år, som flere beder pigerne gøre på deres ydelser, prisen er steget en, måske to gang i de 18 år Seductiongirls har haft flaget hejst :D

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
JenniferRomantica skrev, den 19/3/2019 at 23:30:

Allright.. Lad os alle indrømme at eftersom de udenlandske piger har fået nemmere ved at komme til Danmark og arbejde så er der også nedgang i branchen her.. Ligesom der er nedgang i arbejdet til de danske tømre, murer osv osv osv.. Når nogen vil gøre ens arbejde til halv pris ja så vil man miste arbejde^_^.. Det bare realiteten.. Hvis de så også er villige til at yde mere ja så det jo endnu bedre.. 

Og ja så hjælper det da sikkert også at de ikke på samme måde skal frygte at blive genkendt af familien/vennerne ud fra en tatovering eller ansigtet.. De kan vise mere uden den frygt.. Jeg er allerede herinde blevet genkendt mange gange pga mine selfies og sådan er det.. Heldigvis er jeg fuldstændig bedøvende kold, der hvor jeg er højst når jeg plukker jordbær, eftersom hele min familie og vennekreds ved hvad jeg laver og ca rigtig mange andre mennesker.. Jeg skammer mig ikke over mit arbejde.. Men mange andre har ikke den luksus eller lysten til at have det hængende på sig i alt evighed.. 

Klart vil jeg sige de udenlandske piger har størstedelen af "skylden" for at de danske steder kæmper lige for tiden.. Og der burde vi måske følge med og sætte prisen ned men problemet er at vi skal bruge vores penge i Danmark.. Hvor priserne er meget højere end mange af de lande hvor de udenlandske piger kommer fra.. Vi har ikke råd til at sætte prisen ned.. På f.eks Copenhagen Sauna Club er prisen i alt steget med 3-4 hundrede kr siden stedet åbnede for mere end 25 år siden.. I forhold til hvor høj en lånstigning der har været på det øvrige arbejdsmarked i den samme tid er det jo småpenge.. Plus prisen på fødevarer osv er steget gevaldigt.. Ting vi skal købe i Danmark..

Men ja tingene er som de er og så må man jo være innovativ hvis man vil overleve:).. 

Jennifer hvad er prisen for et besøg på csc, der åbnede som jeg husker det i slut firserne, jeg havde en direktør kollga i auto branchend er havede enstor flot bilhandel ikke så langt derfra hab inviterede mig på besøg, en aktivitet jeg så gentog i primo 90 erene, hvad er prisen i dag ? Kh Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

@Trinetease  oprettede i januar for to år siden en tråd "Hvad skal der til?", hvor hun efterlyste forslag til løsning af branchens problemer, og de forslag, der kom, strittede i alle retninger. Det kom vist ikke rigtigt noget brugbart ud af det.

(Jeg kan desværre ikke anføre linket, da søgemaskinen herinde er håbløs)

Den kan læses her.  https://www.eroguide.dk/forum/topic/68574-hvad-skal-der-til/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 10 timer siden:

Jennifer hvad er prisen for et besøg på csc, der åbnede som jeg husker det i slut firserne, jeg havde en direktør kollga i auto branchend er havede enstor flot bilhandel ikke så langt derfra hab inviterede mig på besøg, en aktivitet jeg så gentog i primo 90 erene, hvad er prisen i dag ? Kh Alko

Prisen ligger nu på 1900 kr for en time^_^

Da jeg startede lå den på 1800 som den havde de sidste 10 år mener jeg.. Men jeg har selvfølgelig ikke arbejdet der alle de år men af hvad jeg har hørt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Prisen ligger nu på 1900 kr for en time^_^

Da jeg startede lå den på 1800 som den havde de sidste 10 år mener jeg.. Men jeg har selvfølgelig ikke arbejdet der alle de år men af hvad jeg har hørt..

Ja men du har helt ret, prisen er steget meget langsom men er ikke den samme som i 1990, da betalte jeg 1200 for en time med bad pool, og samvær med en, som dig, ganske lækker dansk gp. Tak for svar knuz herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, den 19/3/2019 at 23:37:

Hej @DETH

Heldigt for os, for så kommer vi da ikke til at konkurrere om de samme piger:D, og hvor er det rart, at der er noget for enhver smag. . 

Jeg vælger stadig helst dansk og moden. Dels er jeg umådelig dårlig til at tale med unge mennesker. Jeg føler faktisk at de tror verden drejer rundt om deres ego, specielt pigerne tror at fordi forlygterne peger lige ud endnu, så skal de intet yde, og fissen har de fået for at kunne koge kaffe i den.

De sidste par pigebesøg, har dog været hos en udenlandsk, men det var fordi jeg ikke kunne opdrive mit foretrukne, indenfor rammerne af tid og sted. Jeg troede derfor i min naivitet, at danske modne piger, var blevet en mangelvare, og overvejede faktisk et af disse skilte til bilen. Rigtige kvinder - er en mangelvare.

Prisen skeler jeg meget lidt til, og jeg ville nok aldrig vælge de billige tilbud, da det for mig handler om kvalitet fremfor kvantitet. 

Jeg syntes stadig det er svært, at finde min målgruppe når jeg har mulighed. Derfor troede jeg at pigerne havde rigeligt at bestille. 

Hvis man nu mener, at de taber terræn til Norske Jenter forstår jeg det simpelthen ikke. Man skal sku da være noget sexuelt afsporet, hvis man kan få rejsning ved udsigten til jente med asketræsskiene over nakken og blå tophue :mrgreen:. Derudover må det da være en tilbagegang i prisen for de Norske piger, hvis de skal arbejde i Danmark. 

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg har meget at lave. Jeg er en af de modne kvinder (32 år) med former. Mænd har fundet ud af, at ligesom rødvin bliver bedre med årene, så bliver kvinder det også. 

Jeg er på Cassiopeiastars, og der er vi danske piger ikke presset. Så det er nok svært at skære alle danske piger over en kam. Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Om Danske piger er presset eller ej, det rager mig en papand, jeg kommer der hvor jeg har lyst til og betaler hvad det nu engang koster. Ingen er jo tvunget til noget det er jo op til en selv. Så forstår ikke nogen går så meget op i hvor meget pigerne har at lave og hvad det koster, men måske nogen ikke har andet at tage sig til,  markedet regulerer nok sig selv uanset hvor meget der skrives og debatteres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Prisen ligger nu på 1900 kr for en time^_^

Da jeg startede lå den på 1800 som den havde de sidste 10 år mener jeg.. Men jeg har selvfølgelig ikke arbejdet der alle de år men af hvad jeg har hørt..

Hvis Kvinder ville give mig 1900 kr for en times sex, så blev jeg Giggolo øjeblikkeligt! :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Hvis mænd ville give mig det så.. Øhhh.. Nevermind:P:lol:.. 

Jeg er mægtig misundelig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fede skrev, for 3 timer siden:

Jeg er mægtig misundelig :)

har også tænkt sexe også tjene penge på det :) JA TAK

men tror sku ikke det så nemt :( tror man skal være særdeles robust og have god balance i livet, for at klare det job.

så misundelig på pigerne er jeg ikke mere, nærmere beundringsværdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
sweetstone skrev, 1 time siden:

misundelig på pigerne er jeg ikke mere, nærmere beundringsværdig.

#meetoo, jeg er også beundrer af de skønne kvinder der beriger tilværelsen for mænd ved at sælge dejlige sexoplevelser...ja nærmest taknemlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 25.3.2019 at 21:14:

jeg er også beundrer af de skønne kvinder der beriger tilværelsen for mænd ved at sælge dejlige sexoplevelser...ja nærmest taknemlig 

Ja for fanden! - og ikke bare "nærmest taknemlig", herfra er det: "dybt taknemlig"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 25/3/2019 at 08:57:

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg har meget at lave. Jeg er en af de modne kvinder (32 år) med former. Mænd har fundet ud af, at ligesom rødvin bliver bedre med årene, så bliver kvinder det også. 

Jeg er på Cassiopeiastars, og der er vi danske piger ikke presset. Så det er nok svært at skære alle danske piger over en kam. Knus

Jeg har været flere gange på Cassiopeiastars, og der virker travlt. Jeg har kun haft gode oplevelser der, og der er danske piger, hvilket jeg er til. Så enig med dig Anna, jeg tror ikke man kan generalisere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fede skrev, den 25.3.2019 at 09:50:

Hvis Kvinder ville give mig 1900 kr for en times sex, så blev jeg Giggolo øjeblikkeligt! :P 

.... og jeg købte ikke længere den ugentlige lottokupon :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle GP oplyser ikke deres rigtige navn og det har jeg fuld forståelse for, ligesom jeg aldrig oplyser mit rigtige navn og bruger en telefon med anonymt taletidskort og det udelukker mange danske piger, da de vil have min rigtige identitet og det har jeg også fuld forståelse for, men det bliver så ikke med mig som kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...