Hop til indhold
Grenå

DEMONRIDER Østjylland

Recommended Posts

Ja har besøgt hende til en rigtig dejlig anderledes oplevelse. Hun virker slet ikke professionel, selvom hun siger hun er det. Hun fortæller om sig selv og sit liv og spørger dig om dit. Jeg fik massage og en 69'er, hvor hun slugte. Hun sagde at jeg gerne må besøge hende igen, og det er vist ingen selvfølge hos hende. Så det gør jeg fordi jeg har lyst til det, og fordi det var hyggeligt. Hun har en pæn krop og er vel i 30'erne et sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for lidt tid siden - og hold da op for en positiv oplevelse. Jeg kan istemme ovenstående beretning: Hun er virkelig sød og let at tale med, rigtig fit og lækker, sprød pige. Jeg tippede hende til først i 20'erne, men hun har rundet de 30.... Jeg startede med ½ times massage og fik herefter et aldeles forrygende - økologisk - blow ;-) - hun slugte glad og fro hele ladningen. Virkelig lækker oplevelse. Det foregår ved hende privat, så også rigtig diskret sted!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg overvejer at besøge hende til en omgang massage i første omgang fordi jeg trænger virkelig til massage 

Hvordan er hendes krop? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 6 timer siden:

Jeg overvejer at besøge hende til en omgang massage i første omgang fordi jeg trænger virkelig til massage 

Hvordan er hendes krop? 

Den er virkelig skøn. Og hendes massage er lige så vidunderlig som hendes andre ydelser :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også kun positive ting at sige om hende. Har ikke været andre steder hvor jeg har følt mig så velkommen og afslappet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må man slikke hende indenfor et rimeligt budget? Og måske er det sådan hun får orgasme.... Jeg synes nemlig der er stor forskel i prisen på massage og blow til samleje!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yannick skrev, for 3 timer siden:

Hvordan er hendes bryster? Hvilken størrelse?

Det er vel en lille b eller stor a, men hendes indlevelse og i det hele taget, hendes indstilling. Hun er en dejlig oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 22 timer siden:

Tilbyder hun sex uden kondom? Synes ikke jeg kan se et på første billede.

Tvivler... Og håber det ikke. 

kan jo være billedet er taget med en god ven eller andet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun svarer ikke på mails PT, men hun plejer at tage nogle meget lange pauser, hvor hun ikke er på. Jeg krydser fingre for et gensyn - hold kæft, hvor kan hun bare nogle tricks, som får fuglene til at synge. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en ener, og så kan hun komme helt op at ringen, hvis du pirrer hende i røven, samtidig med du slikker hende - har aldrig hørt nogle stønne så højt

Absolut en ener - bare en skam med hendes hund, selv om den er god nok, så vil den gerne være med :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æskildsen skrev, for 16 timer siden:

bare en skam med hendes hund, selv om den er god nok, så vil den gerne være med

Ja, så bliver det nok ikke bedre:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mågen skrev, for 12 timer siden:

Nogen der ved om hun er tilbage?

Hun var på i sidste uge. Desværre lykkedes det mig ikke at få lavet en aftale med hende. Forespurgte på en tid, men fik ikke noget svar.

har besøgt hende for ca 3 år siden. Dengang en god oplevelse - fik et helt fantastisk blæs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...