Hop til indhold
Hr_T

New sexy girllll!!!! Eva!! - Kbh

Recommended Posts

Hun er da også en dejlig pige - med et solidt understel :-P 

Hvor er det fedt at I gider - og kan - afgøre om billeder er ægte eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, for 50 minutter siden:

Hun er da også en dejlig pige - med et solidt understel :-P 

Hvor er det fedt at I gider - og kan - afgøre om billeder er ægte eller ej.

Hun er tæske lækker ja - og giv endelig besked såfremt det ÉR hende som man besøger! :D

 

Hvad indsatsen angår, er det absolut så lidt ... som i virkelig, det er virkelig næsten intet arbejde.
Benyt evt Tineye til at foretage et "reverse image search", det hjælper gevaldigt med at opsnuse alle de for-godt-til-at-være-sandt mistanker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 6 minutter siden:

Hun er tæske lækker ja - og giv endelig besked såfremt det ÉR hende som man besøger! :D

 

Hvad indsatsen angår, er det absolut så lidt ... som i virkelig, det er virkelig næsten intet arbejde.
Benyt evt Tineye til at foretage et "reverse image search", det hjælper gevaldigt med at opsnuse alle de for-godt-til-at-være-sandt mistanker ;)

Minder hun lidt om hende. Jeg faktisk en person der er til gode/ bredde hofter. Hvis jeg møder en pige med store  bryster og en flad numse. Så går min ven nedad i stedet for op 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...