Hop til indhold
Cabelas

Buttet ung dansk pige - Nogen der har været der...?

Recommended Posts

Guest bestbareback

Ja :-) .............. Hun er ikke kropsligt nogen gudine (164 cm og 100 kilo ?).....Men hun er 100 % privat;sig selv.En meget meget intens piksutter -hun kan lide det;og hun er helt fantastisk til det. Hvis du er til buttede piger er hun god.Jeg har været hos hende flere gange;og absolut ikke sidste gang.

K.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ja :-) .............. Hun er ikke kropsligt nogen gudine (164 cm og 100 kilo ?).....Men hun er 100 % privat;sig selv.En meget meget intens piksutter -hun kan lide det;og hun er helt fantastisk til det. Hvis du er til buttede piger er hun god.Jeg har været hos hende flere gange;og absolut ikke sidste gang.

K.

100 kg.

Buttet???

For mig vejer en buttet kvinde fem seks, måske syv kg for meget.

Er den kvinde i skriver om, ikke bare fed? :?

Ok. Smag og behag er forskelligt fra mand til mand. :lol:

Hun vejer vel 35 kg. for meget :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej

Syntes det er lidt groft at skrive hun er fed . Hvis du syntes hun vejer for meget

så find en anden pige der er jo masser af dem .

Ok Caspar.

Jeg fandt denne her i en debat om hvad "erotisk buttet" betyder:

Erotisk buttet er et udtryk opfundet af mænd med småfede koner/kærester. Men da ingen mand med selvrespekten i orden vil være sammen med en fed pige, har en eller anden opfundet et udtryk, der kan vende lidt op og ned på tingene og flytte fokus fra det fede til det frække...

Jeeg protesterer over at du kalder den kraftige, overvægtige, fede, kvinde som du har fundet, for buttet.

Buttet betyder for mig nogle få kilo for meget. ;)

Så jeg synes bare, at du bruger en forkert betegnelse til en kvinde, som vejer cirka 35 kg for meget. Igen, jeg protesterer kun over dit ordvalg. ;)

God fornøjelse.

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Tjaeh...........Nu ved jeg jo hvor meget hun giver sig hen og hvor godt et knald hun er.

Og så er hun pæredansk og gør det af egen fri vilje.Vi er jo ikke alle,der tænder på en afmagret Thai'er,der kun gør det for at beholde sin opholdstilladelse.................

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge, drenge .... denne her er bare dum.

Beauty is in the eye of the beholder. Og sproget bruges alt for ofte som nedgørende værktøj. Der findes ikke nogen eksakt analyse af hvad som er fed i disse sammenhæng. Ikke heller af hvad som er butted. Selv synes jeg ikke en gang at fem kilo for meget - er for meget. For meget for hvad? At have sex? At være smuk? At være dansk middelvægt?

Og lige precis som der findes danske prostituerede der kun byder kedelig masnkesex for penge, findes der thaikvinder der kan lide sexen. Rigtigt meget fra tid til anden. Og som ikke kan betragtes som afmagrede.

Så den her er faktiskt bare dum.

B

En kæmpe smiley er slettet. Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Joeh;det har du måske ret i.Men nu var det jo ikke det,der blev spurgt om.Der blev spurgt om nogen kendte hende.Det gjorde og gør jeg.

Der blev ikke spurgt til om hun var fed.......Så hvorfor der sidder een derude og skal hævde sin dumme mening om det ved jeg ikke.Når han ikke kender hende og kun kan lukke sine egne fordomme ud kan han i mine øjne lukke æderen.

Der er ingen pointe i at kommentere indlæg med noget komplet irrelevant;nedgørende og uvedkommende;og ovenikøbet insisterende køre videre i flere indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var vist ikke det denne tråd gik på...!!

Ønsker i at diskutere det andet emne, så må i selv oprette en tråd om dette, i stedet for at køre denne ud på et sidespor.... :evil:

Det holder måske andre væk, der også havde haft en oplevelse hos hende og fra hvem jeg så måske ikke får deres besyv med.

Det var alt her fra, men jeg håber der er flere med oplevelser hos hende, som lige vil give en melding her også.... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

BMI under 18,5 = undervægtig

BMI mellem 18,5-24,9 = normalvægt

BMI mellem 25-29,9 = overvægtig

BMI mellem 30-39,9 = fedme

BMI over 40 = svær fedme

100kg ved 164cm :

1,64^2 = 2,5256

100 / 2,5256 = 39,59

Ergo ligger hun i klassen fed. Det er dermed et rent objektivt ord at sige "Fed" og på ingen måde nedværdigende.

Nu tænder vi jo heldigvis alle på forskellige pigetyper, så om man er til fede, svært fede, overvægtige, normalvægtige eller undervægtige er vel alt sammen legitimt.

Personligt er jeg til alt mellem undervægtig og overvætig men ikke til fede piger, så det er fint med mig, at det indgår i en anmeldelse. Men derfor kan det jo sagtens have været en super oplevelse - og det ser det jo ud til at være. Tak for beskrivelsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

BMI under 18,5 = undervægtig

BMI mellem 18,5-24,9 = normalvægt

BMI mellem 25-29,9 = overvægtig

BMI mellem 30-39,9 = fedme

BMI over 40 = svær fedme

100kg ved 164cm :

1,64^2 = 2,5256

100 / 2,5256 = 39,59

Ergo ligger hun i klassen fed. Det er dermed et rent objektivt ord at sige "Fed" og på ingen måde nedværdigende.

Nu tænder vi jo heldigvis alle på forskellige pigetyper, så om man er til fede, svært fede, overvægtige, normalvægtige eller undervægtige er vel alt sammen legitimt.

Personligt er jeg til alt mellem undervægtig og overvætig men ikke til fede piger, så det er fint med mig, at det indgår i en anmeldelse. Men derfor kan det jo sagtens have været en super oplevelse - og det ser det jo ud til at være. Tak for beskrivelsen :)

Kvinden som du kalder fed, Xaxa, er i det mindste ærlig. Hendes vægt er sat på hendes opslag. Og jeg er også ret sikker på, at billedet/ billederne er ægte, og nogenlunde nye.

Det jeg reagerede på var, at en 100 kg ung kvinde blev kaldt for buttet. det er mindst 30 kg mere end buttet.

Jeg så så senere, at udtrykket buttet, var taget fra den prostitueredes eget opslag.

30 til 40 kgs overvægt.

Min sidste kæreste vejede 38 kg da jeg mødte hende, og efter et par mdr var hun sgu oppe på 41 kg. Da det altså, at det var lige før end jeg havde kaldt hende buttet. Det "fede" spetakel. :lol::lol::lol:

Jeg gentager lige, det var kun brugen af udtrykket buttet om en kvinde på 100 kg jeg oponerede imod, folk kan tænde på hvad de vil, for min skyld.

Jeg tror selv, at jeg har en grænse, det kan ikke sige med kg. men mere med om der er en talje, hvis kvinden mave ligger mellem os, som en tredje person, mens vi kigger hinanden i øjnene, så får jeg det svært.

Hvis hun er gravid, ok, meget spændende, men ellers er det bare et stort nej tak fra mig. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej gutter. Lad os få efterlysningen til at handle om det oprindelige, nemlig om nogen har besøgt pigen og kan fortælle om hun er et besøg værd. Smag og behag er subjektiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej stump -

er der i nogen sammenhæng, i nogen form form, på noget tidspunkt, en eller anden slags dialog som du indgår i - der ikke handler om at du vil -

a: Ønske at vinde - bevise du har ret

b: Ønske at demonstrere at du er bedre vidende ?

jeg tvivler efterhånden på det.... :)

Når man selv oplyser sin vægt og højde står det da enhver frit for at regne ud at hun nok er mere end almindelig frodig.

Fed er nedladende. Og det uanset hvad Xaxa of dig kan slå op i BMI-index.

Mange med overvægtsproblemer vælger - let forståeligt - at skrive rubensfigur, xxl, erotisk buttet med mere -dem om det.... alle normalt begavede mennesker kan læse indenad

Så en helt regulær efterlysning ender med at handle om din/jeres personlige smag - den var der jo sådan set INGEN der efterlyste i det her - vel ?

Og ja - ;) jeg ender jo selv med at skrive et irrelevant indlæg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Utrolig så tåbeligt dette kan ende ud?

Det lader til jeg er den eneste der har besøgt denne suttegudinde...........

Og det er da fint med mig.Jeg beholder hende for mig selv;vel vidende at I alle går glip af den mest forrygende gumletur der findes ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Har besøgt hende og både filmede og fotograferede hende. Ikke så køn, men sød og hun vil det!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...