Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

GP-sex kontra kæreste-sex?

Recommended Posts

sneræven skrev, for 1 time siden:

Uha, du prikker til min dårlige samvittighed ... :) 
Jeg ka' godt li' et kønt ansigt, og en pæn krop, .. indrømmet.
Men det er bredt forstået ... 
Tror det måske er fordi jeg ikke rigtig har den 'søde ungdomskæreste' at tænke tilbage på .. eller måske er jeg bare sådan .. lidt æstetofil ... 

Jeg opdagede lige, at der mangler et ikke, der skulle have stået jeg er ikke særlig fokuseret. Dernæst var det ikke min intension at prikke til nogen, for det er vel helt ok, at vi tænder på noget forskelligt. Nogen vil gerne have unge piger, de kunne være far eller farfar til. Jeg vil helst have en moden, da jeg har umådelig svært ved at tale med unge mennesker, der er et helt andet sted i livet end mig. Andre vil have dominans, store bryster, små eller store numser, ja telefonen ville blive slidt op, hvis jeg skulle skrive dem alle. For mig er det som sagt følelsen, af at jeg er prinsen i den givne tid, kemien og samværet med en pige der er glad for "arbejdet". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 23 timer siden:

Hver eneste gang, jeg dyrker sex, giver jeg en lille del af mig selv til ham, som jeg er sammen med. Og det er fordi, jeg er fuldt tilstede i nuet. Nyder og yder. Yder og nyder. Et godt knald er ikke betinget af, at man har dybe følelser for den, man er sammen med, men den rette kemi skal være til stede.

 

Enig! 

 "goddag, skal vi knalde?" Tænder mig ikke, men en tilstedeværende kvinde som giver sig god tid til at nyde vores tid sammen - ja tak.. 

North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg i en ret atypisk situation. Jeg er gift, har været det i mange år efterhånden. De sidste 5-6 år har været totalt uden sex mellem os, som sådan ikke noget vi har sat os ned og aftalt, men sådan er det bare blevet. Tror ingen af os har lyst til, at afslutte vores ægteskab, endsige ændre på den nuværende situation.

Vi har begge et aktivt sexliv ved siden af ægteskabet. Mit besår mest af alt af SB, har den mulighed at have en boende i vores firmalejlighed, så hun er lige ved hånden. Sådanne forhold har nu stået på i de sidste 5-6 år, med skiftende SBére. Min kones sexliv er mest baseret på forhold af kortere eller længere varighed, hvor hun finder sine partnere enten i bylivet eller på feks Scor. Jeg har været på Scor, men det er jo absolut svært at være hankøn derinde, syntes man skal næsten prostituere sig selv, for der er gevinst. Desuden tænder jeg på yngre piger, ja efterhånden på piger jeg kunne v ære far til og måske med meget god vilje, bedstefar. Sådan er jeg bare indrettet, at jeg er ret visuel i det jeg søger.

Jeg køber sex af GPére og har gjort det i hele vores ægteskab, tror ikke min kone ville syntes det var okay. Kender hende og hendes mening om at købe et andet menneske. SB forholdene er også lige på grænsen.

Jeg vil sige til trådstarteren, det kommer vel helt an på hvad du ligger i det. Hvad du har mulighed for osv. Hvor meget du engagerer dig i den enkelte GPére, er det engangs besøg, vil det være ret begrænset hvor tætte i bliver. Hvis du derimod besøger den samme GPér mange gange, vil i unægteligt komme tættere på hinanden og måske endda opbygge en relation. Omkring GFE med glædespige, så er min erfaring, at nogle GPére er rigtig gode til at få det til at føles ægte. Omkring GFE med SB er det nok langt mere naturligt.

 

Redigeret af Æ´Synderjyde
Fik afsluttet indlægget for tidligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...