Hop til indhold
NogetPåDenDumme

Massage i Thailand.

Recommended Posts

Her i Danmark kalder vi det thai massage.

I Thailand hedder det massage. Eller retter turist massage. Hvor for det meste forgår på en stol. Og man får rykker fingerne. Osv.

Var inde i en lille spænde butik i Bangkok. Falde i snak med den kvindelige ejer, Og jeg spurgte, ind omkring massage, for lokale. Fik at vide, ikke langt væk, kunne jeg få lokale massage.

Jeg kom hen stedet, og fik at vide, at de havde ikke massage tøj i min størrelse. Men ejeren fandt den største størrelse, de havde. Jeg er 190.

Jeg blev ind i omklædningsrummet. Tøjet var ala nattøj. Og fik at vide, det hud de må rør er hoved, hals, hænder og fødder. Da jeg kom i tøjet, lignede jeg hulk :mrgreen:

Efter en havde vasket mit ansigt, hænder og fødder, blev ledt ind i et større rum, hvor der var lavet små rum, at stof væge, små kabiner. Kun høre de andre i de små kabiner ømme sig. Fik at vide, af massagen, at man tager fat. Og det meget sjældne, at de fik en turist på besøg, men hun vil spørge, løbene, hvor hårdt, hun skulle tage fat.

Det var en god og sjov oplevelse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er mange af de steder i BKK , bruger dem ofte selv når jeg er kommet frem efter en lang flyve tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...