Hop til indhold

Recommended Posts

dongding skrev, for 10 timer siden:

And now a bad review of the new Ayana 

There is nothing in the bad review , i reconised . Ayana was sweet , polite and was do everything to make me happy . She tasted like like a Young clean pussy has to taste 

Del dette indlæg


Link til indlæg
morsefanden skrev, for 1 time siden:

@godmann er billederne ægte? 

Ja , det er hende du ser på billederne, sad og kikkede på hendes tusser på armen igår. Hendes kat er en del at af armtussen

resten må du selv spørge hende om

Del dette indlæg


Link til indlæg
godmann skrev, for 51 minutter siden:

There is nothing in the bad review , i reconised . Ayana was sweet , polite and was do everything to make me happy . She tasted like like a Young clean pussy has to taste 

Så må du være en fisker fra Vester havet. For hendes fisse lugtede af sildekasser da jeg besøgte hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en Moderator til stede, som lige gider hive fiendman ind til en kammeratlig samtale? Evt. kyle ham ud på røv og albuer. Den her rendestens-retorik er sgu ikke forummet værdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest morsefanden

Må bakke op om @godmann anmeldelse. 

Har her til aften været forbi Ayana og hold nu kæft altså . Det var absolut en af de bedre stunder.

Har ikke anmeldt nogle før da jeg ikke har følt for det, men hende her er for vild. 

Jeg bliver lukket ind til aftalt tid, vi sætter os i sofaen og snakker i 20 min tid plus vi sidder og napper en halv flaske vin. 

Kemien er helt i top, vi snakker og vender alt mellem himmel og jord. For mit vedkommende er det vigtigt der er en eller anden form for kemi, så dette gjorde hele oplevelsen absolut bedre. 

Vi ender inde på værelset, lidt snaldret og der går det sin gang. Hun er virkelig tilstede, hun har en sindsyg krop og de fantastiske små silikone bryster.

Gentagelse er et ja tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/271025

 

Dear users please report this profile too. This guy / girl is Crazy .... my phone is melting of phones and calls, please help me 

 

I am Mia's friend and I don't know why he did it. I am craying : Unsure:

Redigeret af XoxoCassia
Enemy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 minut siden:

endnu en bruger har tigget om at bliv sendt på ferie fra Eroguide. Stabilizer Spies har derfor bevilget @fiendman en god lang ferie fra dette forum.

Tak,

Og hvis der er nogen sammenhæng mellem eroguide og og annoncelight burde i få fjernet de chikane annoncer og fremover sikre at det ikke kan lade sig gøre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holy crap. Det lyder som en god oplevelse. Hvis jeg samtidig må tage Mia i rumpen, skal jeg vist prøve det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...