Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2019 Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden: Hemmm nemtøs, en mand skriver du om, det blir til mændene, altså en generelisering, jeg håber og tror på at du får langt flere søde og redeæige henvendelser og svar også fra de du afviser end den ene du har fortalt os om, at een mand vælger at være så småt skåret at han sender en sviner til dig taler mere om ham og helt for sig selv..men ja man kan blive trist over et sådant svar.. Han er ikke den første og sikkert heller ikke den sidste. Og heldigvis kun et fåtal som har samme opførsel. Vil blot gøre opmærksom på den rå tone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Han er ikke den første og sikkert heller ikke den sidste. Og heldigvis kun et fåtal som har samme opførsel. Vil blot gøre opmærksom på den rå tone Ja der er nogen, også herinde, der magler pli, særligt når de går skuffede fra en dårlig oplevelse, eller kommer i en meningsudveksling ...så er det jeg bestræber mig på at skrive i et hæderligt sprog.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 3. Marts, 2019 M54Årh. skrev, for 42 minutter siden: Kæft en klaphat. Dit afsluttende spørgsmål kan jeg af gode grunde ikke svare på, men husk, at vi ikke alle er klaphatte - faktisk er vi flere, som er vilde med dig. Ja, han skulle lige vide, hvilken lækkerbisken han gik glip af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 3. Marts, 2019 Lady C skrev, for 55 minutter siden: jeg synes faktisk det er interessant at man som mand gerne vil have sex med en kvinde som man egentlig synes er " en fed so " . Det er helt utrolig selvmodsigende i min verden. Han forsøger at finde mulighed for at knalde dig så han må jo finde dig sexet og / eller interessant. Hvordan hænger det så sammen med at han så også synes du er en fed so ? Det er en had bemærkning og får mig til at tænke på det uhyggelige i at man har et ønske om at have intim kontakt med en man egentlig hader. Nå det var bare en tanke og en undren over nogle menneskers reaktionsmønstre og dobbelthed.. Jeg har selv været ude for at en pige har vist interesse for mig, men efter jeg takkede nej (på en pæn måde naturligvis), så blev jeg kaldt diverse ukvemsord som bøsserøv og fed og lav. Jeg tror nogle mennesker er ondskabsfulde fordi det er hvad de selv møder i livet. Hvis man føler livet bare tæsker en oven i hovedet konstant, så udvikler man nok en meget kort lunte og får en del galde at skulle ud med, forestiller jeg mig. Det ændrer selvfølgelig ikke på at han er en stor fed idiot. Personligt har jeg fået så mange gode oplevelser af GPer, at jeg har fået en stor respekt for jer, og det generer mig i støder på sådan nogle idioter ind imellem - i fortjener bedre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 1 time siden: En opfordring til at både tale, skrive og opføre sig ordenligt overfor andre. Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Hvorfor generaliserer du ud fra et enkelt tilfælde? Ja idioter findes men de fleste af os kan godt finde ud af opføre os ordentligt og respektfuldt. Hvis han havde haft en smule stil, havde han skrevet til dig, at han håbede, at I kunne mødes en anden dag. Det tror jeg, de fleste ville have gjort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Har haft en annonce på annoncelight i dag, og der var hurtig respons fra en mand, som var dejlig konkret i hans henvendelser til mig, jeg svarede straks tilbage at jeg var interesseret i at mødes med ham. Fik intet svar retur... kiggede med jævne mellemrum. Valgte at skrive inden jeg kørte hjem hvorfor han ikke gav lyd fra sig. Efter et par timer til skrev han at min mail var havnet i hans spam bakke. Svarede ham pænt igen. Han spurgte efter møde i Nordjylland hvor jeg kunne svare at jeg var kørt for længst og jeg ikke havde planer om at komme til Nordjylland igen Så kom dette svar fra ham: "Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha. Hyg dig." Hvor er jeg glad for at min mail ramte hans spam filter, mennesker som har sådan en tilgang til andre tager jeg lang afstand fra. En opfordring til at både tale, skrive og opføre sig ordenligt overfor andre. Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Bare en idiot. Din mail havner ikke i hans spam mail, da han skrev til dig først. Bare en dårlig undskyldning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2019 Lagaffe skrev, for 9 minutter siden: Hvorfor generaliserer du ud fra et enkelt tilfælde? Ja idioter findes men de fleste af os kan godt finde ud af opføre os ordentligt og respektfuldt. Hvis han havde haft en smule stil, havde han skrevet til dig, at han håbede, at I kunne mødes en anden dag. Det tror jeg, de fleste ville have gjort. Hvis du læser tråden igennem vil du kunne se at jeg ikke forsøger at generalisere, men påpege et problem (I min optik), at tonen kan være hård og ækel bare fordi vi ikke mødes face to face Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2019 Overvejer at indgive en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Har haft en annonce på annoncelight i dag En opfordring til at både tale, skrive og opføre sig ordenligt overfor andre. Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Nemtøs jeg sender dig lige en PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 3. Marts, 2019 Det lyder til det er ham der er blevet fornærmet, og så er det vel slut med kontakten, men en grim vred hadefuld måde at skrive på. Han burde tænke over hvordan han helst vil have andre ser og hører ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Har haft en annonce på annoncelight i dag, og der var hurtig respons fra en mand, som var dejlig konkret i hans henvendelser til mig, jeg svarede straks tilbage at jeg var interesseret i at mødes med ham. Fik intet svar retur... kiggede med jævne mellemrum. Valgte at skrive inden jeg kørte hjem hvorfor han ikke gav lyd fra sig. Efter et par timer til skrev han at min mail var havnet i hans spam bakke. Svarede ham pænt igen. Han spurgte efter møde i Nordjylland hvor jeg kunne svare at jeg var kørt for længst og jeg ikke havde planer om at komme til Nordjylland igen Så kom dette svar fra ham: "Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha. Hyg dig." Hvor er jeg glad for at min mail ramte hans spam filter, mennesker som har sådan en tilgang til andre tager jeg lang afstand fra. En opfordring til at både tale, skrive og opføre sig ordenligt overfor andre. Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Der sker noget oppe i hovedet, hos nogle mænd når de får en afvisning. Jeg tror, at det har noget at gøre med, at de ikke kan håndtere og kontrollere deres følelser når de bliver afvist. især hvis de er unge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) Maxi90 skrev, for 11 minutter siden: Der sker noget oppe i hovedet, hos nogle mænd når de får en afvisning. Jeg tror, at det har noget at gøre med, at de ikke kan håndtere og kontrollere deres følelser når de bliver afvist. især hvis de er unge. Det er meget muligt. Hmm måske? Det ændrer dog ikke på det faktum, at dårligt selvværd bliver ekstra "trigget" ved en afvisning. Det i sig selv har en meget dårlig prognose for den evt. unge mand på den lange bane. Og naturligvis for os som GP-er. Redigeret 3. Marts, 2019 af Gang Bang med Os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 3. Marts, 2019 Lagaffe skrev, for 59 minutter siden: Hvorfor generaliserer du ud fra et enkelt tilfælde? Ja idioter findes men de fleste af os kan godt finde ud af opføre os ordentligt og respektfuldt. Jeg synes ikke Nemtøs generaliserer i sit skriv. Hvor ser du det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Jeps, et nyere eksempel fra min telefon: En fyr vil høre priserne, jeg beder ham ringe op, hvilket han gør og jeg fortæller hvad de forskellige ting koster, der er fin kemi, hyggesnak og sjov. Han vil lige tænke.... Så kommer der en SMS, om vi kan have sex for 500,-? Jeg skriver tilbage, at det som sagt i telefonen koster fra 800,- I næste SMS er jeg en “Fucking klam luder fyldt med sygdomme”..... Jeg svarede ikke, tænkte bare “Okay, men for 500,- ville du gerne knalde mig?” Så er det nok ikke mig, der er noget galt med, men hans betalingsevne Der er kun en ting at gøre, ignorer, ignorer, ignorer. Og gem nummeret, så du ikke behøver bruge mere tid på ham 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 301 Skrevet 3. Marts, 2019 Sikke dog en ynkelig person du har haft kontakt med i dag. Godt for dig at du aldrig nåede at møde den stakkel og dernæst glem alt om hans ynkelige måde at reagere på og lad det ikke gå ud over dit ellers altid gode og friske humør Rubert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Jeg ved godt du skriver senere at du ikke generaliserer, men det ændrer ikke på at du generaliserer. Det er alligevel lidt tankevækkende at blive udsat for så grov en generalisering. Jeg har altid sagt at det skal folk ikke tage så tungt, så længe de har rent mel i posen, men det er nu lettere sagt end gjort. Giver stof til eftertanke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Marts, 2019 (edited) tiger skrev, for 8 timer siden: Jeg har selv været ude for at en pige har vist interesse for mig, men efter jeg takkede nej (på en pæn måde naturligvis), så blev jeg kaldt diverse ukvemsord som bøsserøv og fed og lav. Jeg tror nogle mennesker er ondskabsfulde fordi det er hvad de selv møder i livet. Hvis man føler livet bare tæsker en oven i hovedet konstant, så udvikler man nok en meget kort lunte og får en del galde at skulle ud med, forestiller jeg mig. Det ændrer selvfølgelig ikke på at han er en stor fed idiot. Personligt har jeg fået så mange gode oplevelser af GPer, at jeg har fået en stor respekt for jer, og det generer mig i støder på sådan nogle idioter ind imellem - i fortjener bedre. Jeg har faktisk tænkt en del over det her. Det der undrer mig er bare at en` man tænker så grimme ting om samtidig er en man godt kunne tænke sig at dyrke sex med. Det hænger bare slet ikke sammen i mit hovede. Jeg kunne ikke selv drømme om at dyrke sex og være intim sammen med en jeg syntes var fed og dum og grim osv. Jeg ville ihvertfald hade mig selv for det. Og bryde mine egne grænser. Jeg synes dit bud om at nogle mennesker bare selv møder ondskabsfuldheder og modgang og derfor projicerer det ud på andre også - er et godt bud. Det har jeg tænkt meget over .Men jeg forstår alligevel ikke at man siger så grimme ord til en man lige har sagt man gerne vil " ligge i ske " med ? Nå men det er selvfølgelig heller ikke alt her i livet man skal forstå. Redigeret 4. Marts, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Marts, 2019 (edited) Iøvrigt ser jeg heller ikke nogen generalisering i det nemtøs skriver . At blive ved med at skrive at hun generaliserer tager fokus væk fra det problem hun påpeger. Nemlig at der er nogle mænd der reagerer sådan på en "afvisning". ( Det er der også nogle kvinder der gør det er bare ikke lige det emnet er nu ) Hun har jo flere gange nævnt at hun ikke generaliserer. Så kan vi ikke få fokus tilbage ? Det er faktisk et interessant fænomen det problem der bringes op. Redigeret 4. Marts, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 4. Marts, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 9 timer siden: Nej nej nej, syntes han var lidt grovkornet i sin retorik omkringer os gode jyder. Herovre plejer vi at kvitterer for uretfærdigheder med et Blåt Øje deraf BØ griner højt. ¨Ja men herovre taler vi pænt om nemtøs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 4. Marts, 2019 Gang Bang med Os skrev, for 9 timer siden: Jeg synes ikke Nemtøs generaliserer i sit skriv. Hvor ser du det? Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Her bliver alle mænd skåret over samme kam ud fra at en idiot ikke kan opføre sig pænt. Den korrekte og ikke generaliserende formulering ville f.eks. være Til mændene; hvorfor er der nogen af jer der anvender en sådan tone overfor et fremmed menneske? Det er korrekt at resten hvad Nemtøs skriver ikke er generaliserende men det afsluttende spørgsmål er i mine øjne generaliserende. Det ville svare til at jeg havde besøgt en GP som havde snydt med tiden og med de lovede ydelser og jeg herefter spurgte: GPer hvorfor snyder I med tiden og med de lovede ydelser? Ville jeg så ikke generalisere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 4. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Har haft en annonce på annoncelight i dag, og der var hurtig respons fra en mand, som var dejlig konkret i hans henvendelser til mig, jeg svarede straks tilbage at jeg var interesseret i at mødes med ham. Fik intet svar retur... kiggede med jævne mellemrum. Valgte at skrive inden jeg kørte hjem hvorfor han ikke gav lyd fra sig. Efter et par timer til skrev han at min mail var havnet i hans spam bakke. Svarede ham pænt igen. Han spurgte efter møde i Nordjylland hvor jeg kunne svare at jeg var kørt for længst og jeg ikke havde planer om at komme til Nordjylland igen Så kom dette svar fra ham: "Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha. Hyg dig." Hvor er jeg glad for at min mail ramte hans spam filter, mennesker som har sådan en tilgang til andre tager jeg lang afstand fra. En opfordring til at både tale, skrive og opføre sig ordenligt overfor andre. Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Aftaler du dine møder via mails? Lad vær med det....tidsspild. Du kan altid mærke kemi via jeres mundtlige kommunikation og der til kommer en vigtig lærdom - lyt aldrig til personlige ord når det kommer fra en upersonlig person. Du kan ikke ændre tonen, der vil altid findes røvhuller, hvor tonen mellem 2 der har mødtes bør have større betydning end et intetsigende fjollehoved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 4. Marts, 2019 Vi møder da i enkelte tilfælde nøjagtig den samme tone når vi afviser i døren eller på skrift. Det gælder både danske og udenlandske piger Hvorfor den hårde tone anvendes kan vi kun gisne om..Det indrømmer ingen alligevel. Frustrationer over spildt tid,det anonyme aspekt samt et lavt selvværd må være mine bud Husk på det er en branche hvor anonymiteten giver begge parter en mulighed for at vise sit sande jeg,uden og blive stillet til ansvar i den virkelige verden. Det gælder opførsel,pli,moral,etik osv. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Marts, 2019 Enzo L'uri skrev, 1 time siden: Vi møder da i enkelte tilfælde nøjagtig den samme tone når vi afviser i døren eller på skrift. Det gælder både danske og udenlandske piger Hvorfor den hårde tone anvendes kan vi kun gisne om..Det indrømmer ingen alligevel. Frustrationer over spildt tid,det anonyme aspekt samt et lavt selvværd må være mine bud Husk på det er en branche hvor anonymiteten giver begge parter en mulighed for at vise sit sande jeg,uden og blive stillet til ansvar i den virkelige verden. Det gælder opførsel,pli,moral,etik osv. Enzo. Tak for dine begavede ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 4. Marts, 2019 (edited) Lagaffe skrev, for 5 timer siden: Til mændene; hvorfor anvender I denne tone overfor et fremmed menneske? Her bliver alle mænd skåret over samme kam ud fra at en idiot ikke kan opføre sig pænt. Den korrekte og ikke generaliserende formulering ville f.eks. være Til mændene; hvorfor er der nogen af jer der anvender en sådan tone overfor et fremmed menneske? Det er korrekt at resten hvad Nemtøs skriver ikke er generaliserende men det afsluttende spørgsmål er i mine øjne generaliserende. Det ville svare til at jeg havde besøgt en GP som havde snydt med tiden og med de lovede ydelser og jeg herefter spurgte: GPer hvorfor snyder I med tiden og med de lovede ydelser? Ville jeg så ikke generalisere? Det kan jeg godt se nu. Du har ret - sorry, men Nemtøs har skrevet flere gange, at hun ikke mente det som en generalisering. Skal vi ikke lade den ligge der? Redigeret 4. Marts, 2019 af Gang Bang med Os Fik ikke det hele med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 4. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 18 timer siden: Til kvinderne herinde,; oplever i samme tone hvis I pænt afviser? Ja, det gør vi af og til. Der er nogle der kommer helt "op at ringe" ved et pænt afslag på besøg. Vi er blevet kaldt alt imellem himmel og jord og typisk forsøger de sig igen næste gang vi er på.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg