Hop til indhold
22 cm and thick

Maja Odense - sutter så englene synger

Recommended Posts

Skal lige spørge Jer der har været hos Maja, hvordan er parfume forbruget, stort eller lidt, og er der nogen der ved om hun er ryger (sorry det er no go herfra)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, for 1 time siden:

Skal lige spørge Jer der har været hos Maja, hvordan er parfume forbruget, stort eller lidt, og er der nogen der ved om hun er ryger (sorry det er no go herfra)

Hendes parfume forbrug er meget meget begrænset. Men er da næsten sikker på at hvis du beder hende om slet ikke at have noget på når du kommer vil hun efterkomme det. 
Ang. rygning ved jeg det ikke med sikkerhed, men tvivler stærkt på at hun ryger, har aldrig observeret den mindste smule røglugt ved hende. Og tro mig, jeg har besøgt hende mere end en gang... :D Nok nærmere 20+ gange. Og har absolut ikke været der for sidste gang. Håber at jeg når at besøge hende en af de næste dage inden hun smutte igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Kan se hun har sat prisen gevaldig ned på mega fransk til 400 kr.

Men indebærer det et blow til man kommer eller er det bare 5 minutters hygge?:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 1 time siden:

Kan se hun har sat prisen gevaldig ned på mega fransk til 400 kr.

Men indebærer det et blow til man kommer eller er det bare 5 minutters hygge?:mellow:

400 har været prisen på mega længe, måske et års tid. Hun er ikke kendt for bare at skulle have tingene overstået, så tror godt du kan regne med mere end 5 min. Meeen der er jo en grænse for alt. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Nå, så gæster Maja Odense igen. Kunne selvfølgelig ikke nære mig for at aflægge hende et besøg. Efter at have skrevet til hende og aftalt tidspunkt stod jeg hos hende og vi var som altid glade for at se hinanden. ;-) Bestilte 30 min som jeg har det for vane og hun var lige en tur under bruseren inden vi begyndte vores hyggestund. Startede med et bj som kun Maja mestrer det, og sørme om ikke pikken begyndte at stritte godt. Om i en 69'er så hun også fik lidt tunge inden vi gik i gang med den mere "alvorlige" del.... :-) Hun startede med at tage en rigtig god ridetur hvor jeg så samtidig kunne lege med hendes dejlige bløde bryster. :-P  Så hende om på alle fire og hun fik en god tur... Så skulle hun have den i missionæren og prøvede så et par andre stillinger inden vi sluttede af i missionæren hvor pikken bare ikke kunne holde sig længere. :-) Maja nåede at komme to gange under vores lille hyggestund. Hun sagde hun var godt liderlig i dag. Jeg mente så at hun måtte skylde mig to gange gratis, men det var hun ikke lige med på.... ;-)  Efter endt hårdt arbejde lå vi og snakkede lidt inden jeg måtte videre. :-) Hun tager videre mandag, så I har lige weekenden til at besøge hende i hvis I vil nå det i år. Hun kommer ikke 15. december som hun ellers have planlagt. Men - vi kan da altid håbe at hun ombestemmer sig og alligevel lige smutter en tur til Odense inden jul og nytår.

Endnu engang et rigtig vellykket besøg hos en altid veloplagt Maja.

P.S. undskyld til dem der har besøgt hende efter mig... Det kan være hun har været en smule brugt. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Nogle herinde som ved hvor hun opholder sig denne gang?

Kan se hun er i byen igen..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 41 minutter siden:

Nogle herinde som ved hvor hun opholder sig denne gang?

Der står Odense N i hendes annonce, så et umiddelbart gæt er - Odense N... ;):D Men mon ikke jeg ved det inden weekenden er omme... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj

Blev så lige nød til at besøge Maja igen for gud ved hvilken gang. :-) Alt forløb på bedste måde som det altid gør med hende. :-P Hun er her et par dage mere hvorefter hun så kommer igen engang i januar. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre

Var en smule småliderlig og da Maja var i byen besluttede jeg med for at aflægge hende et visit. Der blev aftalt tid og selvom jeg ikke lige kunne komme til på det tidspunkt jeg havde forespurgt gik det så alligevel. :-) 
Vel ankommet og efter at have udvekslet kram, knus, kys og penge og smidt tøjet gik "løjerne" i gang. :-P Startede med et blowjob som kun Maja mestrer det. Har ikke mødt andre der kan babbe den op fra slap som hun kan. Rundt i en 69'er hvor jeg fik smagt på hendes safter. Fissen var helt glat som altid og frisk og dejlig at slikke. 
På med gummi og Maja op at ride på "fyren". Dejligt at mærke hendes stramme fisse glide ned over pikken mens der var udsigt til hendes dejlige store bryster der da også lige blev krammet lidt. Skiftede til forskellige stillinger for til sidst at afslutte i missionæren. Efter "rengøring" snakkede vi lidt om løst og fast. Hun fortalte at hun nok ikke kommer til Odense igen før engang til september. Prøvede at overtale hende til at holde fast i Odense med det lykkedes desværre ikke. :-(  Så skal I nå at møde hende i denne omgang er det ved at være tiden. Ellers må I gøre efter det eller vente et halvt år.

Fortsat god søndag herfra.

https://annoncelight.dk/showad/257986

Del dette indlæg


Link til indlæg
KeBoRas skrev, den 20.11.2019 at 11:52:

Jeg kan kun sige, at hun STADIG har evnerne til at få en halvgammel, småfed mand til at smile over hele hovedet :)

 

Hahaha. Jeg er sgu osse halvgammel - dog ikke småfed på nogen måde - det har hun intet imod. Skal møde hende ved 12.30-tiden i dag i en timestid. Glæder mig overordentligt meget efter disse anmeldelser. Sød ser hun osse ud og jeg er pjattet med kurvede piger! :-)  Og hendes priser!! Det er jo nærmest thaipriser!! ;-) Det kan vist kun blive godt! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 2 timer siden:

Og hendes priser!! Det er jo nærmest thaipriser!!

Hmmm kan se hendes priser vist er steget en smule siden sidst hun var i Odense....

doctor who skrev, for 2 timer siden:

Det kan vist kun blive godt! :-) 

Kunne blive bedre - hvis hun var i Odense og det var mig der havde en aftale... :huh:

God fornøjelse og hils hende... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 54 minutter siden:

Hmmm kan se hendes priser vist er steget en smule siden sidst hun var i Odense....

Kunne blive bedre - hvis hun var i Odense og det var mig der havde en aftale... :huh:

God fornøjelse og hils hende... :P

Hehe. Du ka' jo bare smutte til Århus en tur. En fridag skader da ikke! ;-) 

Kan hun have været billigere end 1300 for en time og en tusse for 45 minutter??

Nåmen, skal til at gøre mig klar til hende. Skrives måske ved!? Lægger et eget indlæg ind i aften om hende. Kan se, hun læser og bruger dem i annoncen. Hvis jeres input holder, så går jeg glad hjem og hun blver osse glad.

Redigeret af doctor who

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 6 timer siden:

Hahaha. Jeg er sgu osse halvgammel - dog ikke småfed på nogen måde - det har hun intet imod. Skal møde hende ved 12.30-tiden i dag i en timestid. Glæder mig overordentligt meget efter disse anmeldelser. Sød ser hun osse ud og jeg er pjattet med kurvede piger! :-)  Og hendes priser!! Det er jo nærmest thaipriser!! ;-) Det kan vist kun blive godt! :-) 

Im dont have  apoitment at 12.30 :huh::huh::huh: whay you lying?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Ville egentlig have skrevet i søndags, men min tid tillod det ikke lige. ;) Så bær over med mig at det er en lidt "gammel" oplevelse jeg skriver om.
Endelig var Maya tilbage i Odense efter godt et halvt års fravær. Fik skrevet til hende og aftalt tidspunkt og fik adressen. Vel ankommet til et gammelt kendt sted i Odense blev jeg lukket ind og vi fik udvekslet lidt krammere.
Kort efter lå vi på sengen (madrassen) og jeg havde hovedet begravet mellem hendes dejlig og bløde lår og tungen var godt i gang. :P Fik suttet pik og der er altså bare ingen som Maya der kan "bappe op fra slap" når hun kommer godt i gang... :P Derefter på med gummi og der blev bollet i forskellige stillinger for til sidst at aflevere klatten... Herefter lidt snak og hygge med den altid glade og veloplagte Maya.... Rigtigt dejligt at se og ikke mindst mærke hende igen. :D
Hun er nu smuttet for denne gang men vil formodenligt komme igen om et par uger - så glæder mig allerede. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var i kontakt med hende skrev hun at hun ville besøge Odense d 16 i denne måned og blive en uges tid, så håber inderligt det holder stik så hun kan blive besøgt og puslet lidt om.......:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...