Hop til indhold
Guest Valderrama

Nicole❤️ In Aalborg

Recommended Posts

Guest Valderrama

Har nu flere gange brugt anmeldelser fra EG, og de fleste gange holder de vand langt hen af vejen, denne gang var bestemt ikke nogen undtagelse.

https://annoncelight.dk/showad/243790

Aftalte med Nicole i aftes at mødes med hende i formiddag, hvor vi aftalte en time med kys og mega. Aftalen blev lavet via SMS og hun var hurtig til at svare, fik adressen og skulle bare skrive når jeg ankom. 

Da jeg nærmer mig døren, blev den åbnet på klem og den smukke pige ventede mig med et stort smil bag døren, bliver ført op ad en lille trappe hvor jeg forventningsfuld nød synet af hendes smukke bagdel i det lettere gennemsigtige lingeri hun havde på :rolleyes:

Efter ankomst til hyggerummet klarede jeg det forventede mellemværende og blev budt på et bad, frisk fra badet bliver jeg modtaget af det frækkeste smil og vådeste kys, der blev kysset og kælet til den store guldmedalje, klart den bedste kysser jeg har været sammen med, hun er dæleme ikke svær at blive glad for :x synet af hende i det store spejl, mens ens hænder går på opdagelse er et syn for guder.

Resten af timen vil jeg ikke udpensle, udover at konstatere hun er for lækker, fantastisk krop, noget af det bedste blowjob jeg har prøvet, hvor hun tager det der kommer og en dejlig velsmagende stram mis. Efter 1. Runde blev der nusset og snakket, hun taler perfekt engelsk inden vi gik i gang med 2. omgang. Igen masser af grådige og våde kys til at varme op på og igen gjorde de smukke læber en virkning på bettemanden. 

Hun er en smuk og hot pige der elsker det hun laver, skønt besøg :wub:

/Valderrama

Del dette indlæg

Link til indlæg

Valderama: du skriver "det bedste blowjob, hvor hun tager det der kommer" skal det forstås som at hun tilbyder CIM? . Kan se hun tilbyder megafransk, men synes det er forskelligt hvad definitionen af det betyder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Valderrama
Larokz skrev, 1 time siden:

Valderama: du skriver "det bedste blowjob, hvor hun tager det der kommer" skal det forstås som at hun tilbyder CIM? . Kan se hun tilbyder megafransk, men synes det er forskelligt hvad definitionen af det betyder 

Det betyder CIM :biggrin: 

Og som Ivanhoe skriver særklasse og topservice. 

Det bliver helt sikkert et genbesøg herfra

/Valderrama

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gokke72

Ja, hun er noget helt specielt. Selvom det efterhånden er længe siden jeg havde fornøjelsen af at møde hende pga jeg ikke særligt ofte er i Aalborg - står det knivskarpt i hukommelsen hvor fantastisk hun er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nicole må være noget af det bedste der findes. Jeg har besøgt hende nogle gange, både i Aalborg samt i Aarhus. Alle gange har været mere end fantastiske. Hun virker virkelig som om hun elsker det hun laver. Hun er SÅ meget på, og er virkelig både kærlig og fræk - og så er hun også køn. Jeg har desværre ikke mulighed for at besøge hende i øjeblikket (økonomien driller) - men jeg håber godt mok jeg får mulighed for at forsvinde ind i hendes univers igen på et tidspunkt, for jeg må tilstå, at jeg savner hende.......:wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ivanhoe
Hensetyven skrev, 1 time siden:

Nicole må være noget af det bedste der findes. Jeg har besøgt hende nogle gange, både i Aalborg samt i Aarhus. Alle gange har været mere end fantastiske. Hun virker virkelig som om hun elsker det hun laver. Hun er SÅ meget på, og er virkelig både kærlig og fræk - og så er hun også køn. Jeg har desværre ikke mulighed for at besøge hende i øjeblikket (økonomien driller) - men jeg håber godt mok jeg får mulighed for at forsvinde ind i hendes univers igen på et tidspunkt, for jeg må tilstå, at jeg savner hende.......:wub:<3

Pokkers også, så må jeg jo tage en tur mere, når du ikke lige har muligheden :D

No joking, she is one of a kind, agree, definately above average, @Nicole❤️ knows what I mean :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nicole❤️
Ivanhoe skrev, den 13/3/2019 at 17:27:

Pokkers også, så må jeg jo tage en tur mere, når du ikke lige har muligheden :D

No joking, she is one of a kind, agree, definately above average, @Nicole❤️ knows what I mean :)

I can’t wait to reach higher level not just above average :D:P

its always pleasure to spent time with such a gentleman as u ;) :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Tyren2016 Jeg tror absolut det hjælper bedre at du skrive en privatbesked til hende istedet for at bruge forummet til kontakt

Derudover er det ikke et nyt telefon nummer så vidt jeg kan se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ivanhoe
Tyren2016 skrev, for 36 minutter siden:

Nogen der fået kontakt med hende.:)Det er ikke lykkes mig endnu. Er hun ankommet til Aalborg 

Hun er i den grad ankommet, og som sædvanligt er hun fuldstændig i topform ;).

Går ud fra du bruger hendes nummer fra hendes annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ivanhoe
caramba skrev, for 9 timer siden:

Og så sidder man tilbage og tænker - hvem af jer tjener penge på reklamen....

Screenshot_6.jpg

Screenshot_7.jpg

Fornemmer du tror at hendes billeder er fake, men hun arbejdede i London i 2016.

Har hun ændret sig på de 3 år ? Ikke nævneværdigt, og ellers er der jo også nye billeder i hendes annonce.

Jeg gør gerne reklame for Nicole, hun er ubetinget en af de mest givende GP’ er jeg har mødt. Og det er vel det forummet er til, at videregive/anbefale gode oplevelser. 

Det er hendes sidste gang i DK, så du slipper for mere reklame i fremtiden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.

@caramba, der er ingen tvivl om, at de fotos fra de annoncer du har lagt op er Nicole. Måske hun kalder sig noget andet når hun er i andre lande måske andre piger bruger Nicoles fotos - jeg ved det ikke. 

Jeg ved blot, at jeg selv har besøgt Nicole i Aalborg og hun er en fantastisk lækker kvinde med en uovertruffen god service. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nicole❤️
caramba skrev, for 11 timer siden:

Og så sidder man tilbage og tænker - hvem af jer tjener penge på reklamen....

Screenshot_6.jpg

Screenshot_7.jpg

Relax detective, u done a good job but there is no crime :) it’s  my photos and my old accounts ;) 

Redigeret af Nicole❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nicole❤️
Thomas N. skrev, 1 time siden:

@caramba, der er ingen tvivl om, at de fotos fra de annoncer du har lagt op er Nicole. Måske hun kalder sig noget andet når hun er i andre lande måske andre piger bruger Nicoles fotos - jeg ved det ikke. 

Jeg ved blot, at jeg selv har besøgt Nicole i Aalborg og hun er en fantastisk lækker kvinde med en uovertruffen god service. 

Thank u darling ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Nicole

It was so so nice and wild to be with you today:) The sex and talk after hmmm. See you again before you leave us.

Regards

Santa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nicole❤️
Tyren2016 skrev, for 23 timer siden:

Hey Nicole

It was so so nice and wild to be with you today:) The sex and talk after hmmm. See you again before you leave us.

Regards

Santa

Thanks Santa ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

It was always amazing to be with Nicole.Nicole was fun and nice to be with,but now the end is near. Snøft

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...