Hop til indhold
Sofie Brandvarm

SEXFEST MED DANSKE SANDRA, SEXY SIA OG SOFIE BRANDVARM LØRDAG 16/3 AARHUS

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri
Sofie Brandvarm skrev, den 14/3/2019 at 10:56:

Kære Enzo,

Arrangementet er en test. Går det godt, tror jeg helt sikkert det er noget vi vil lave mere af, også i kbh :P

Vi er i hvert fald mega spændte og tændte på det! :D

Kære Sofie 

Kan du fortælle lidt om hvordan det gik med testen?

Opnåede i det forventede antal gæster?

Er det stadig muligt med et event i hovedstaden?:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke der har været så mange deltagere, når der ikke kommer flere meldinger fra det. De fleste tænker sig lige om 2 gange inden de slipper 2500-3000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne desværre ikke deltage, men betaler gerne 3 spir for det rette koncept og de rette piger. 3000 er mange penge, og så skal der også leveres fra pigernes side. Ærgerligt at den sidste sprang fra, og måske skulle prisen være reduceret med en 1/3 

Der er en magisk grænse for, hvor meget man ønsker at betale, nok mest af alt fordi man ikke ved, hvad lillemand magter at præstere overfor 2-3 dejlige kvinder. 

Har længe fantaseret om at besøge Sofie Brandvarm, da hun virker så dejlig naturlig og serviceminded, men skal da love for at de andre eller ikke er at kimse ad B)

fortsat god dag til jer alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan tolke det, har der været meget få til dette arrangement på grund af sofie  brandvarms opskruede priser. Det drejer sig som altid om udbud og efterspørgsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig prøvet et gb, FKK eller sexfest... ( har dog været på tucan ). Men synes altså ikke at prisen er så vild !?.... måske er det bare mig der skruet helt af, men jeg har lagt 3500,- for 1 time med en glædespige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...