Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Anna lidt før jul. Havde set hendes profil da hun havde været her tidligere og må indrømme at jeg var blevet lidt fanget at hendes profiltekst ;)

Can you handle 85 DD cup baby??
One kiss on my lips..?
Or you want more..?
Dare you visite me?..:D

Særligt var det den første sætning, der fangede mig. Ikke at jeg på nogen måde er babsoman. Er vild med bryster store som små, bare de sidder godt og jeg kan få lov til at lege med dem uden at hun brokker sig.

Det er hende på billederne og hun har virkelig en lækker krop. De to selfies, er nok af lidt ældre dato, men resten af billederne passer fint.

Hun var/er på det kendte sted på Frederiksberg og da hun modtog mig, var det første hun sagde, at jeg må have besøgt stedet tidligere, siden jeg havde haft så let ved at finde vej :D:D Altid lækkert med en pige med humor. Hun taler fint engelsk og når nu barriererne var nede, så havde jeg allerede på fornemmelsen at det skulle blive en god oplevelse.

Efter at pengene havde skiftet hænder og jeg havde fået tøjet af gik vi lidt på opdagelse med hænder og læber. De store babser fik en ordentlig nussetur med hænder og læber. Lækkert. Samtidig havde hun med hænder gjort mig kampklar og det var blevet tid til at indtage sengen. Eller rettere,  hun satte sig på sengekanten og gik i gang med et godt og dybt vådt blow. Jeg blev godt tændt og tog fat om hendes hoved for langsomt at hjælpe hende dybere. Det var noget der tændte hende og hun begyndte at lege med sig selv med den ene hånd.

Ville gerne smage hende, så vil skiftede til en dejlig 69'er.

Gummiet kom på og vi fik afprøvet diverse stillinger. Frækt at tage hende bagfra med hænderne på de store bryster sammen med udsigten til en dejlig fast røv.

Klart en pige jeg kan finde på at besøge igen. Hun er sjov og virker som om hun godt kan lide sex :D

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nike10 skrev, for 7 timer siden:

Har hun dybe våde tungekys ??

Nu har jeg besøgt Anna en del gange efterhånden til at starte med så er hun lidt forsigtig men ellers så kysser hun meget godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
nike10 skrev, for 7 timer siden:

Har hun dybe våde tungekys ??

Også i den grad. Hun kysser fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hmgyess skrev, 1 time siden:

På billederne ligner det at hun har bredde hofter. Is it true 

Hofterne passe perfekt til hendes krop, så jeg synes ikke hendes hofter er bredde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...