Bear 8098 Skrevet 4. Marts, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 19 timer siden: Nej jeg er ikke ravet uklar igen - han kaldte mig en fed so, da jeg ikke kunne mødes med ham i Nordjylland. Jeg tror ikke der er særlig mange der sigter efter min lille fine petit næse. Har du overvejet om "fede søer" er hans normale sexpartnere? Redigeret 4. Marts, 2019 af Bear Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Marts, 2019 Bear skrev, for 7 minutter siden: Har du overvejet om "fede søer" er hans normale sexpartnere? Nej det har jeg ikke overvejet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 4. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Nej det har jeg ikke overvejet Han virker ihvertfald ikke som en der er vandt til at omgås mennesker så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Marts, 2019 Bear skrev, 1 time siden: Han virker ihvertfald ikke som en der er vandt til at omgås mennesker så meget Han havde faktisk formuleret en ganske fin henvendelse til mig til at starte med. Så manden har vist at han evner kommunikation til et vis punkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 4. Marts, 2019 Gang Bang med Os skrev, for 3 timer siden: Det kan jeg godt se nu. Du har ret - sorry, men Nemtøs har skrevet flere gange, at hun ikke mente det som en generalisering. Skal vi ikke lade den ligge der? Det er en deal jeg tror heller ikke hun mente det som en generalisering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 4. Marts, 2019 …..og hvad kan vi bruge det til ???? @Nemtøs er du en "fed so"...nej vel, kom nu videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Marts, 2019 Røvslikker skrev, for 5 minutter siden: …..og hvad kan vi bruge det til ???? @Nemtøs er du en "fed so"...nej vel, kom nu videre Jeg er videre, ønsker ikke medlidenhed eller ynk. Formålet med tråden er den manglende pli overfor hinanden når kommunikationen ikke foregår face to face. Samtidig er jeg interesseret i at høre hvad der får andre mennesker til at opføre sig på den måde. Jeg har tidligere oplevet få mænd med den opfattelse: at når de vil betale en luder, skal luderen være taknemmelig og sprede ben uden at stille nogen former for krav. Hvis det er den indstilling denne mand har kan jeg godt forstå at han havde behov for at svine mig til. De der kender mig ved at jeg er selektiv i mine tilvalg. Men tråden skal ikke handle om mig, mrn om hvordan vi taler til/om hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest P_Nord Skrevet 5. Marts, 2019 Nemtøs skrev, den 3.3.2019 at 19:56: Har haft en annonce på annoncelight i dag, og der var hurtig respons fra en mand, som var dejlig konkret i hans henvendelser til mig, jeg svarede straks tilbage at jeg var interesseret i at mødes med ham. Fik intet svar retur... kiggede med jævne mellemrum. Valgte at skrive inden jeg kørte hjem hvorfor han ikke gav lyd fra sig. Efter et par timer til skrev han at min mail var havnet i hans spam bakke. Svarede ham pænt igen. Han spurgte efter møde i Nordjylland hvor jeg kunne svare at jeg var kørt for længst og jeg ikke havde planer om at komme til Nordjylland igen Så kom dette svar fra ham: "Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha. Hyg dig." Hvor er jeg glad for at min mail ramte hans spam filter, mennesker som har sådan en tilgang til andre tager jeg lang afstand fra. En opfordring til at både tale, skrive og opføre sig ordenligt overfor andre. Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Det siges, at tæt på 10% af befolkningen har psykopatiske træk. Så af og til vil du støde ind i dem. MEN total uacceptabel opførsel. Men @Nemtøs måske skulle jeg udbyde et kursus i "ordentlig opførsel" Der er åbenbart en del potentielle kunder.... Vh P. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg