Hop til indhold

Recommended Posts

Hey Boys,

Sidste fredag førte min aften mig forbi Frederiksberg og Pussygalores. Jeg havde aldrig været der og tænkte lidt - way not - så jeg gav det en chance. Frem med smartphonen for at se hvem som var på arbejde, hvor jeg læste Miras profiltekst og kiggede lidt på hendes billeder. Da disse så dejlige ud, og hun tilbød GFE var beslutningen endeligt taget. Pussygalores ligger på Finsensvej ved Frederiksberg forholdsvist tæt på Copenhagen Business School og Frederiksberg Centeret i. Huset ligger inden i en gård og er det andet 'baghus' (ifølge hjemmeside, men det første når man kommer ind i gården) som du møder på vej derind. Selve stedet er meget stort med verdens mindste venteværelse (lidt komisk), men med store værelser med masser af plads at boltre sig på. Jeg måtte vente i 10 min på Mira, hvilket var okay, men hader at vente disse steder. Dog var en meget sjov detalje mens jeg ventede, at nogle fyre åbenbart kiggede ind af et vindue lidt længere nede, hvilket pigerne ikke var så glade for, og der blev råbt en del ikke så fine ord efter dem. Så det fik jeg mig et lille grin over, samt at hende pigen som åbnede døren var rimelig hot. Så hot at jeg faktisk overvejede at høre om hun også arbejde der, men endte med at holde mig til Mira hvilket jeg var glad for i sidste ende. :)

Jeg blev vist ind i et dejligt værelse som er det vist forneden.

http://www.pussygalores.dk/billeder/huset/2009/01.jpg

Og 3-4 min efter kom Mira ind i lokalet og sagde hej. Jeg er en sucker for smukke øjne, og det har denne pige helt sikkert! Vil sige der er mere fræk pige i øjet på hende end den søde pige, men begge er glimrende. Hun har langt mørkt hår som bølger en smule og er generelt bare en fryd for øjet. Hun havde en form for dragt på som åbnedes ved hendes mis, hvilket var ret handy når man nu alligvel skulle derned og sige hej på et tidspunkt. :) Pigen er halvt Egyptisk, så der en lidt udenlandsk glød over hende. Hun er 165 cm høj, med en meget flot krop og et sæt dejlige bryster (DD-skål i følge hjemmeside, men ca. en håndfuld for mig så de var til at styrer. Tror en doktermand har været kigget på dem, men de er dejlig bløde), samt en lille sød popo, som ikke var helt fast, men utrolig dejlig at føle på under doggy. Vi snakkede lidt om episoden med de to fyre, hvor hun rystede lidt på hovedet, men også trak lidt på smilebåndet. Jeg betalte damen og vi gav os i gang med hvad endte som en glimrende gang sex.

Vi startede i en stol hvor jeg havde siddet og ventet på hende, og da hun ankom havde sat sig på mit skød. Hun begyndte at kysse mig lige så forsigtigt, hvor dette langsomt udviklede sig til mere dybe kys og til sidst kom der da også en tunge på. Hun rejste sig op efter nogle minutter med denne scene, og trak mig med over til sengen, hvor hun kravlede op og begyndte at kysse mig igen langsomt med en blid tunge imens hun klædte mig af (Dette er jeg en fan af, da det bare er mere sexet end at damen siger "smid tøjet og læg dig"). Op på sengen og langsomt bevæge sig sydpå til en dejlig eksotisk region. Her ville jeg tage hendes lille dragt af, men vidste ikke helt hvordan den virkede, hvor hun så viste mig hendes lille trick med at den åbnes for neden. SMART udbrød jeg, hvilket var til stor morskab for damen, og et meget sjovt øjeblik som løsnede lidt op for to fremmede menneskers sjov med hinanden. Jeg gav mig god tid til og kysse og kærtegne hendes krop for at varme op til den store orale tur som ventede mig. Da hun virkede til at være opstemt begyndt jeg slikke hendes mis, og damen er enten en god skuespiller eller meget nem at tænde for, da hun kom efter en 5-8 min. Hun var dog godt våd, og er ret sikker på jeg ikke savler så meget mere, så vil mene der er point til mig på den konto. :)

Herefter besluttede hun sig for at det var min tur til at nyde, hvor hun begyndte et dejligt blowjob med slikke skaftet, for at sætte et kondom på og virkelig gå til den. Hun gik dybt et par gange, som var et skønt syn at se, og generelt bare et solidt blowjob. Herfter skiftede hun til et cowgirl stilling, hvor hun varierede tempoet rigtig godt med masser af kys og en del stønnen (nogle vil måske mene at dette er en smule for meget, men jeg synes nu det var meget frækt). Hun er god til intimitet, og har en sans for hvornår dette skal foregå, og hvornår det skal være super frækt. Dette blev illustreret da vi skiftede til en doggy og hun begyndte at stønne lidt hurtigere og lidt fræk dirty talk (nice touch), for herefter at skifte til en missionær hvor der igen kom en del intimitet. Herefter ned at hilse på majoren igen, hvor dette blowjob udviklede sig til en 69'er, hvor hun kom endnu en gang efter stort set det samme antal minutter. Efter hun kom kiggede hun på mig og sagde, at nu førte hun 2-0 i orgasmer, så når jeg nu havde været sådan en god dreng måtte jeg godt komme ud over hende. Dette sagde jeg da mange tak til, og til slut endte det da også med at majoren sendte flere kompagnier mod de dejlige DD-skåls bjerge i nord. :)

Alt i alt en dejlig oplevelse med en sød pige. Hun fik mig til at slappe af i hendes selskab, og leverede helt sikkert en god indsats under sex akten. Kunne jeg finde på at se hende igen? - Nu er jeg jo en som godt kan lide at besøge nye piger, men vil sige Mira på min liste blander sig i den øvre del. Så det kunne meget vel være jeg hilser på hende igen når turen går forbi frederiksberg.

Lidt karakterer:

Ansigt (8/10) - Kønt ansigt det må man give hende. Flotte øjne, dejligt langt mørk hår.

Krop (8/10) - Nice former. Hendes bryster er dejlig bløde, men heller ikke helt ungpige. Dejlig mis.

Blowjob (7/10) - Solidt blowjob, kan gå dybt og varierer godt. Mangler lidt øjenkontakt under denne del af oplevelsen efter min smag.

Sex (7/10) - God sex, masser af intimitet, ridder dejligt.

Hendes charme (10/10) - Hun er super dejlig, og får en til at slappe af i hendes selskab, ægte GFE. God situationsfornemmelse.

oplevelse i alt (7.5/10) - Nogle vil sikkert sige "7,5 what the fuck?" men for mig ligger hun mellem 7-8 og har ikke bestemt mig hvor endnu, men in the name of science, så kan det være jeg skal lægge et smut forbi igen for at undersøge dette. :)

http://www.pussygalores.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du skriver nogle fremragende beretninger/ anmeldelser fra dine besøg Youngster. Mira lyder som en dejlig pige 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En bra anmedelse av Mira

Stämmer gott med den upplevelsen jag själv har efter mitt besök där för 2 veckor sedan.

Mitt tillägg är och ställer mig frågande vid hennes bröst..

Det gick inte att missa att en "doktor har vart där", ett av de sämre jobben jag har skådat.

Men det gör inte så mycket! Mycket trevlig tjej, underbar i sängen.

+1 på betyget 7,5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak skal i have boys. :D

Haha. Så du har også lejet i den seng. ;) Man falder i hvert fald ikke ud af den. Og kan godt være hun stiger til 8, hvis jeg besøger hende igen på et tidspunkt. :lol: Jeg fik de vilde flashbacks til Samya, da jeg var sammen med hende. Glæder mig til at besøge den klub igen en dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg

The youngster - lidt sent jeg fik læst din anmeldelse.

Informativ, også om stedet, ind og medlevende fortælling om hele forløbet :)

Igen er det en skam at et sted som Pussy Galores, der synes at høre til blandt de største og flotteste klinikker i Danmark, som de andre klinikker i samme liga ikke virkelig kommer til sin ret, under et besøg som det afvikles, også i dit tilfælde.

Så smukke omgivelser burde opleves i halve og hele timer før og efter sexen, og ikke bare mens man føres ind, afsides og ud af døren igen.

Men ok er man til denne måde at gå på bordel, kan man opleve smukke Mira i smukkere omgivelser end, som tilfældet mestendels er i branchen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mira er tilbage på Pussygalores på Finsensvej, men nok kun i en kort periode som sidste gang..

Ser ud til hun kun tager spredte vagter, så man skal nok være hurtig..

Der er for få piger som lyser op, egyptiske Mira og hendens gyldenbrune hud er en af dem.

Lille af statur, men et dejligt brystparti (som jeg husker det)

PS. Gå/Gik? også under navnet "Egyptiske Karla på nettet"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...