Hop til indhold
Guest Nemtøs

Fjolser af den værste skuffe

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

Hemmm nemtøs, en mand skriver du om, det blir til mændene, altså en generelisering, jeg håber og tror på at du får langt flere søde og redeæige henvendelser og svar også fra de du afviser end den ene du har fortalt os om, at een mand vælger at være så småt skåret at han sender en sviner til dig taler mere om ham og helt for sig selv..men ja man kan blive trist over et sådant svar..

Han  er  ikke  den  første  og  sikkert  heller  ikke  den  sidste.  Og heldigvis kun  et  fåtal  som har  samme  opførsel.  Vil blot  gøre opmærksom på den  rå  tone 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nemtøs skrev, Lige nu:

Han  er  ikke  den  første  og  sikkert  heller  ikke  den  sidste.  Og heldigvis kun  et  fåtal  som har  samme  opførsel.  Vil blot  gøre opmærksom på den  rå  tone 

Ja der er nogen, også herinde, der magler pli, særligt når de går skuffede fra en dårlig oplevelse, eller kommer i en meningsudveksling ...så er det jeg bestræber mig på at skrive i et hæderligt sprog..

Del dette indlæg

Link til indlæg
M54Årh. skrev, for 42 minutter siden:

Kæft en klaphat.

Dit afsluttende spørgsmål kan jeg af gode grunde ikke svare på, men husk, at vi ikke alle er klaphatte - faktisk er vi flere, som er vilde med dig.

Ja, han skulle lige vide, hvilken lækkerbisken han gik glip af

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 55 minutter siden:

jeg synes faktisk det er interessant at man som mand gerne vil have sex med en kvinde som man egentlig synes er " en fed so " .  Det er helt utrolig selvmodsigende i min verden. 

Han forsøger at finde mulighed for at knalde dig så han må jo finde dig sexet og / eller interessant. Hvordan hænger det så sammen med at han så også synes du er en fed so ? 

Det er en had bemærkning og får mig til at tænke på det uhyggelige i at man har et ønske om at have intim kontakt med en man egentlig hader. 

Nå det var bare en tanke og en undren over nogle menneskers reaktionsmønstre og dobbelthed.. 

Jeg har selv været ude for at en pige har vist interesse for mig, men efter jeg takkede nej (på en pæn måde naturligvis), så blev jeg kaldt diverse ukvemsord som bøsserøv og fed og lav.

Jeg tror nogle mennesker er ondskabsfulde fordi det er hvad de selv møder i livet. Hvis man føler livet bare tæsker en oven i hovedet konstant, så udvikler man nok en meget kort lunte og får en del galde at skulle ud med, forestiller jeg mig. Det ændrer selvfølgelig ikke på at han er en stor fed idiot.

Personligt har jeg fået så mange gode oplevelser af GPer, at jeg har fået en stor respekt for jer, og det generer mig i støder på sådan nogle idioter ind imellem - i fortjener bedre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

En  opfordring  til  at  både  tale, skrive og  opføre  sig  ordenligt overfor andre. 

Til  kvinderne  herinde,; oplever  i samme  tone  hvis I pænt  afviser?

Til  mændene; hvorfor anvender  I denne  tone  overfor  et  fremmed  menneske?

Hvorfor generaliserer du ud fra et enkelt tilfælde?  Ja idioter findes men de fleste af os kan godt finde ud af opføre os ordentligt og respektfuldt. Hvis han havde haft en smule stil, havde han skrevet til dig, at han håbede, at I kunne mødes en anden dag. Det tror jeg, de fleste ville have gjort. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Har  haft  en  annonce på annoncelight i dag,  og  der  var  hurtig  respons  fra  en  mand,  som  var  dejlig konkret  i hans  henvendelser  til  mig, jeg  svarede  straks  tilbage  at  jeg  var  interesseret i at  mødes  med ham.  Fik  intet svar  retur... kiggede  med jævne  mellemrum.  Valgte  at  skrive  inden  jeg  kørte  hjem  hvorfor  han  ikke  gav  lyd  fra sig. 

Efter  et  par  timer til  skrev  han  at  min  mail var  havnet  i  hans  spam  bakke. Svarede  ham  pænt  igen.  Han  spurgte  efter  møde  i  Nordjylland  hvor  jeg  kunne  svare  at  jeg  var kørt  for  længst  og jeg  ikke havde planer  om  at  komme  til  Nordjylland igen 

Så  kom  dette  svar  fra  ham:

"Du er da vist blevet fornærmet din fede so. Ha Ha.   Hyg dig."

Hvor  er  jeg  glad for at  min mail ramte  hans spam filter, mennesker  som har  sådan  en  tilgang til  andre  tager jeg  lang  afstand  fra. 

En  opfordring  til  at  både  tale, skrive og  opføre  sig  ordenligt overfor andre. 

Bare en idiot. 

Din mail havner ikke i hans spam mail, da han skrev til dig først. Bare en dårlig undskyldning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lagaffe skrev, for 9 minutter siden:

Hvorfor generaliserer du ud fra et enkelt tilfælde?  Ja idioter findes men de fleste af os kan godt finde ud af opføre os ordentligt og respektfuldt. Hvis han havde haft en smule stil, havde han skrevet til dig, at han håbede, at I kunne mødes en anden dag. Det tror jeg, de fleste ville have gjort. 

Hvis  du  læser  tråden  igennem  vil  du  kunne  se  at  jeg  ikke  forsøger  at  generalisere, men  påpege et  problem (I min  optik), at  tonen kan  være  hård  og  ækel  bare  fordi  vi  ikke  mødes  face  to  face 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os

Har  haft  en  annonce på annoncelight i dag

Nemtøs jeg sender dig lige en PB. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder til det er ham der er blevet fornærmet, og så er det vel slut med kontakten, men en grim vred hadefuld måde at skrive på. Han burde tænke over hvordan han helst vil have andre ser og hører ham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Har  haft  en  annonce på annoncelight i dag,  og  der  var  hurtig  respons  fra  en  mand,  som  var  dejlig konkret  i hans  henvendelser  til  mig, jeg  svarede  straks  tilbage  at  jeg  var  interesseret i at  mødes  med ham.  Fik  intet svar  retur... kiggede  med jævne  mellemrum.  Valgte  at  skrive  inden  jeg  kørte  hjem  hvorfor  han  ikke  gav  lyd  fra sig. 

Efter  et  par  timer til  skrev  han  at  min  mail var  havnet  i  hans  spam  bakke. Svarede  ham  pænt  igen.  Han  spurgte  efter  møde  i  Nordjylland  hvor  jeg  kunne  svare  at  jeg  var kørt  for  længst  og jeg  ikke havde planer  om  at  komme  til  Nordjylland igen 

Hvor  er  jeg  glad for at  min mail ramte  hans spam filter, mennesker  som har  sådan  en  tilgang til  andre  tager jeg  lang  afstand  fra. 

Der sker noget oppe i hovedet, hos nogle mænd når de får en afvisning. Jeg tror, at det har noget at gøre med, at de ikke kan håndtere og kontrollere deres følelser når de bliver afvist. især hvis de er unge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Maxi90 skrev, for 11 minutter siden:

Der sker noget oppe i hovedet, hos nogle mænd når de får en afvisning. Jeg tror, at det har noget at gøre med, at de ikke kan håndtere og kontrollere deres følelser når de bliver afvist. især hvis de er unge.

Det er meget muligt. Hmm måske? Det ændrer dog ikke på det faktum, at dårligt selvværd bliver ekstra "trigget" ved en afvisning. Det i sig selv har en meget dårlig prognose for den evt. unge mand på den lange bane. Og naturligvis for os som GP-er. 

Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Lagaffe skrev, for 59 minutter siden:

Hvorfor generaliserer du ud fra et enkelt tilfælde?  Ja idioter findes men de fleste af os kan godt finde ud af opføre os ordentligt og respektfuldt.  

Jeg synes ikke Nemtøs generaliserer i sit skriv. Hvor ser du det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Jeps, et nyere eksempel fra min telefon: En fyr vil høre priserne, jeg beder ham ringe op, hvilket han gør og jeg fortæller hvad de forskellige ting koster, der er fin kemi, hyggesnak og sjov. Han vil lige tænke.... Så kommer der en SMS, om vi kan have sex for 500,-? Jeg skriver tilbage, at det som sagt i telefonen koster fra 800,- I næste SMS er jeg en “Fucking klam luder fyldt med sygdomme”..... Jeg svarede ikke, tænkte bare “Okay, men for 500,- ville du gerne knalde mig?” Så er det nok ikke mig, der er noget galt med, men hans betalingsevne ;) 

Der er kun en ting at gøre, ignorer, ignorer, ignorer. Og gem nummeret, så du ikke behøver bruge mere tid på ham ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke dog en ynkelig person du har haft kontakt med i dag.

Godt for dig at du aldrig nåede at møde den stakkel og dernæst glem alt om hans ynkelige måde at reagere på og lad det ikke gå ud over dit ellers altid gode og friske humør :)

Rubert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved godt du skriver senere at du ikke generaliserer, men det ændrer ikke på at du generaliserer.

Det er alligevel lidt tankevækkende at blive udsat for så grov en generalisering. Jeg har altid sagt at det skal folk ikke tage så tungt, så længe de har rent mel i posen, men det er nu lettere sagt end gjort. Giver stof til eftertanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
tiger skrev, for 8 timer siden:

Jeg har selv været ude for at en pige har vist interesse for mig, men efter jeg takkede nej (på en pæn måde naturligvis), så blev jeg kaldt diverse ukvemsord som bøsserøv og fed og lav.

Jeg tror nogle mennesker er ondskabsfulde fordi det er hvad de selv møder i livet. Hvis man føler livet bare tæsker en oven i hovedet konstant, så udvikler man nok en meget kort lunte og får en del galde at skulle ud med, forestiller jeg mig. Det ændrer selvfølgelig ikke på at han er en stor fed idiot.

Personligt har jeg fået så mange gode oplevelser af GPer, at jeg har fået en stor respekt for jer, og det generer mig i støder på sådan nogle idioter ind imellem - i fortjener bedre. 

Jeg har faktisk tænkt en del over det her. 

Det der undrer mig er bare at en` man tænker så grimme ting om samtidig er en man godt kunne tænke sig at dyrke sex med. Det hænger bare slet ikke sammen i mit hovede. Jeg kunne ikke selv drømme om at dyrke sex og være intim sammen med en jeg syntes var fed og dum og grim osv.  Jeg ville ihvertfald hade mig selv for det. Og bryde mine egne grænser.

Jeg synes dit bud om at nogle mennesker bare selv møder ondskabsfuldheder og modgang og derfor projicerer det ud på andre også - er et godt bud.  Det har jeg tænkt meget over .Men jeg forstår alligevel ikke at man siger så grimme ord til en man lige har sagt man gerne vil " ligge i ske " med ?  

Nå men det er selvfølgelig heller ikke alt her i livet man skal forstå. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Iøvrigt ser jeg heller ikke nogen generalisering i det nemtøs skriver . At blive ved med at skrive at hun generaliserer tager fokus væk fra det problem hun påpeger. Nemlig at der er nogle mænd der reagerer sådan på en "afvisning". ( Det er der også nogle kvinder der gør det er bare ikke lige det emnet er nu )

Hun har jo flere gange nævnt at hun ikke generaliserer. Så kan vi ikke få fokus tilbage ?

Det er faktisk et interessant fænomen det problem der bringes op.

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 9 timer siden:

Nej nej nej, syntes han var lidt grovkornet i sin retorik omkringer os gode jyder. Herovre plejer vi at kvitterer for uretfærdigheder med et Blåt Øje deraf BØ :-) griner højt. 

¨Ja men herovre taler vi pænt om nemtøs.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe
Gang Bang med Os skrev, for 9 timer siden:

Jeg synes ikke Nemtøs generaliserer i sit skriv. Hvor ser du det?

Til  mændene; hvorfor anvender  I denne  tone  overfor  et  fremmed  menneske? Her bliver alle mænd skåret over samme kam ud fra at en idiot ikke kan opføre sig pænt.

Den korrekte og ikke generaliserende formulering ville f.eks. være

Til mændene; hvorfor er der nogen af jer der anvender en sådan tone overfor et fremmed menneske?

Det er korrekt at resten hvad Nemtøs skriver ikke er generaliserende men det afsluttende spørgsmål er i mine øjne generaliserende.

Det ville svare til at jeg havde besøgt en GP som havde snydt med tiden og med de lovede ydelser og jeg herefter spurgte:

GPer hvorfor snyder I med tiden og med de lovede ydelser? Ville jeg så ikke generalisere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Nemtøs skrev, for 12 timer siden:

Aftaler du dine møder via mails?

Lad vær med det....tidsspild. Du kan altid mærke kemi via jeres mundtlige kommunikation og der til kommer en vigtig lærdom - lyt aldrig til personlige ord når det kommer fra en upersonlig person. 

Du kan ikke ændre tonen, der vil altid findes røvhuller, hvor tonen mellem 2 der har mødtes bør have større betydning end et intetsigende fjollehoved. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Vi møder da i enkelte tilfælde nøjagtig den samme tone når vi afviser i døren eller på skrift. Det gælder både danske og udenlandske piger:rolleyes:

Hvorfor den hårde tone anvendes kan vi kun gisne om..Det indrømmer ingen alligevel. Frustrationer over spildt tid,det anonyme aspekt samt et lavt selvværd må være mine bud:)

Husk på det er en branche hvor anonymiteten giver begge parter en mulighed for at vise sit sande jeg,uden og blive stillet til ansvar i den virkelige verden. Det gælder opførsel,pli,moral,etik osv.:)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Enzo L'uri skrev, 1 time siden:

Vi møder da i enkelte tilfælde nøjagtig den samme tone når vi afviser i døren eller på skrift. Det gælder både danske og udenlandske piger:rolleyes:

Hvorfor den hårde tone anvendes kan vi kun gisne om..Det indrømmer ingen alligevel. Frustrationer over spildt tid,det anonyme aspekt samt et lavt selvværd må være mine bud:)

Husk på det er en branche hvor anonymiteten giver begge parter en mulighed for at vise sit sande jeg,uden og blive stillet til ansvar i den virkelige verden. Det gælder opførsel,pli,moral,etik osv.:)

Enzo.

Tak  for  dine  begavede  ord 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Lagaffe skrev, for 5 timer siden:

Til  mændene; hvorfor anvender  I denne  tone  overfor  et  fremmed  menneske? Her bliver alle mænd skåret over samme kam ud fra at en idiot ikke kan opføre sig pænt.

Den korrekte og ikke generaliserende formulering ville f.eks. være

Til mændene; hvorfor er der nogen af jer der anvender en sådan tone overfor et fremmed menneske?

Det er korrekt at resten hvad Nemtøs skriver ikke er generaliserende men det afsluttende spørgsmål er i mine øjne generaliserende.

Det ville svare til at jeg havde besøgt en GP som havde snydt med tiden og med de lovede ydelser og jeg herefter spurgte:

GPer hvorfor snyder I med tiden og med de lovede ydelser? Ville jeg så ikke generalisere?

Det kan jeg godt se nu. Du har ret - sorry, men Nemtøs har skrevet flere gange, at hun ikke mente det som en generalisering. Skal vi ikke lade den ligge der?

Redigeret af Gang Bang med Os
Fik ikke det hele med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Ja, det gør vi af og til. Der er nogle der kommer helt "op at ringe" ved et pænt afslag på besøg. Vi er blevet kaldt alt imellem himmel og jord :rolleyes: og typisk forsøger de sig igen næste gang vi er på....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...