Hobbes 77 Skrevet 5. Marts, 2019 Nogen der har besøgt hende er og kan fortælle lidt om det var godt?? https://annoncelight.dk/showad/270650 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 374 Skrevet 6. Marts, 2019 Utrolig sød pige. Hun kommer fra Fredericia. Altid haft gode oplevelser med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurifaks 24 Skrevet 6. Marts, 2019 Hvordan er massagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 374 Skrevet 6. Marts, 2019 Øh, der er jeg dig svar skyldig. Køber altid en time, men af en eller anden årsag har vi aldrig været omkring massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1109 Skrevet 6. Marts, 2019 lurifaks skrev, for 7 timer siden: Hvordan er massagen? Yderst kompetent. Se min tidligere anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1484 Skrevet 6. Marts, 2019 Månestjerne skrev, for 10 timer siden: Utrolig sød pige. Hun kommer fra Fredericia. Altid haft gode oplevelser med hende. Synes ellers, hun ligner en, der kommer fra Thailand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 8. Marts, 2019 Syntes nu også jeg kan huske at have læst apple var et hit syd på. Må nok hellere selv få bekræftet dette. Så mangler vi bare bee sætter rødder i århus osse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg