Hop til indhold
Alone2013

Cream Morten Børups Gade 8000 Århus C

Recommended Posts

Havde igen fornøjelsen af en time sammen med CREAM, og hun opfylder alle mine

behov, så jeg gik derfra igen med et stort smil om munden. Godt jeg ikke mødte min

egen læge, som holder til næsten ved siden af i sin klinik (men det er jo noget andet)!

PAS GODT PÅ HENDE - HUN ER BARE SØD OG DEJLIG ... Nu smutter jeg FJERNE ØSTEN

venter på mig ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke noget nyt at jeg besøger Cream, og har lige gjort det igen, igen. 

Jeg bliver aldrig træt af at kigge på den numse :wub:, og jeg rører også lidt, njaa en del, ved den. Jeg er heldigvis ikke den store anal fan, for det mås man ikke. 

Til gengæld er jeg blow au naturel fan , og det gør hun ederstanghyleme godt. Jeg skal virkelig koncentrere mig om at tænke på indviklede tekniske mekanismer for ikke at komme på 3 minutter, som en anden konfirmand på sit første horehus besøg :D

Tit ender mine besøg alligevel med at koncentrationen svigter, og jeg må hengive mig til en langsom og helt udtømmende udløsning, mens Cream blidt og vådt, malker de sidste dråber. 

Men denne gang holdt jeg stand, og en del sjove stillinger blev gennemprøvet, på værelsets forskellige møbler:rolleyes:.  Der er ikke så mange møbler, med de blev brugt med stor kreativitet. Afsluttede med mig liggende på sengen med fødderne på gulvet, og Cream på knæ ( pude under) mens hun slikkede mig færdig. 

Rygtet om at Cream er rejst er altså ikke korrekt, og der er heller umiddelbare planer derom. Og det er jeg egentlig ret glad for :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Cream siger selv at hun ikke rejser hjem før næste år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 23.5.2019 at 14:08:

Der er ikke så mange møbler, med de blev brugt med stor kreativitet

Nej der bliver trangt i det bette kammer, hvis der skal en knagerække mere op bag døren :D eller et natbord.... 

Men den røv er sku i orden og hun ved hvordan geden skal barberes, altså ikke hendes egen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 13 minutter siden:

Nej der bliver trangt i det bette kammer,

Til gengæld er der dejligt rent og ryddeligt og meget lidt thai tingel-tangel. Men det der blå lys - aaaaltså ikk pænt. 

I øvrigt har Dee Day rekorden i små rum. De er på størrelse med en gammeldags telefonboks der er væltet :) 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden:

Dee Day

Utroligt jeg ikke har fået det til at fungere med en aftale her, tror sku du snupper pladsen hver gang, men du siger jeg har noget at glæde mig til, heldigvis kan du ikke være 2 steder samtidig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexdyretxxx skrev, for 58 minutter siden:

Hvor gammel er hun ca. ?

Er hun slank og naturlig pige eller en luder agtig ?

Hun er 37, nogen påstår hun er ældre. 

Hun ser ud til at være midt 30, er slank, sød og veltrænet. Hun har en fabelagtig kondition, hvilket du vil erfare i cowgirl.:D

Hvis du med luderagtig mener fed og lasket, så nej. Hun er heller ikke typen der prøver at sælge en masse ydelser undervejs, og så iøvrigt få dig ud af døren hurtigst muligt. Når du er kommet laver hun en naturlig mulighed for at du kan smutte - det vil mange mænd - men hvis du beder om massage, eller vil kæle videre er det fint med hende. 

Jeg synes man kan betragte hende som naboens kønne unge kone, som ved en masse om mænd og deres seksuelle reaktioner og ønsker. 

Bolleriet er med kondom, gufferiet uden. Ingen sport i 2. eren ;) 

Stedet er virkelig pænt og rent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 46 minutter siden:

Ser ud som en pige, der kunne være et must visit emne kommende uge. ;-)  Er der en timepris?

1000 og lidt ekstra hvis du vil komme igen, og oplever lidt mere indtensitet ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

1000 og lidt ekstra hvis du vil komme igen, og oplever lidt mere indtensitet ;) 

 

Tak for info. Det er jo absolut overkommeligt, må jeg sige! :-) Det lyder godt! Har prøvet det med en anden thai - der kom ikke noget ud af "sprøjten" anden gang, men orgasmen!! Fååårrrkk! Jeg måtte næsten kravle derfra! Kroppen min lukkede næsten ned. Hun kunne det der med læber og tunge og meget lidt hånd! Sådan skal det gøres! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Hvem er hun. Det lyder som en jeg gider besøge

Hehe. Jeg gider osse gerne besøge hende igen, men det er 3 år siden i motellet i Støvring. Har desværre ikke set hendes annonce siden da. Hun sagde ellers, at hun kom der sidst på måneden hver måned, når folk fik penge. Men nope - desværre ikke! :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 17 timer siden:

Hun er 37, nogen påstår hun er ældre. 

Hun ser ud til at være midt 30, er slank, sød og veltrænet. Hun har en fabelagtig kondition, hvilket du vil erfare i cowgirl.:D

Hvis du med luderagtig mener fed og lasket, så nej. Hun er heller ikke typen der prøver at sælge en masse ydelser undervejs, og så iøvrigt få dig ud af døren hurtigst muligt. Når du er kommet laver hun en naturlig mulighed for at du kan smutte - det vil mange mænd - men hvis du beder om massage, eller vil kæle videre er det fint med hende. 

Jeg synes man kan betragte hende som naboens kønne unge kone, som ved en masse om mænd og deres seksuelle reaktioner og ønsker. 

Bolleriet er med kondom, gufferiet uden. Ingen sport i 2. eren ;) 

Stedet er virkelig pænt og rent. 

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 16 timer siden:

Hehe. Jeg gider osse gerne besøge hende igen, men det er 3 år siden i motellet i Støvring. Har desværre ikke set hendes annonce siden da. Hun sagde ellers, at hun kom der sidst på måneden hver måned, når folk fik penge. Men nope - desværre ikke! :-( 

Var det hende den meget lille og med en smykkesten på tanden??

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 7 minutter siden:

Var det hende den meget lille og med en smykkesten på tanden??

Hun var af den højde som thai'er er flest, men om hun havde en smykkesten på en tand, erindrer jeg ikke. Men hun kunne sutte og kneppe så englene sang og hun slugte hele ladningen, da den kom første gang! :-)  Husker heller ikke, hvad hun kaldte sig, men hun var dæleme sød og smuk! ;-)  Og meget snakkesalig med rigtigt god tid.

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...