Hop til indhold
Guest Gentle94

Danske piger eller udenlanske piger

Recommended Posts

Guest Gentle94

Hej guys. 

Hvad fortrækker I helst: Danske eller udenlandske GP'er?

Personligt fortrækker jeg helst danske piger på trods af at de er dyre. Årsagerne er simple: 

1. Jeg kan lide sex med intimitet, nærvær og hyggesnak. Med andre ord så tænder jeg på en rigtige kærestestoplevelse. Det føles bare mere ægte, indlevende og intimt når man hyggersnakker med hindanden. De østeuropæiske piger kan jo ikke snakke dansk. Nogen af dem kan knap nok snakke engelsk. Så allerede der så halter det med kommunikationen for at få en kærestesoplevelse med hyggesnak. De østeuropæiske piger er mere forretningsorienteret. Der skal meget hurtigt penge på bordet og så spreder de benene og så borre man i dem og så er det det. Man er altså bare et nummer i rækken i deres hoved og de skal bare tænde penge på os og vi skal videre. Det handler altså udelukkende om penge for dem og jeg har aldrig mødt en østeuropæisk pige der er i branchen for andet end pengenes skyld. Til gældgæld har jeg mødt mange blandt de danske der er i branchen fordi at de er vilde med pik :P

2. Jeg tænder også på GP'er der ligner naboens uskyldige datter. Dem kan man jo ikke finde blandt de østeuropæiske. Mange af dem har jo silikonebryster, andelæber osv. Der er simpelthen alt for meget "prostitueret" over deres ansigt og udseende.  Der findes selvfølgelige også danske GP'er med silikonebryster og andelæber osv, men der er en del flere der ligner naboens uskyldige datter.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

ah :) tror ikke man kan gøre det så, sort og hvidt.

der er stjerner , både blandt de udenlandske og danske gp.

lige så er der udenlandske og danske gp, der aldrig skulle være i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
sweetstone skrev, for 26 minutter siden:

ah :) tror ikke man kan gøre det så, sort og hvidt.

der er stjerner , både blandt de udenlandske og danske gp.

lige så er der udenlandske og danske gp, der aldrig skulle være i branchen.

De ting som jeg nævner er altså væsentlige og generelle. Det er jo oplagt, at kommunikationen vil fungere bedre, når den er på dansk og derfor vil man kunne hyggesnakke bedre. Så jo, sort og hvid kan sagen sagtens være i dette tilfæde...   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sagtens følge TS, men hvis du nu kunne snakke lidt med pigen på hendes sprog så ville du måske ikke føle dig så uvelkommen, bare en tanke

Rigtig mange ting blir misforstået Bla pga sprogproblemer, og det er jo lidt synd at derved dømme alle "østpiger" ude, tror nu at det andet du beskriver vedr., plastic fantastic vel er ret ligelig fordelt, om hvilken nationalitet du måtte vælge. Hvis du føler at du kun er et nr. i rækken så må du jo styre udenom og kun vælge piger som yder kvalitet og ikke kvantitet,, 

Jeg tror nu nok at der er mindst ligeså mange naboens datter typer øst fra som herhjemmefra,, 

Så kan faktisk ikke lige følge dit indlæg TS 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker afgjort danske.

Med udenlandske kan f.eks den særlige danske humor hurtigt gå tabt og resultere i misforståelser.selv for folk, der er velbevandret i fremmedsprog. Og det vil ødelægge samværet.

Faktisk har jeg truffet en tantrapige, der foretrak tysk fremfor engelsk, som hun ikke var ret god til. Derfor, fortalte hun, var det en fornøjelse at have besøg af mig, der faktisk kunne kommunikere på et rimeligt tysk, men det var immervæk et fremmedsprog for os begge.

Næ, jeg foretrækker til enhver tid en dansk pige – selvom jeg også på en regnvejrsdag skulle tage en tur til Damhuskroen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Gentle94 skrev, for 46 minutter siden:

Hej guys. 

Hvad fortrækker I helst: Danske eller udenlandske GP'er?

Personligt fortrækker jeg helst danske piger på trods af at de er dyre. Årsagerne er simple: 

1. Jeg kan lide sex med intimitet, nærvær og hyggesnak. Med andre ord så tænder jeg på en rigtige kærestestoplevelse. Det føles bare mere ægte, indlevende og intimt når man hyggersnakker med hindanden. De østeuropæiske piger kan jo ikke snakke dansk. Nogen af dem kan knap nok snakke engelsk. Så allerede der så halter det med kommunikationen for at få en kærestesoplevelse med hyggesnak. De østeuropæiske piger er mere forretningsorienteret. Der skal meget hurtigt penge på bordet og så spreder de benene og så borre man i dem og så er det det. Man er altså bare et nummer i rækken i deres hoved og de skal bare tænde penge på os og vi skal videre. Det handler altså udelukkende om penge for dem og jeg har aldrig mødt en østeuropæisk pige der er i branchen for andet end pengenes skyld. Til gældgæld har jeg mødt mange blandt de danske der er i branchen fordi at de er vilde med pik :P

2. Jeg tænder også på GP'er der ligner naboens uskyldige datter. Dem kan man jo ikke finde blandt de østeuropæiske. Mange af dem har jo silikonebryster, andelæber osv. Der er simpelthen alt for meget "prostitueret" over deres ansigt og udseende.  Der findes selvfølgelige også danske GP'er med silikonebryster og andelæber osv, men der er en del flere der ligner naboens uskyldige datter.  

Der er muligvis noget om det, men en pige som Leticia(Ungarn) er en rigtig naboens datter type og hun snakker også fint engelsk. Hun boller godt nok ikke nu, men total gfe ellers med kys, slik og berøringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror nu nok at der er mindst ligeså mange naboens datter typer øst fra som herhjemmefra,, 

Pladder. Når jeg klikker rundt på de forskellige profilannoncer i klinikernes hjemmeside (altså danske piger), så ud af cirka 20 piger, så er der cirka 2-3 der har silikonebryster eller andelæber. Hos de østeuropæiske er vi nok oppe på 1/3 af dem. Desuden er der en del unge danske end østeuropæiske. Så der er ikke så meget "datter" over de fleste østeuropæiske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 41 minutter siden:

Til gældgæld har jeg mødt mange blandt de danske der er i branchen fordi at de er vilde med pik :P

Set i lyset af tidligere indlæg fra din hånd, er det utroligt at du med den erfaring du her fremlægger ikke har fundet ud af hvad der er op og ned på en pige :ph34r: ( :D)

Til dit indlæg her - så er kommunikation nøglen til succes. Om det så foregår på dansk, engelsk eller et tredie sprog er egentlig ligegyldigt, når bare begge parter kan færdes nogenlunde sikkert i sprogets facetter. 

Selvfølgelig findes der ugidelige/ uduelige piger og drenge i begge lejre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 4 minutter siden:

Pladder. Når jeg klikker rundt på de forskellige profilannoncer i klinikernes hjemmeside (altså danske piger), så ud af cirka 20 piger, så er der cirka 2-3 der har silikonebryster eller andelæber. Hos de østeuropæiske er vi nok oppe på 1/3 af dem. Desuden er der en del unge danske end østeuropæiske. Så der er ikke så meget "datter" over de fleste østeuropæiske. 

OK så hvor går grænsen for "naboens datter",, kom med en alder er det fra 18-22 år, 

At du vælger at kalde noget for pladder gavner jo ikke folks forståelse, for din i forvejen lidt nedværdigende anm. som især gå meget ud på at nedgøre alle østpiger,, Hvis de virkelig er så slemme så gå dog en lang bue uden om dem, det er jo et frit land, men hvorfor du lige har dette behov for at dele med alle os andre det giver jo Ingen mening,,, what so ever 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sacrecoeur skrev, for 10 minutter siden:

Der er muligvis noget om det, men en pige som Leticia(Ungarn) er en rigtig naboens datter type og hun snakker også fint engelsk. Hun boller godt nok ikke nu, men total gfe ellers med kys, slik og berøringer.

Ja fint eks. Ungarske Leticia,, hun er da i den grad naboens datter type, hun er sød sjov, charmerende og pisse flot, du kan da fint kommunikere med hende på engelsk,, men måske TS.  ikke selv behærsker dette simple sprog 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 12 minutter siden:

Pladder. Når jeg klikker rundt på de forskellige profilannoncer i klinikernes hjemmeside (altså danske piger), så ud af cirka 20 piger, så er der cirka 2-3 der har silikonebryster eller andelæber. Hos de østeuropæiske er vi nok oppe på 1/3 af dem. Desuden er der en del unge danske end østeuropæiske. Så der er ikke så meget "datter" over de fleste østeuropæiske. 

hvad angår alder.

mener jeg gennemsnitsalderen er lavere blandt østeuropæerne kontra de danske gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden:

OK så hvor går grænsen for "naboens datter",, kom med en alder er det fra 18-22 år, 

At du vælger at kalde noget for pladder gavner jo ikke folks forståelse, for din i forvejen lidt nedværdigende anm. som især gå meget ud på at nedgøre alle østpiger,, Hvis de virkelig er så slemme så gå dog en lang bue uden om dem, det er jo et frit land, men hvorfor du lige har dette behov for at dele med alle os andre det giver jo Ingen mening,,, what so ever 

 

Nedgør østeuropæiske piger? Hvad snakker du om? Jeg spørger om hvad I fortrækker og jeg nævner hvad jeg fortrækker og jeg siger, at der kan opstå kommunikationsproblemer med østeuropæiske piger. Hvor er nedgørelsen henne? At det ikke giver mening i dit hoved kan jeg ikke hjælpe dig. Mere vil jeg ikke sige om den sag. Farvel... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden:

Ja fint eks. Ungarske Leticia,, hun er da i den grad naboens datter type, hun er sød sjov, charmerende og pisse flot, du kan da fint kommunikere med hende på engelsk,, men måske TS.  ikke selv behærsker dette simple sprog 

Siger manden der ikke kan snakke dansk.

"behÆrsker" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 1 minut siden:

Nedgør østeuropæiske piger? Hvad snakker du om? Jeg spørger om hvad I fortrækker og jeg nævner hvad jeg fortrækker og jeg siger, at der kan opstå kommunikationsproblemer med østeuropæiske piger. Hvor er nedgørelsen henne? At det ikke giver mening i dit hoved kan jeg ikke hjælpe dig. Mere vil jeg ikke sige om den sag. Farvel... 

Ahh hvis du lige nærlæse dit 1. Skriv så kræver det ikke den større ledvogter eksamen at læse mellem linerne, at du da nedgør,, 

Sili., ande læber mv, ja man kan jo selv læse hele indlægget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Ahh hvis du lige nærlæse dit 1. Skriv så kræver det ikke den større ledvogter eksamen at læse mellem linerne, at du da nedgør,, 

Sili., ande læber mv, ja man kan jo selv læse hele indlægget 

Har du ikke andet at fortage dig andet end ligegyldig flueknepperi? Sili og andelæber er altså ikke nødvendigvis nedladende udtryk...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 2 minutter siden:

Siger manden der ikke kan snakke dansk.

"behÆrsker" :lol:

OK min fejl skulle ha stået e,, behersker

Er du så glad nu :wub:,, 

Vi kommer ikke videre men hold dig munter,, 

Og bare rolig jeg lade være med at kommentere på dine skriv i fremtiden hvis jeg da ikke har noget posetivt at skrive,, sorry 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Sacrecoeur skrev, for 26 minutter siden:

Der er muligvis noget om det, men en pige som Leticia(Ungarn) er en rigtig naboens datter type og hun snakker også fint engelsk. Hun boller godt nok ikke nu, men total gfe ellers med kys, slik og berøringer.

Har hun stadig sin annonce og ved du om hun kommer tilbage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 1 minut siden:

Har du ikke andet at fortage dig andet end ligegyldig flueknepperi? Sili og andelæber er altså ikke nødvendigvis nedladende udtryk...  

Med respekt for din person så skrev jeg faktisk mit sidste skriv inden dit,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt KYLIE og LORA, dem er jeg også svært glad for, og vil nok besøge dem igen, hvis de kommer retur, men der er jo som du nok ved ret stor konkurrence i kbh., så hvis ikke de får nok kunder så kommer de nok heller ikke retur igen,,, 

Uden at komme tilbage til snakken om din tråd så har du jo fuldstændig ret,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Gentle94 skrev, for 3 minutter siden:

Har hun stadig sin annonce og ved du om hun kommer tilbage? 

Hun er her ikke i øjeblikket (så ingen annonce), men er overbevist om at hun kommer tilbage. Udsatte mit besøg hos hende i laaang tid, men var glad for at jeg endelig fik besøgt hende.

Dejligt at ligge med min pik i hendes mund mens jeg legede med hendes våde ungpigefisse :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er uden tvivl til udenlandske piger. De danske siger mig ikke særlig meget. Smag og behag. Men de fedeste oplevelser var med de udenlandske piger.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Udenlandske, særligt ungarnske piger - det gav en ret stor bonus når de opdagede at jeg snakker ungarnsk på 7. Klasse niveau :D 

Det var knap så fedt da jeg hørte min præstation omtalt mindre positivt imellem to piger efter akten... altså hende jeg havde været sammen fortalte hendes veninde at jeg havde været *censureret* - de virkede ret chokerede da jeg undskyldte med at det havde været en lang dag og at det jo var mig der betalte... på ungarnsk ;) 

Note: min eneste negative gp oplevelse, var med en dansk pige på klinik, ikke direkte hendes skyld, men hun bidrog :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg fortrækker danske kvinder - Ja Tak! 

I må meget gerne fortælle hvad i har af danske kvinder man kan besøge privat i Østjylland gerne Aarhus området

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke komme i tanke om, at jeg har været sammen med udenlandske GP, ikke at det er et valg, men sådan har det bare været. Måske fordi jeg har haft faste GP og en del med overnatning. 

Jeg har besøgt mange Thai klinikker og også haft besøg af nogle af disse skønheder hjemme og også med overnatning. 

God weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...