Hop til indhold
Snadremanden

Profil på sugardaters.dk

Recommended Posts

Halløj folkens

Jeg har et lille problem med at oprette en profil på sugardaters. Det vil sige, profilen er oprettet, men mit billede bliver ikke godkendt, da man skal være let genkendelig!? Jeg kan da umuligt være den eneste, som absolut ikke vil bryde sig om at at have et fuldt genkendeligt profilbillede til skue på en datingside af den type?! Er der ingen anden udvej, end at risikere at blive genkendt af venner, bekendte og familie, med alskens ulemper til følge?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Hold billederne private og åbn dem for de babes du ønsker skal se dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Copypastet fra sugardaters.dk

Upload dine billeder

• Hverken offentlige eller private billeder må indeholde explicit nøgenhed - dvs. bryster og kønsdele skal være dækkede.
  • Dine billeder skal være af dig.
  • Dit ansigt skal kunne ses tydeligt på dit profilbillede
  • Offentlige billeder er ikke synlige for andre, før de er godkendt af en administrator.
  • Private billeder kan ikke bruges som profilbilleder. Private billeder kan kun ses af de personer, som du giver tilladelse.

• Bemærk! Vi afviser billeder, som vi kan finde online, typisk på sociale medier, såsom Facebook, LinkedIn, Instagram eller blogs og lign. Dette gør vi for at beskytte DIT privatliv!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Nu ved jeg ikke om du mener det som spørgsmål, og jeg har ikke sugardaters.dk åbnet, er ikke betalende medlem lige nu.

Men: Du behøver ikke et åbent profilbillede. Det billede, du gerne vil have kan ses af de babes du selv vælger, ligger du ind som et privat billede, som du så åbner efter (dit eget) behov. Således er sagen klaret.

Held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 14 minutter siden:

Man kan måske bare lade være med at vælge et profilbillede og kun uploade i de private?

Nemlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Forstår godt der er en del der har behov for at være diskrete derinde (luskebukser! ;) ) men kan klart anbefale et godt profil billede, det giver efter min erfaring meget mere positiv opmærksomhed og letter “jagten” markant :) 

Er det ikke en mulighed så drop profil billedet og brug det private album :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...