Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Altid en fornøjelse, når folk lige synes de vil spille hemmelige under dække af at ville spare tid med en forkortelse stort set ingen kan gennemskue, hvorefter man kan bruge 5-6 indlæg og masser af tid på at afklare, hvad ham den hemmelige mente med sin latterlige agentforkortelse.

Skrevet
  • Author
mignuigen skrev, for 13 timer siden:

Vesterbro tæt på Frederiksberg

Det er vel lige omvendt - Frederiksberg tæt på Vesterbro;)

Skrevet
  • Author
Magico skrev, for 11 timer siden:

Altid en fornøjelse, når folk lige synes de vil spille hemmelige under dække af at ville spare tid med en forkortelse stort set ingen kan gennemskue, hvorefter man kan bruge 5-6 indlæg og masser af tid på at afklare, hvad ham den hemmelige mente med sin latterlige agentforkortelse.

Hej Magico,

Egentlig er jeg ikke uenig med dig, også jeg bliver et sted mellem irriteret og sur når en tråd afspores og sendes væk fra det egentlige emne. Jeg kan derfor undre mig over at du ikke skriver ovenstående indlæg i Generel debat.

Opfordrer i øvrigt en moderator om at flytte både dit og mit skriv over hvor det efter min mening hører til

Mvh
Balshoi

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.