Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Sugardating råd søges!

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Bum-Bum-Bum :D Så har jeres alles liderlig dreng allerede fået fisse af en virkelig sød, ung og lækker subarbabe imens I andre sad og pillede nullermænd fra jeres far øl-mave! Klatten blev afleveret frisk i hendes mund og hun sluggede alt. Mums ^_^

@Carsten Hva' så Carsten. Er du misundelig nu fordi jeg allerede har fået fisse inde på SD? :P Hun spurgte mig iøvrigt om jeg ville væres hendes faste Sugardday ;) Du må gerne være sur og misundelig - men virkeligheden er at unge piger heller vil bolle med en ung pæn mand istedet for en ligbleg gammel mand med hænge patter og ølmave :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 5 timer siden:

Bum-Bum-Bum :D Så har jeres alles liderlig dreng allerede fået fisse af en virkelig sød, ung og lækker subarbabe imens I andre sad og pillede nullermænd fra jeres far øl-mave! Klatten blev afleveret frisk i hendes mund og hun sluggede alt. Mums ^_^

@Carsten Hva' så Carsten. Er du misundelig nu fordi jeg allerede har fået fisse inde på SD? :P Hun spurgte mig iøvrigt om jeg ville væres hendes faste Sugardday ;) Du må gerne være sur og misundelig - men virkeligheden er at unge piger heller vil bolle med en ung pæn mand istedet for en ligbleg gammel mand med hænge patter og ølmave :lol:

Mage til infantil opførsel skal man da heldigvis lede længe efter.. var det virkeligt nødvendigt at fremhæve sig selv på denne måde? Hvorfor i alverden spurgte du så folk til råds, hvis du ved meget bedre selv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, for 3 timer siden:

Mage til infantil opførsel skal man da heldigvis lede længe efter.. var det virkeligt nødvendigt at fremhæve sig selv på denne måde? Hvorfor i alverden spurgte du så folk til råds, hvis du ved meget bedre selv? 

Må fuldt tilslutte mig Luxuria bedømmelse af TS. Undre mig også vildt over hvad TS ville med indlægget som start

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 22 timer siden:

Bum-Bum-Bum :D Så har jeres alles liderlig dreng allerede fået fisse af en virkelig sød, ung og lækker subarbabe imens I andre sad og pillede nullermænd fra jeres far øl-mave! Klatten blev afleveret frisk i hendes mund og hun sluggede alt. Mums ^_^

@Carsten Hva' så Carsten. Er du misundelig nu fordi jeg allerede har fået fisse inde på SD? :P Hun spurgte mig iøvrigt om jeg ville væres hendes faste Sugardday ;) Du må gerne være sur og misundelig - men virkeligheden er at unge piger heller vil bolle med en ung pæn mand istedet for en ligbleg gammel mand med hænge patter og ølmave :lol:

Godt gået min dreng :lol:

Hvor længe var i sammen, og hvor meget måtte du slippe?

Var det med eller uden kondom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, den ‎25‎-‎03‎-‎2019 at 23:12:

Bum-Bum-Bum :D Så har jeres alles liderlig dreng allerede fået fisse af en virkelig sød, ung og lækker subarbabe imens I andre sad og pillede nullermænd fra jeres far øl-mave! Klatten blev afleveret frisk i hendes mund og hun sluggede alt. Mums ^_^

Dejligt at høre, at du nu har fundet det mere det mere personlige intime kæreste agtig forhold ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...