Hop til indhold
Guest Nemtøs

Fjolser af den værste skuffe

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 19 timer siden:

Nej  jeg  er  ikke  ravet  uklar  igen  - han  kaldte  mig en  fed  so, da  jeg  ikke  kunne  mødes  med  ham  i  Nordjylland. 

Jeg  tror  ikke  der  er  særlig  mange  der  sigter efter min  lille  fine  petit  næse. 

Har du overvejet om "fede søer" er hans normale sexpartnere? :D 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bear skrev, for 7 minutter siden:

Har du overvejet om "fede søer" er hans normale sexpartnere? :D 

Nej det har  jeg  ikke  overvejet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Nej det har  jeg  ikke  overvejet 

Han virker ihvertfald ikke som en der er vandt til at omgås mennesker så meget ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bear skrev, 1 time siden:

Han virker ihvertfald ikke som en der er vandt til at omgås mennesker så meget ;) 

Han  havde  faktisk  formuleret  en  ganske fin  henvendelse til mig til  at  starte  med. Så  manden  har  vist  at  han  evner  kommunikation til  et  vis  punkt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe
Gang Bang med Os skrev, for 3 timer siden:

Det kan jeg godt se nu. Du har ret - sorry, men Nemtøs har skrevet flere gange, at hun ikke mente det som en generalisering. Skal vi ikke lade den ligge der?

Det er en deal ;) jeg tror heller ikke hun mente det som en generalisering. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

…..og hvad kan vi bruge det til ????

@Nemtøs er du en "fed so"...nej vel, kom nu videre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 5 minutter siden:

…..og hvad kan vi bruge det til ????

@Nemtøs er du en "fed so"...nej vel, kom nu videre ;)

Jeg  er  videre,  ønsker  ikke  medlidenhed eller  ynk.  

Formålet  med  tråden  er  den  manglende  pli  overfor  hinanden når  kommunikationen  ikke  foregår  face  to  face.

Samtidig  er  jeg  interesseret  i  at  høre  hvad  der  får  andre  mennesker  til  at  opføre  sig  på  den  måde. 

Jeg  har  tidligere  oplevet få  mænd med den  opfattelse:  at  når  de  vil betale en  luder,  skal  luderen  være  taknemmelig  og  sprede  ben  uden  at  stille  nogen  former  for  krav. Hvis  det  er  den  indstilling  denne  mand har  kan  jeg  godt forstå at  han  havde  behov  for at  svine  mig  til. 

De  der  kender  mig  ved  at  jeg  er  selektiv i  mine tilvalg.  Men  tråden  skal  ikke  handle  om  mig,  mrn  om  hvordan  vi  taler til/om hinanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest P_Nord
Nemtøs skrev, den 3.3.2019 at 19:56:

Har  haft  en  annonce på annoncelight i dag,  og  der  var  hurtig  respons  fra  en  mand,  som  var  dejlig konkret  i hans  henvendelser  til  mig, jeg  svarede  straks  tilbage  at  jeg  var  interesseret i at  mødes  med ham.  Fik  intet svar  retur... kiggede  med jævne  mellemrum.  Valgte  at  skrive  inden  jeg  kørte  hjem  hvorfor  han  ikke  gav  lyd  fra sig. 

Efter  et  par  timer til  skrev  han  at  min  mail var  havnet  i  hans  spam  bakke. Svarede  ham  pænt  igen.  Han  spurgte  efter  møde  i  Nordjylland  hvor  jeg  kunne  svare  at  jeg  var kørt  for  længst  og jeg  ikke havde planer  om  at  komme  til  Nordjylland igen 

Så  kom  dette  svar  fra  ham:

"Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha.   Hyg dig."

Hvor  er  jeg  glad for at  min mail ramte  hans spam filter, mennesker  som har  sådan  en  tilgang til  andre  tager jeg  lang  afstand  fra. 

En  opfordring  til  at  både  tale, skrive og  opføre  sig  ordenligt overfor andre. 

Til  kvinderne  herinde,; oplever  i samme  tone  hvis I pænt  afviser?

Til  mændene; hvorfor anvender  I denne  tone  overfor  et  fremmed  menneske?

Det siges, at tæt på 10% af befolkningen har psykopatiske træk. Så af og til vil du støde ind i dem.

MEN total uacceptabel opførsel.

Men @Nemtøs måske skulle jeg udbyde et kursus i "ordentlig opførsel":lol: Der er åbenbart en del potentielle kunder....

Vh 

P.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...