Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

https://sugardaters.dk/show?alias=Trillara

 

Er der en herinde som har været så heldig at møde hende her? Hun virker sød, men en lille anbefaling ville være en stor hjælp :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, for 24 minutter siden:

Ved da ikke hvor, men har da skrevet navnet 

Nej jeg har desværre ikke været forbi hende.

Det er lettest hvis du skriver hvor i landet hun befinder sig henne i overskriften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Kindhesten80 skrev, for 21 minutter siden:

Nej jeg har desværre ikke været forbi hende.

Det er lettest hvis du skriver hvor i landet hun befinder sig henne i overskriften.

Ingen ved jo hvor pigen er!! Ofte skriver pigerne det ikke ret præcist. Dum diskussion... Tager et sekundt at se de oplysninger pigen viser hvis man altså er medlem af sd. Og er man ikke hvad laver man så her i denne del af eroguide for sugarbabes? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 3 minutter siden:

Ingen ved jo hvor pigen er!! Ofte skriver pigerne det ikke ret præcist. Dum diskussion... Tager et sekundt at se de oplysninger pigen viser hvis man altså er medlem af sd. Og er man ikke hvad laver man så her i denne del af eroguide for sugarbabes? 

Så vidt jeg ved, så står der geografisk placering i selve profilen. Det er vel ret præcist at nævne hvilken landsdel de befinder sig i.

Rent personligt så søger jeg fx. kun i hovedstadsområdet, da det er udelukket for mig at tage turen uden for en radius af 10-20 km af fra kbh . Det er vilkårene når man ikke er i bil. Og der er sikkert mange andre der har lignende præferencer.

Når trådstarter laver et opslag, er det langt lettere hvis han skriver geografisk placering, end at alle brugere/læsere skal bruge tid på at klikke sig ind på profiler som for dem er komplet irrelevante. Det tager ca.10 sek. at skrive geografi, dvs. ingen ulejlighed for trådstarter overhovedet. Så det er på ingen måde nogen dum diskussion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bil eller ikke bil. 

Det siger næsten sig selv at jeg ikke har erfaring med pigerne i Nordjylland da jeg selv er i Nordsjælland. Og derfor er opslag om pigerne i Nordjylland uinteressante for mig, kan ikke svare på dem. 

Skriv landsdel i overskriften! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Kindhesten80 skrev, for 2 timer siden:

Så vidt jeg ved, så står der geografisk placering i selve profilen. Det er vel ret præcist at nævne hvilken landsdel de befinder sig i.

Rent personligt så søger jeg fx. kun i hovedstadsområdet, da det er udelukket for mig at tage turen uden for en radius af 10-20 km af fra kbh . Det er vilkårene når man ikke er i bil. Og der er sikkert mange andre der har lignende præferencer.

Når trådstarter laver et opslag, er det langt lettere hvis han skriver geografisk placering, end at alle brugere/læsere skal bruge tid på at klikke sig ind på profiler som for dem er komplet irrelevante. Det tager ca.10 sek. at skrive geografi, dvs. ingen ulejlighed for trådstarter overhovedet. Så det er på ingen måde nogen dum diskussion.

Min erfaring er at der kan stå København og så er det vordingborg i praksis... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 36 minutter siden:

Min erfaring er at der kan stå København og så er det vordingborg i praksis... 

Ja det er uden tvivl ret irriterende. Men så er det fordi at den pågældende person ikke er særlig omhyggelig med de geografiske oplysninger.

Jeg ved ikke hvor stort dette problem er, personligt har jeg kun været ude for det en enkelt gang.

Men under alle omstændigheder indsnævrer man søgefeltet betragteligt hvis man fx. ved at kvinden befinder sig på sjælland, og ikke et sted i jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg husker hvor til næste gang, men nu var jeg mere interesseret i hende, end geografi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

i have been chatting to her, one night we agree to go to skype for a sexchat, she asked for 500kr for a videochat, wich i decline politely, but she kept insisting, she asked for mobile pay, but mine is blocked cause address was change, she tried to still charge me giving me many options and claiming that she was very horny and needed the money. the reason i decline was cause she wanted the money first and then wanted me to wait a few minutes so she can start the video call, that sounded suspicious to me. she sended me pictures that looks real, but still.

She is still writing me very hot messages in sugardaters and asking me when can i come to see her. She looks cute and horny. But there is something that rings an alarm, sounds to good to be true

Del dette indlæg


Link til indlæg
ivovera skrev, for 4 timer siden:

i have been chatting to her, one night we agree to go to skype for a sexchat, she asked for 500kr for a videochat, wich i decline politely, but she kept insisting, she asked for mobile pay, but mine is blocked cause address was change, she tried to still charge me giving me many options and claiming that she was very horny and needed the money. the reason i decline was cause she wanted the money first and then wanted me to wait a few minutes so she can start the video call, that sounded suspicious to me. she sended me pictures that looks real, but still.

She is still writing me very hot messages in sugardaters and asking me when can i come to see her. She looks cute and horny. But there is something that rings an alarm, sounds to good to be true

Hun har forsøgt det samme med mig. Afslog også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg også skrevet med - og hun er kun interesseret i fræk videochat for sugar....

Droppede hende hurtigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ivovera skrev, den 19.3.2019 at 12:02:

i have been chatting to her, one night we agree to go to skype for a sexchat, she asked for 500kr for a videochat, wich i decline politely, but she kept insisting, she asked for mobile pay, but mine is blocked cause address was change, she tried to still charge me giving me many options and claiming that she was very horny and needed the money. the reason i decline was cause she wanted the money first and then wanted me to wait a few minutes so she can start the video call, that sounded suspicious to me. she sended me pictures that looks real, but still.

She is still writing me very hot messages in sugardaters and asking me when can i come to see her. She looks cute and horny. But there is something that rings an alarm, sounds to good to be true

90% samme historie med mig... Hun tilbød cam for 300, og skrev til mig flere gange i løbet af dagen. Ingen tale om forskudsbetaling. Da tidspunktet kom var hun dog forsvundet. Hun ville dog også andet end cam, på den anden side, hvis hun ikke dukker op til cam, ja så.... gider man jo ikke bruge mere tid på det.

Har en fornemmelse af, at hun tænder på at lave aftalerne og hele forløbet op til. Men naturligvis ikke vil noget i praksis. Tja. Hver sin kink ;) :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trillara

Guys... I am more than real. 

And nothing suspicious on me. I had a good personal reason not to meet. 

Ivoevo.. I also purpose you to meet.. But you disappeared and haven't asked you 500 for cam but we agreed I don't remember if 200 Eller 300..so stop lying:) 

 

I am good, fun, naughty horny and real.. So stop this xxxx thanks :).

I will get some SD I met to confirm this :)

 

Goodluck guys:) 

Trillara 

 

 

Redigeret af Trillara
Better wording

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...