Ham den unge 138 Skrevet 5. Marts, 2019 Hej tænkte det kunne være interessant at hører lidt om hvilke rutiner i har før et besøg. Gp'er også mere end velkommende til at byde ind med deres rutiner og forventninger til en gæst. Personligt går jeg igennem min egen lillecheck liste før jeg drager mod et besøg. Jeg bader altid begge steder hvis der er mulighed for det. Men sørger for at være frisk barberet og ren og pæn før jeg kører. Samt sikre jeg mig at min mundhygiejne er upåklagelige. Dertil går jeg meget op i at have en nystrøget skjorte og bukser på, samt at alt tøjet er nyvasket og ubrugt. Lidt parfume på derefter er det ellers bare afsted. 2 min før jeg ankommer til stedet benytter jeg mig lige af en omgang mundskyl og tjekker lige en sidste gang om der er noget som ikke er som det skal være. Derefter føler jeg klar og kan med god samvittighed besøge en dejlig gp'er. Ved ikke hvad normen er blandt de mange gæster, men det kunne være fedt at lærer lidt mere om både de dejlige piger og gæsterne. Ham den unge. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 5. Marts, 2019 (edited) Samme rutine bad barbering, rent tøj, dog bruger jeg ikke aftercshave eller andre dufte, tænker det er belastende for gp at “sniffe” x antal forskellige herreserier hver dag, ja et bad hos gp hvis muligt før/efter bruger heller ikke mundspray, men har intet indtaget efter bad tandbørste, mest fordi jeg ikke bruger det i min hverdag, og det er en sund og naturlig respekt fpr gp, at være velsoigneret..i legme og påklædning..tilføjelse og ja kontanter med, og nok til at købe mere end oprindligt planlagt før besøg, mand kan jo blive fristet over evne.. Redigeret 5. Marts, 2019 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Marts, 2019 min forberedelse er meget lig din,dog så kan jeg sagtens finde på at medbringe en lille gave.Og så det gode humør og joke lidt med et par sjove kommentar,det bryder ligesom isen ret hurtigt.Jeg viser ligesom pigen at jeg er meget taknemmelig for at for lov til at besøge hende. På de bedste dage yder jeg BFE,,mod mindre betaling (ikke kontanter).Mod ydelsen kan fx være kys og GFE retur til mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GamerGutten Skrevet 5. Marts, 2019 Meget som jer og jeg holder også mest af at kunne gå ud fra døren i mit eget hjem, ren og klar og direkte på besøg. For nyligt var det desværre ikke muligt at koordinere anderledes så mødet blev efter arbejde - vidste godt der var mulighed for en frisk skyller ved GP'en, men synes det var for længe siden man havde børstet tænder hjemmefra til jeg bare vil benytte tyggegummi så havde tandbørsten m. tandpasta med. Alligevel formåede jeg at glemme at benytte badeværelset på kontoret inden jeg gik og endte med at børste tænder på fortovet på vej til stationen. Det ser man ikke hver dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 5. Marts, 2019 Ja en lille personlig gave eller en buket kan være rigtig fin at have med, men der foretrækker jeg “kende” gp vha at have haft flere besøg, sidst jeg valgte at “kende hende” var den skønne Katharina på Halmtorvet, vi kendt hiandens civole job og navne og havde hinanden private telefon og adresse, og ingen overskred grænserne, jeg besøgte hende senere med gave da hun var hos Cass, og på Spontinisvej. Nu er hun ude, helt ude og jeg kontakter hende naturligvis ikke...ude er ude.. Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 5. Marts, 2019 Alkoholikeren skrev, for 7 minutter siden: Samme rutine bad barbering, rent tøj, dog bruger jeg ikke aftercshave eller andre dufte, tænker det er belastende for gp at “sniffe” x antal forskellige herreserier hver dag, ja et bad hos gp hvis muligt før/efter bruger heller ikke mundspray, men har intet indtaget efter bad tandbørste, mest fordi jeg ikke bruger det i min hverdag, og det er en sund og naturlig respekt fpr gp, at være velsoigneret..i legme og påklædning.. Dit profilbillede siger alt, kære @Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 5. Marts, 2019 Ham den unge skrev, for 36 minutter siden: Gp'er også mere end velkommende til at byde ind med deres rutiner og forventninger til en gæst. Fnis... Jeg kan i hvert fald sige, at mange kvinders tjek-liste er meeeeeget længere end mænds Min er i hvert fald, så er bange for, at det ville ende med at se fuldstændig tosset ud, hvis jeg listede den op her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 5. Marts, 2019 Nikita Darling skrev, for 3 minutter siden: Fnis... Jeg kan i hvert fald sige, at mange kvinders tjek-liste er meeeeeget længere end mænds Min er i hvert fald, så er bange for, at det ville ende med at se fuldstændig tosset ud, hvis jeg listede den op her hehehhe.... Det tror jeg gerne! Der er vel en del flere ting som skal krydse af Føler dog ikke at det er fordi der mangler noget på min/vores lister. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GamerGutten Skrevet 5. Marts, 2019 Nikita Darling skrev, for 20 minutter siden: Fnis... Jeg kan i hvert fald sige, at mange kvinders tjek-liste er meeeeeget længere end mænds Min er i hvert fald, så er bange for, at det ville ende med at se fuldstændig tosset ud, hvis jeg listede den op her Don't be a tease! Et lille indblik kunne da være meget sjovt. Eller er det her en af de situationer hvor det bedre ikke at vide det for at bevare mystikken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 5. Marts, 2019 My routine is pretty similar with the restof you guys, but lile Alko I never use aftershave out of respect for the girl and her next client. A thing that got stuck in my mind Many many years ago I bought an hour of fun at a brothel in Tijuana, Mexico. Me and some guys drown down from the Camp Pendleton to pop our GP virginity so to speak. A huge Mexican lady who apparently was the owner/mama of the facility showed us in to a waiting area pointed at this big sign that said: When you wake up in the morning. You have to remember the 3 S. S-Shit S-Shower S-Shave The same rules apply here before entering. Go aften Buddha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 5. Marts, 2019 Bad, tandbørstning, panik-smøg, tandbørstning-igen, barbering, fjerne næsehår, panik-smøg, tandbørstning-igen-igen, kører, hæver penge, panik-smøg, køber stimorol eller V6, panik-tyggegummi, farervild (skændes med siri), ankommer ved forkert spisested, panik-smøg, panik-tyggegummi, ankommer ved korrekt spisested, 3-5 timers selvbedrag, nikotintrang grænsende til sindsyge, udløsning, kører hjem, godnat-smøg. I retrospekt en udmattende rutine... savner IKKE sugardating Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 5. Marts, 2019 Har ikke de store forberedelser, mine besøg er ofte meget spontane, så bare et bad hos trunten inden vi går i gang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sugarlove Skrevet 5. Marts, 2019 Ja det tager meget længere tid for os kvinder. Bare tænk på vores makeup ikke for meget og alligevel nok... Jeg nyder i øvrigt ofte et karbad hvis der der er tid.. Så kan man rigtig ligge og få frække fantasier og en god bodyscrub så min hud er ekstra silkeblød og også mine fødder og tånegle skal ligesom mine hænder og negle være velplejede.. Det er bare nogle af tingene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sugarlove Skrevet 5. Marts, 2019 Min mand og jeg lever i åbent forhold og det sker han tager i klub eller venindebesøg når jeg "arbejder" så kommer han gerne ud og får mig til at tjekke at han er fri for næse og ørehår og at der ikke er hår irøven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 5. Marts, 2019 GamerGutten skrev, for 1 time siden: Eller er det her en af de situationer hvor det bedre ikke at vide det for at bevare mystikken? Ja! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Marts, 2019 tro at vi er som de fleste ude i det rigtige samfund,men måske lidt flere af os har div. ting som lige skal gennemgå`s ned til punkt og prikke ,selv indrømmer jeg da gerne at jeg nok har et OCD gen forstået på den måde at jeg blir nød til at forberede mig grundigt for ikke at ødelægge oplevelsen inden den er gået igang. Jeg tager altid i rigtig god tid afsted,men ender tit med at max være der 2 min før.fatter det altså ikke,men så får man liiige kørt lidt for langt og kan ikke vende,så er der sjovt nok fuldt optaget på samtlige p pladser i en radius af 1 kilometer,så skal man lige ind og købe lidt tyggegummi ,det kunne jo være at de har fået nogle nye med bedre lugt,og lige der så tager det sjovt nok lige hurtigt 10 min.,og tilbage i bilen kommer tidspresset,lidt ligesom op til en vigtig eksamen,jeg havde selvfølgelig slet ikke behøvedet af lave det ekstra stop ,da jeg allerede har 3 forskellige pakker med nye tyggegummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 5. Marts, 2019 -Et brand varmt bad -Barbering af skæg/overskæg/nosser -Fjerner altid hår op af min pik med pincet -Vasker ansigtet med en facewash og scrub (Ole Henriksen) -Børster tænderne og skyller med en single malt (Macallan 18) -Sætter også altid håret så det sidder godt -klipper og filer mine negle (det kunne jo være) -Har en lille kollektion af Parfume, så det bliver brugt -Og noget anstændigt tøj Ja listen er lang, og det kan nemt tage 2 timer for mig at blive klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 5. Marts, 2019 Hvis det er en travl dag så bliver makeuppen ikke rettet helt så tit indrømmer jeg gerne.. Dog vasker jeg mig altid og sørger for jeg dufter godt inden jeg gå ind til en gæst når vi taler om almindelig klinik.. I saunaen er det så dejlig nemt at vi jo altid tager en skyller med gæsten inden vi hopper i boblebadet og tilbringer noget tid deri og som regel bagefter også inden han forlader huset igen.. Så med reelt set 2 brusebade og en tur i boblebad i mellem hver gæst kan det snart ikke blive renere.. Men ellers så sørger jeg for min makeup når jeg ankommer til stedet og prøver at ligge en der kan holde så længe som muligt.. Så egentlig starter min vagt vel allerede når jeg køber makeuppen (som altså er ekstra dyr når den skal holde).. Når men sidespor.. Back on track.. Jeg sørger for jeg er frisk barberet (det hænder at jeg ikke har nået barberingen inden den første gæst på travle dage så undskyld til dem der har oplevet det) og smurt ind i creme så min hud er blød.. Og så sørger jeg for noget lækkert undertøj eller kjole hvis det er saunaen.. Normalt har jeg haft en lang togtur så et bad ordnes også.. Jeg tror egentlig det var det.. Jeg er rimelig simpel.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Marts, 2019 Maxi90 skrev, for 5 timer siden: .... Ja listen er lang, og det kan nemt tage 2 timer for mig at blive klar Du lyder næsten som en kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. Marts, 2019 (edited) Maxi90 skrev, for 6 timer siden: Børster tænderne og skyller med en single malt (Macallan 18) Sådan den adopterer jeg.....og begynder at ryge cigar.. Redigeret 6. Marts, 2019 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 6. Marts, 2019 .... Må indrømme, at fordi jeg "bare" er mig og kun optræder i lyserødt regi ganske få gange på en måned, så er rutinen fuldstændig den samme, som på en helt almindelig dag, hvor jeg skal på job. børste tænder I bad . facewash, bodywash - bodyscrub to gange ugentligt, så min hud altid er dejlig blød, hårvask efter behov. Missen bliver barberet en gang om ugen - mere kan hun kkke tåle. Efter bad smører jeg kroppen ind i enten creme eller olie med diskret duft. Tager deo og diverse ansigtscremer på - den sidste med lidt farve og så gloss på læberne, så er jeg klar. Får ordnet bryn og vipper hos frisøren, så det skal jeg ikke tænke på. Og mine negle er som oftest neutrale. Det foretrækker jeg. På vej ud ad døren vælger jeg parfume alt efter mit humør. Har fast en 7-8 stks at vælge imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 6. Marts, 2019 Bad, barbering af alt, børste tænder, rent tøj, næsen bliver lige pudset og tjekket, køber en god hjemmelavet chokolade til gave. Tager bad ved GP eller thaiklinik både før og efter hvis muligt. Jeg skal altid tisse når jeg er fremme, så har lidt køkkenrulle med, hvis ikke det er muligt med bad, så bliver det en trucker vask af spilleren og tørret med køkkenrulle. Er der andre som næsten altid er tissetrængende lige op til GP besøg, tænker det et nervøsitet og spænding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Marts, 2019 KnudSan skrev, for 9 minutter siden: Bad, barbering af alt, børste tænder, rent tøj, næsen bliver lige pudset og tjekket, køber en god hjemmelavet chokolade til gave. Tager bad ved GP eller thaiklinik både før og efter hvis muligt. Jeg skal altid tisse når jeg er fremme, så har lidt køkkenrulle med, hvis ikke det er muligt med bad, så bliver det en trucker vask af spilleren og tørret med køkkenrulle. Er der andre som næsten altid er tissetrængende lige op til GP besøg, tænker det et nervøsitet og spænding. Jeg skal altid også lige tisse inden vi går i gang,,og desværre ret tit allerede efter 7 min igen ,pænt irriterende at skulle rende med bar røv og fuld dolk i gennem et lokale hvor man risikerer ( er sket) at møde andre brødre / Gp´ere.,,totalt kikset men jeg må åbentbart ha verdens mindste ..... ja det må være nervøsiteten,alt den spænding op til som bare vil ud ,,,,ligenu og igen om lidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 6. Marts, 2019 Jeg har netop droppet købesex da jeg ikke rigtig har noget at byde pigerne længere. Men min rutine har altid været noget i retningen af: Ingen hanky-panky 3-4 dage før besøg Lidt frække mails/sms i dagene op til (hvis hun ellers er med på den) Trimme skægget 3-4 dage før, så det ikke stikker, som nytrimmet skæg godt kan (man skal tage hensyn til de bløde lårbasser) Grundigt bad før mødet, og barbering de rigtige steder Tandbørstning, men også at huske et par mint til den friske ånde Lave en lille godtedåse med chokolade og andet godt Huske at have drikkevarer klar Skabe hygge med lys og musik Og så ellers bare at være i hopla/humør til hygge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 6. Marts, 2019 Hunting for beaver skrev, for 19 minutter siden: Jeg skal altid også lige tisse inden vi går i gang,,og desværre ret tit allerede efter 7 min igen ,pænt irriterende at skulle rende med bar røv og fuld dolk i gennem et lokale hvor man risikerer ( er sket) at møde andre brødre / Gp´ere.,,totalt kikset men jeg må åbentbart ha verdens mindste ..... ja det må være nervøsiteten,alt den spænding op til som bare vil ud ,,,,ligenu og igen om lidt Så forstår bedre at du render rundt, ifølge anmeldelse, når du og @Rejsenetværk er på klub 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg