Hop til indhold
leo kbh

åbent Gang Bang i swingeren onsdag 20/3-2019

Recommended Posts

Så er der åbent Gang Bang i swingeren (tidligere xxDark) onsdag 20/3-19

https://www.swingeren.dk/content/åbent-gang-bang-4 i Godsbanegade 20kld

Det er i hele clubbens åbningstid fra 12-24

Det er jo en swingerclub/sexclub, så om der overhoved kommer nogen kvinder vides jo nok ikke på forhånd, meeen mon ikke der dukker nogle stykker op.

Ellers blir der squ nok ikke meget ved den fest, men nu ved du i hvert fald at muligheden er der.

Hører gerne om hvordan det er gået eller måske der allerede har været nogen til disse GangBangs før, som kan berette lidt om begivenheden, 

som f.eks:

  1. hvormange kvinder var til stede da du var der?
  2. Hvilket tidspunkt på dagen, tror du det er bedst at komme.

Hvis man har lavet en profil på deres hjemmeside, kan man se hvis nogen har skrevet, at de ønsker at komme

Bare lige lidt info, som jeg synes passede fint ind, lige her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Er der ændret i indretning, eller er det som da XX Dark eksisterede? 

Ringe indretning, blottet for charme og hygge. Ok, det var en decideret se klub, måske derfor. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 13 timer siden:

Er der ændret i indretning, eller er det som da XX Dark eksisterede? 

Ringe indretning, blottet for charme og hygge. Ok, det var en decideret se klub, måske derfor. 

 

 

leo kbh skrev, for 15 timer siden:

Så er der åbent Gang Bang i swingeren (tidligere xxDark) onsdag 20/3-19

https://www.swingeren.dk/content/åbent-gang-bang-4 i Godsbanegade 20kld

Det er i hele clubbens åbningstid fra 12-24

Det er jo en swingerclub/sexclub, så om der overhoved kommer nogen kvinder vides jo nok ikke på forhånd, meeen mon ikke der dukker nogle stykker op.

Ellers blir der squ nok ikke meget ved den fest, men nu ved du i hvert fald at muligheden er der.

Hører gerne om hvordan det er gået eller måske der allerede har været nogen til disse GangBangs før, som kan berette lidt om begivenheden, 

som f.eks:

  1. hvormange kvinder var til stede da du var der?
  2. Hvilket tidspunkt på dagen, tror du det er bedst at komme.

Hvis man har lavet en profil på deres hjemmeside, kan man se hvis nogen har skrevet, at de ønsker at komme

Bare lige lidt info, som jeg synes passede fint ind, lige her

 

Til Pophair: Ja, der er bygget om - fotos kan ses her: https://www.swingeren.dk/klubber/cityswingers2/billeder

Til Leo: Klubben hedder Cityswingers2 (ikke "swingeren") - og det er som i alle swingerklubber meget forskelligt, hvor mange par/kvinder, der møder op til disse arrangementer, men det er klart min erfaring, at de kvinder/par, der skriver sig på til events i Cityswingers2 rent faktisk også møder op. Hvilket tidspunkt det er bedst at komme på afhænger af, hvornår par/kvinder dukker op - de fleste er flinke til at skrive, hvornår de forventer at være der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokat1 skrev, for 20 minutter siden:

Til Leo: Klubben hedder Cityswingers2 (ikke "swingeren")

 

jojo, det har du da ret i, men webadressen er swingeren.dk, hvor man så kan finde 2 clubber, både dén på Amager & dén på Vesterbro.

Så det var derfor jeg brugte det navn, men Cityswingers2 er selvfølgelig det rigtige navn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har deltaget i en del gangbangs på stedet. 

 

Kvindernes udseende varierer og som medlem kan du se hvilke kvinder der kommer og hvornår. 

 

Jeg har set nogle rigtig smukke unge kvinder blive pulet på skift af liderlige mænd, såvel som ældre og overvægtige damer få samme behandling. 

 

Det er en fin stemning og hvis du er til det rigtig dirty er det super frækt. De kan satme tage noget pik de tøser der kommer der..! 

Redigeret af Legetimen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...