Hop til indhold
Grenå

DEMONRIDER Østjylland

Recommended Posts

Ja har besøgt hende til en rigtig dejlig anderledes oplevelse. Hun virker slet ikke professionel, selvom hun siger hun er det. Hun fortæller om sig selv og sit liv og spørger dig om dit. Jeg fik massage og en 69'er, hvor hun slugte. Hun sagde at jeg gerne må besøge hende igen, og det er vist ingen selvfølge hos hende. Så det gør jeg fordi jeg har lyst til det, og fordi det var hyggeligt. Hun har en pæn krop og er vel i 30'erne et sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for lidt tid siden - og hold da op for en positiv oplevelse. Jeg kan istemme ovenstående beretning: Hun er virkelig sød og let at tale med, rigtig fit og lækker, sprød pige. Jeg tippede hende til først i 20'erne, men hun har rundet de 30.... Jeg startede med ½ times massage og fik herefter et aldeles forrygende - økologisk - blow ;-) - hun slugte glad og fro hele ladningen. Virkelig lækker oplevelse. Det foregår ved hende privat, så også rigtig diskret sted!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...