Hop til indhold
FranzK

PP i Århus - Jun og Thong meget mindre end sidst

Recommended Posts

Når nu noget er godt så er der nok en tendens til at jeg prøver igen. Så weekenden efter skrev jeg til PP igen. Desværre var både Gib og Thong optaget. Men de havde en ny ung pige som jeg kunne prøve. Øv.

Ny plan. Eller. Nej jeg valgte at prøve. Jun hed hun og skulle være 23 år gammel.

Denne gang kom jeg endnu mere for tidligt. Og måtte køre lidt rundt på Nettos parkeringsplads for at på p-uret til at passe. Gik de 50 m hent til PP og blev næsten øjeblikkelig lukket ind af Thong. Jun ville være klar om 5 min. Ville jeg have et bad først? Det fik jeg mens Thong vaskede krus op i håndvasken. Mægtigt hyggeligt men måske ikke lige det sætter den erotiske stemning.

Jeg gik tilbage til rummet og lagde mig på ryggen igen. Ville se hvad der skete. Jeg var lige knap faldet på plads da døren åbnede og Jun kom ind. Et lille nips. Vil gætte på omkring 153 cm og 45-48 kg. Og så de høje hæle jeg havde spurgt om i sms’erne. En flot kvinde med et stort smil.

Mens vi var i gang med udveksling af høfligheder og ønsker var hendes hænder gået på opdagelse på min krop. Det lovede godt. Mine ben blev spredt og hun kravlede op fra fodenden og med god øjenkontakt fik jeg et super blow. Jeg tænkte at det her kun kunne gå for langsomt, så Jun blev lagt ned på madrassen og jeg begyndte at kærtegne og slikke. Det endte som sådan noget ofte gør i en 69 med mig øverst.

Efter et stykke tid blev jeg lagt på ryggen, kondomet sat på og hun sænkede sig ned over mig. Der er noget magisk over det syn, når man kan se pikken bore sig op i en kvinde. Hun begyndte at ride og det var godt for mig. Så godt at jeg blev nødt til at skifte stilling for ikke at komme for hurtigt.

Efter lidt fnisen og snak endte vi i missionær og bagfra. En dejlig røv. Ikke for stor og ikke for lille. Og jeg kom med et brag. Forpustet væltede jeg om. Kondomet blev taget af og pikken forsigtig vasket.

Så lå vi ellers og hyggesnakkede lidt i 5-10 min inden jeg tog et bad igen og smuttede tilbage til Netto.

Lige et nøk over en time og 1000 kr fattigere var det en god afslutning på weekenden.

Kommer jeg igen. Jo da. Jun skal prøves igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FranzK skrev, for 38 minutter siden:

Når nu noget er godt så er der nok en tendens til at jeg prøver igen. Så weekenden efter skrev jeg til PP igen. Desværre var både Gib og Thong optaget. Men de havde en ny ung pige som jeg kunne prøve. Øv.

 

Ny plan. Eller. Nej jeg valgte at prøve. Jun hed hun og skulle være 23 år gammel.

 

Denne gang kom jeg endnu mere for tidligt. Og måtte køre lidt rundt på Nettos parkeringsplads for at på p-uret til at passe. Gik de 50 m hent til PP og blev næsten øjeblikkelig lukket ind af Thong. Jun ville være klar om 5 min. Ville jeg have et bad først? Det fik jeg mens Thong vaskede krus op i håndvasken. Mægtigt hyggeligt men måske ikke lige det sætter den erotiske stemning.

 

Jeg gik tilbage til rummet og lagde mig på ryggen igen. Ville se hvad der skete. Jeg var lige knap faldet på plads da døren åbnede og Jun kom ind. Et lille nips. Vil gætte på omkring 153 cm og 45-48 kg. Og så de høje hæle jeg havde spurgt om i sms’erne. En flot kvinde med et stort smil.

 

Mens vi var i gang med udveksling af høfligheder og ønsker var hendes hænder gået på opdagelse på min krop. Det lovede godt. Mine ben blev spredt og hun kravlede op fra fodenden og med god øjenkontakt fik jeg et super blow. Jeg tænkte at det her kun kunne gå for langsomt, så Jun blev lagt ned på madrassen og jeg begyndte at kærtegne og slikke. Det endte som sådan noget ofte gør i en 69 med mig øverst.

 

Efter et stykke tid blev jeg lagt på ryggen, kondomet sat på og hun sænkede sig ned over mig. Der er noget magisk over det syn, når man kan se pikken bore sig op i en kvinde. Hun begyndte at ride og det var godt for mig. Så godt at jeg blev nødt til at skifte stilling for ikke at komme for hurtigt.

 

Efter lidt fnisen og snak endte vi i missionær og bagfra. En dejlig røv. Ikke for stor og ikke for lille. Og jeg kom med et brag. Forpustet væltede jeg om. Kondomet blev taget af og pikken forsigtig vasket.

 

Så lå vi ellers og hyggesnakkede lidt i 5-10 min inden jeg tog et bad igen og smuttede tilbage til Netto.

 

Lige et nøk over en time og 1000 kr fattigere var det en god afslutning på weekenden.

 

Kommer jeg igen. Jo da. Jun skal prøves igen.

 

Har du et link? synes ikke lige jeg kan finde dem. Men kunne da være et besøg vær ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den unge skrev, for 2 timer siden:

Har du et link? synes ikke lige jeg kan finde dem. Men kunne da være et besøg vær ;)

 

PP Thaimassage
Thorvaldsensgade 30
71 46 14 95

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
FranzK skrev, den 4.3.2019 at 21:22:

Når nu noget er godt så er der nok en tendens til at jeg prøver igen. Så weekenden efter skrev jeg til PP igen. Desværre var både Gib og Thong optaget. Men de havde en ny ung pige som jeg kunne prøve. Øv.

 

Ny plan. Eller. Nej jeg valgte at prøve. Jun hed hun og skulle være 23 år gammel.

 

Denne gang kom jeg endnu mere for tidligt. Og måtte køre lidt rundt på Nettos parkeringsplads for at på p-uret til at passe. Gik de 50 m hent til PP og blev næsten øjeblikkelig lukket ind af Thong. Jun ville være klar om 5 min. Ville jeg have et bad først? Det fik jeg mens Thong vaskede krus op i håndvasken. Mægtigt hyggeligt men måske ikke lige det sætter den erotiske stemning.

 

Jeg gik tilbage til rummet og lagde mig på ryggen igen. Ville se hvad der skete. Jeg var lige knap faldet på plads da døren åbnede og Jun kom ind. Et lille nips. Vil gætte på omkring 153 cm og 45-48 kg. Og så de høje hæle jeg havde spurgt om i sms’erne. En flot kvinde med et stort smil.

 

Mens vi var i gang med udveksling af høfligheder og ønsker var hendes hænder gået på opdagelse på min krop. Det lovede godt. Mine ben blev spredt og hun kravlede op fra fodenden og med god øjenkontakt fik jeg et super blow. Jeg tænkte at det her kun kunne gå for langsomt, så Jun blev lagt ned på madrassen og jeg begyndte at kærtegne og slikke. Det endte som sådan noget ofte gør i en 69 med mig øverst.

 

Efter et stykke tid blev jeg lagt på ryggen, kondomet sat på og hun sænkede sig ned over mig. Der er noget magisk over det syn, når man kan se pikken bore sig op i en kvinde. Hun begyndte at ride og det var godt for mig. Så godt at jeg blev nødt til at skifte stilling for ikke at komme for hurtigt.

 

Efter lidt fnisen og snak endte vi i missionær og bagfra. En dejlig røv. Ikke for stor og ikke for lille. Og jeg kom med et brag. Forpustet væltede jeg om. Kondomet blev taget af og pikken forsigtig vasket.

 

Så lå vi ellers og hyggesnakkede lidt i 5-10 min inden jeg tog et bad igen og smuttede tilbage til Netto.

 

Lige et nøk over en time og 1000 kr fattigere var det en god afslutning på weekenden.

 

Kommer jeg igen. Jo da. Jun skal prøves igen.

 

Hvordan ser den nye pige ud?

Takker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigThaiNut skrev, for 12 timer siden:

Hvordan ser den nye pige ud?

Takker :)

Sød køn naturlig pige. Med håret nede nok en man kunne vende sig om efter. Højde vel 150-155. Kilo vel cirka en sæk foder.

Naturlige bryster. Størrelse B vil jeg gætte på. Slank men ikke skinny. Lige som jeg godt kan lide det.

Hun har lidt tatoveringer. Belysningen i lokalet var dæmpet, så jeg lagde egentlig ikke mærke til dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
banan skrev, for 10 timer siden:

Jeg er ved at blive lidt nysgerrig. Hvad er ca alder på Thong og især Gib? :)

Jeg vil skyde på at Gib er omkring 50 og måske derover med stor hængende lygter, men med en velholdt krop.

Thong er ved de 40, lille pige med fornyet C skål silikoner,

Anni er omkring de 40 men lidt buttet, B til C skål.

Den nye pige kender jeg desværre ikke noget om men FranzK har skrevet noget om hende. Tjek lige indlæget før den her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahh... tror næppe Gib er 50... Spurgte hende sidst, og hun sagde 38... derfor kan hun jo godt være ældre.. meeen næppe 50.. og hendes bryster hænger overhovedet ikke.. ikke for 14 dage siden ihvertfald...;-)

Redigeret af Luxuria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, for 2 timer siden:

Ahh... tror næppe Gib er 50... Spurgte hende sidst, og hun sagde 38... derfor kan hun jo godt være ældre.. meeen næppe 50.. og hendes bryster hænger overhovedet ikke.. ikke for 14 dage siden ihvertfald...;-)

Kan bekræfte efter et dejligt møde med Gib i går at brysterne ikke hænger.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan måske tilføje at den nye pige hedder Jun, og hun er en vældig hyggelig og snaksagelig pige. 

Edit: ok, det fremgik også af anmeldelsen. Beklager. 

Redigeret af sleipnir

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, for 20 timer siden:

Ahh... tror næppe Gib er 50... Spurgte hende sidst, og hun sagde 38... derfor kan hun jo godt være ældre.. meeen næppe 50.. og hendes bryster hænger overhovedet ikke.. ikke for 14 dage siden ihvertfald...;-)

min mor er 29 + nogle måneder ;) 555 , det har hun sagt til at alle som spurgte, siden jeg var 8 år gammel .... 

 

pigerne i midt til slut 30'erne siger typisk at de er midt 20'erne - 28 cirka :) 

dem i 40 -50 erne er alle - 38 år :) 555 - de ved jo godt at den almindelige kunder ikke gider knalde en halv gammel kone....

 

specielt, dem som holder sig godt, ikke er for tykke, og de har hørt fra nogle kunder på 70-80 år at "de ligner en på 35"

jeg har været til flere fødselsdage med thai her fra århus og vejle ... hvor jeg faktisk er blevet overrasket over, deres alder og at de havde voksne børn, som faktisk var 28 :)

og thai'er, ligesom alle andre, elsker at sladre om hinanden .... så der får man hurtigt alle detaljerne og de forskelliges privatliv :) 

men det kan jo være lige meget om hun er 53 hvis hun ligner og bevæger sig som en på 33 :P 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 17 timer siden:

Kan der siges noget om hvad den nye pige har af ydelser

Tror hun har de samme ydelser som de andre på stedet  ....

 jeg er ikke til anal selv... så har ikke spurgt til det ...

men syntes hun er til alt andet, jeg/vi kunne finde på :P 

(eneste problem er jeg syntes madrassen er lidt for blød ......for mig ihvertfald er det svært at få afsæt eller hvad man kalder det .... så hvis i læser med fra PP så må i gerne skifte til en futon eller meget mere hård madras :) )

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigThaiNut skrev, den ‎09‎-‎03‎-‎2019 at 10:29:

Jeg vil skyde på at Gib er omkring 50 og måske derover med stor hængende lygter, men med en velholdt krop.

Thong er ved de 40, lille pige med fornyet C skål silikoner,

Anni er omkring de 40 men lidt buttet, B til C skål.

Den nye pige kender jeg desværre ikke noget om men FranzK har skrevet noget om hende. Tjek lige indlæget før den her.

:-)  :-)  :-) Var på besøg hos Gib i PP i dag og vi havde en lille gætteleg - Why do you want too do that - spurgte hun mig om. Jeg fortalte hende om historien herinde og hun blev ærligt talt noget stram i betrækket. Hængebryster og omkring de 50 år det var alligevel noget mere end hun kunne holde til. Så vi afviklede gættelegen og jeg sagde at jeg troede at hun var 40 - hun sagde 38 og jeg fastholdt mit 40 år.

Resolut sprang hun ned fra madrassen og forsvandt-  et øjeblik efter var hun tilbage med hendes danske opholdstilladelse - hendes id kort - Billedet og hendes cpr. nr. fik jeg lov til at se men hun dækkede klogelig nok over hendes rigtige navn.

Den er god nok hun er sgu 38 år og hun fylder 39 år den 15.XX.2019. Bare så du ved det BigThaiNut du er sgu nok ikke særligt populær dernede :-) ;-)  

Med hensyn til hendes bryster ja så er jeg enig med de øvrige indlæg - de hænger altså ikke før man selv hænger i dem :-) Der er tale om store hjulpne bryster størrelse DD så selvfølgelig stritter de jo ikke op i luften - det er noget med tyngdeloven :-) 

Resten af historien kender I selv :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
bipa skrev, for 8 timer siden:

:-) :-) :-) Var på besøg hos Gib i PP i dag og vi havde en lille gætteleg - Why do you want too do that - spurgte hun mig om. Jeg fortalte hende om historien herinde og hun blev ærligt talt noget stram i betrækket. Hængebryster og omkring de 50 år det var alligevel noget mere end hun kunne holde til. Så vi afviklede gættelegen og jeg sagde at jeg troede at hun var 40 - hun sagde 38 og jeg fastholdt mit 40 år.

Resolut sprang hun ned fra madrassen og forsvandt-  et øjeblik efter var hun tilbage med hendes danske opholdstilladelse - hendes id kort - Billedet og hendes cpr. nr. fik jeg lov til at se men hun dækkede klogelig nok over hendes rigtige navn.

Den er god nok hun er sgu 38 år og hun fylder 39 år den 15.XX.2019. Bare så du ved det BigThaiNut du er sgu nok ikke særligt populær dernede :-) ;-)  

Med hensyn til hendes bryster ja så er jeg enig med de øvrige indlæg - de hænger altså ikke før man selv hænger i dem :-) Der er tale om store hjulpne bryster størrelse DD så selvfølgelig stritter de jo ikke op i luften - det er noget med tyngdeloven :-)

Resten af historien kender I selv :-)

Dette tror jeg stadigvæk IKKE på :) :) 

Næste gang vil jeg selv bede hende om at vise mig sin ID. ;);) 

I det mindste, havde jeg ret i en ting ;);) 

(((

Bare så du ved det BigThaiNut du er sgu nok ikke særligt populær dernede :-) ;-)

)))

Det er helt i orden du, hun kender mig ikke som BigThaiNut

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte den super dejlige Gib mandag, og det var som altid fantastisk, uden tvivl den skønneste thai pige i byen. Da jeg havde lagt mig kom Gib ind og kyssede mig og sagde hun var glad for at se mig igen ;-) sex delen holder jeg for mig selv og mine drømme, men det var fantastisk og hun forstår virkelige at gøre en mand glad. Vi snakkede også en del (når der var pauser mellem sexen) hun fortalte hvor ked af det hun var blevet over at nogen havde skudt hende til at være 50, og jeg ved hun er 38 mit råd til BigThaiNut er at han bør gå til en optikker og købe nye briller. For Gib er bare lækker, sød, sexet og super dejlig  Mvh Dan

Del dette indlæg


Link til indlæg
bipa skrev, den 17.3.2019 at 23:41:

:-) :-) :-) Var på besøg hos Gib i PP i dag og vi havde en lille gætteleg - Why do you want too do that - spurgte hun mig om. Jeg fortalte hende om historien herinde og hun blev ærligt talt noget stram i betrækket. Hængebryster og omkring de 50 år det var alligevel noget mere end hun kunne holde til. Så vi afviklede gættelegen og jeg sagde at jeg troede at hun var 40 - hun sagde 38 og jeg fastholdt mit 40 år.

Resolut sprang hun ned fra madrassen og forsvandt-  et øjeblik efter var hun tilbage med hendes danske opholdstilladelse - hendes id kort - Billedet og hendes cpr. nr. fik jeg lov til at se men hun dækkede klogelig nok over hendes rigtige navn.

Den er god nok hun er sgu 38 år og hun fylder 39 år den 15.XX.2019. Bare så du ved det BigThaiNut du er sgu nok ikke særligt populær dernede :-) ;-)  

Med hensyn til hendes bryster ja så er jeg enig med de øvrige indlæg - de hænger altså ikke før man selv hænger i dem :-) Der er tale om store hjulpne bryster størrelse DD så selvfølgelig stritter de jo ikke op i luften - det er noget med tyngdeloven :-)

Resten af historien kender I selv :-)

Jeg tror på dig :)

Er selv venner med hende på et chatprogram der informerer om fødselsdag osv så de 39 passer :)

Dog ligner hun en på 29, skide sød, smuk og fandens fræk :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop nu det skriveri om hendes alder. Hun er 39. Basta.

Hun er frygtelig ked af denne diskusition. Så stop venligst denne tråd. Og se at få et liv. 

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes også det er helt utilstedeligt og vidner om manglende pli, at berette om indlæg herinde ude hos pigerne.. satme dårlig stil, og gør bare, at jeg ihvertfald vil skære meget ned på mine indlæg.. vil sgu ikke have en eller anden klaphat til at fortælle det til pigerne...I rest my case....

Redigeret af Luxuria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, for 2 minutter siden:

Synes også det er helt utilstedeligt og vidner om manglende pli, at berette om indlæg herinde ude hos pigerne.. satme dårlig stil, og gør bare, at jeg ihvertfald vil skære meget ned på mine indlæg.. vil sgu ikke have en eller anden klaphat til at fortælle det til pigerne...I rest my case....

Jeg har gjort det modsatte. Jeg nævner aldrig Eroguide når jeg er i byen :) :)

F

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

jeg tror heller ikke de 39 passer, og syntes heller ikke hun ligner en på 29 år ....

har været sammen med så mange thai'er både her og i thailand da jeg boede der, til at den holder i min verden

og på en personlig note .... syntes jeg også hun ser lidt træt ud med mørke rander under øjnene ... lidt brugt ud ...

men smag og behag er forskelligt og ingen tvivl om at hun giver go' service...

men til dem som går ud til piger og gør opmærksom på, hvad der her bliver skrevet om her

...uhmm.... er det for at du så tror du får bedre service?

 tror du, at I nu er venner og hun ikke kun har sex med dig fordi du giver hende penge ?

diverse sociale medier .... der kan du skrive din alder hvad som helst .... tror der har været en del om folk som oplyste de var 13 årige  drenge...

men super dårlig stil i min verden, at gå ud og "sladre" om hvad der bliver skrevet her 

de skal nok selv læse med ... og fint nok hvis de gør det og så opper sig lidt de steder hvor der er brug for det .... eller skruer ned for primadonna nykkerne 

hvor det er på sin plads ....

 

men hendes alder er vel ligegyldig hvis man går efter, den service hun tilbyder !!!

for den får du nok ikke ved en 21 årig super model, som selv syntes hun er for lækker ....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, 1 time siden:

Synes også det er helt utilstedeligt og vidner om manglende pli, at berette om indlæg herinde ude hos pigerne.. satme dårlig stil, og gør bare, at jeg ihvertfald vil skære meget ned på mine indlæg.. vil sgu ikke have en eller anden klaphat til at fortælle det til pigerne...I rest my case....

Helt enig , nogle tror /håber måske de kan få bedere behandling hos pigerne hvis de fortæller at andre skriver dårligt om dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, den 22/3/2019 at 12:12:

Stop nu det skriveri om hendes alder. Hun er 39. Basta.

Hun er frygtelig ked af denne diskusition. Så stop venligst denne tråd. Og se at få et liv. 

God weekend

Få dig selv et liv , og hold med dit tuderi , kender selv Gib rimelig godt , hun ved ved hvilke knapper hun skal trykke på for at opmærksomhed og medlidenhed , og du falder i . 

Syntes selv hun er dejlig , men business kvinde er hun , og dygtig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...