Hop til indhold
Guest fickenstein

hvem kan slå Anne Linnets mere end 1000 damer

Recommended Posts

Gæst

man har kunne læse i dagspressen at Anne Linnet har haft sex med flere end 1000 damer.

Jeg tænker om der er nogle herinde ,der kan slå det antal damer,jeg selv kan kun nå op på ca. 400 ,når jeg tæller alt med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

man har kunne læse i dagspressen at Anne Linnet har haft sex med flere end 1000 damer.

Jeg tænker om der er nogle herinde ,der kan slå det antal damer,jeg selv kan kun nå op på ca. 400 ,når jeg tæller alt med

Hvor gammel er Anne Linnet nu? 50?

Hvis vi siger at hun har været aktiv med damer i 35 år, så er det 35 cirka 35 pr år, 3 per måned.

Det tror jeg at der er flere, end man skulle tro, som har gjort tilsvarende. ;)

De kommer jo tit i stimer, de damer. Eller bliver nettet i bundter. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det en konkurrence????????????

Jeg tæller ikke, men nyder de piger jeg er sammen med, hver og en

SHugo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Er det en konkurrence????????????

Jeg tæller ikke, men nyder de piger jeg er sammen med, hver og en

SHugo

Næh- Hugo.

Det er en samtale om nogen har været sammen med flere damer end Anne Linnet.

Og du må gerne nyde de damer, som du er sammen med. Og du må gerne lade være med at tælle. Er der nogen som siger det modsatte, skal du bare sig at du har fået lov af Stump.

Jeg ved ikke, hvor mange forskellige kvinder, jeg har været sammen med.

For 22 år siden mente jeg, at tallet var cirka 350. Hvis du lover, sådan ganske sikkert, at disse oplysninger bliver mellem dig, mig, og læserne, så kan jeg afsløre, at tallet er større her i 2012.

Da jeg så tråden, talte jeg lidt indenad, ikke fra tiden da tallet var cirka 350, men sådan hvad der var sket de sidste fire fem år.

Hugo, nu skal jeg nok spare dig for tallet, men kan da fortælle dig, at jeg også har nydt de fleste af de kvinder, jeg har været sammen med i den periode.

Oplevelserne har været meget meget forskellige, blandt andet fordi oplæggene har været det. Fra plusoplevelser på traditionelle massageklinikker, til - for de fleste - det meget avancerede.

Jeg ved ikke med I andre, men tråden fik mig til at tænke lidt over min seksuelle fortid, regnet fra og med gårs dato, og det synes jeg da er positivt. ;)

................

Nu slår det mig, at jeg faktisk har talt med Anne Linnett, kigget hende i øjnene, og hun i mine, og vi vendte verden sammen, en times tid eller halvanden. Det var den gang hun var aktuel med hendes fantastisk nattogs sang. Det var en utrolig stor oplevelse, at opleve hende. Hvis de 1000 kvinder som hun har sexet med, har haft det lige så interessant, som jeg havde det, ved at snakke og udveksle tanker med Anne Linnett, så har konen da været god ved sine medmennesker. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 kvinder .... det er jeg tæt på. Eller muligtvis forbi. Men Anne Linnet ... jeg har også mødt hende og snakket med hende, og det skal jeg sige: Den kvinden alene har power som 1000 kvinder.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000... hmmm, lad mig se. Jeg har været aktiv i "gamet" i 30 år. I starten ikke så regelmæssig, men i de sidste 10-15 år er det vel blevet til et par stykker om ugen. I gennemsnit bliver det så nok til 1 om ugen i 30 år. Det er 30 x 52 uger = 1560 stk. Bevars, en del gengangere, men jeg har ikke prøvet alle 2 gange. Så jeg er sku nok tæt på de 1000 også. Især hvis vi tæller freebi'sne med. 8-) Noget andet er så at jeg nok også er over 1 mio. kr. brugt på leg med disse damer i løbet af 30 år. Og alligevel er det KLART det billigste fisse jeg har fået!! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...