Hop til indhold

Recommended Posts

Altid en fornøjelse, når folk lige synes de vil spille hemmelige under dække af at ville spare tid med en forkortelse stort set ingen kan gennemskue, hvorefter man kan bruge 5-6 indlæg og masser af tid på at afklare, hvad ham den hemmelige mente med sin latterlige agentforkortelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magico skrev, for 11 timer siden:

Altid en fornøjelse, når folk lige synes de vil spille hemmelige under dække af at ville spare tid med en forkortelse stort set ingen kan gennemskue, hvorefter man kan bruge 5-6 indlæg og masser af tid på at afklare, hvad ham den hemmelige mente med sin latterlige agentforkortelse.

Hej Magico,

Egentlig er jeg ikke uenig med dig, også jeg bliver et sted mellem irriteret og sur når en tråd afspores og sendes væk fra det egentlige emne. Jeg kan derfor undre mig over at du ikke skriver ovenstående indlæg i Generel debat.

Opfordrer i øvrigt en moderator om at flytte både dit og mit skriv over hvor det efter min mening hører til

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...