Guest Gentle94 Skrevet 3. Marts, 2019 Der har tidligere været et emne omkring hvor stor risikoen er for at blive smittet med sygdomme ved at blive suttet uden kondom af en GP. Og her var konklusionen tydelig: Risikoen var meeeget lille. Men hvor stor er sandsynligheden så ved at slikke fisse? Er risikoen lige så lille som at blive suttet uden kondom af en GP. Og til jer der kender mig for mit forrige indlæg, så skal det lige siges, at når det kommer til oral, så kan jeg godt se forskel mellem hullerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. Marts, 2019 Der er en meget meget lille risiko for at du kan blive smittes hvis kvinden er syg, den store risiko er at du og GP kan lide det og det blir vanedannende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 3. Marts, 2019 Den største RISIKO ved at slikke en dejlig smilende GP fisse er, at det bliver så skønt at man begynder at tilside sætte sig selv. For mig er det bare det bedste at slikke og se / høre nydelsen. Er derfor meget enig med @Alkoholikeren 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 3. Marts, 2019 Den største risiko i løber er nok, at kvinden kan risikere af få et akut anfald af orgasme og underlige spjæt med benene. Det er ikke specielt farligt, det går som regel hurtigt over igen, så der er ingen grund til at søge læge, hvis det skulle ske. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) Mit svar er ganske simpelt, at jeg ikke er i stand til at tage Gentle94 seriøst, efter hans spørgsmål forleden - også denne gang tror jeg han hygger sig med at ´se´, hvor mange der ´fanges´ i hans underfundige tidsfordriv;;;;; Go´ aften …... Redigeret 3. Marts, 2019 af Høvdingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 1 time siden: Og til jer der kender mig for mit forrige indlæg, så skal det lige siges, at når det kommer til oral, så kan jeg godt se forskel mellem hullerne Så er du sgu da nærsynet...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 3. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 1 time siden: Den største risiko i løber er nok, at kvinden kan risikere af få et akut anfald af orgasme og underlige spjæt med benene. Det er ikke specielt farligt, det går som regel hurtigt over igen, så der er ingen grund til at søge læge, hvis det skulle ske. Husk lige at tage brillerne af. De kan blive fedtede. Er du rigtig dygtig og der kommer gang i benene også ... ja så knækker stellet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 3. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 1 time siden: Den største risiko i løber er nok, at kvinden kan risikere af få et akut anfald af orgasme og underlige spjæt med benene. Det er ikke specielt farligt, det går som regel hurtigt over igen, så der er ingen grund til at søge læge, hvis det skulle ske. Men når pigen får orgasme imens man slikker hende, kommer man så til at slikke sæd eller det der kommer ud af fissen på hende? Og kommer der overhovedet noget ud eller sker det kun med os mænd? Og hvis der kommer noget ud, hvad er det så og er det ulækkert at slikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 3. Marts, 2019 Der kommer kun noget ud hvis du er dygtig, så det ville jeg ikke bekymre min om hvis jeg var dig. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doboj1995 37 Skrevet 3. Marts, 2019 I har hørt om HERPES ik ??? Smittet begge vej og er meget smitsomt. Så bliver du suttet af en med herpes i munden ( som ikke kan ses ude fra ) ja så gær dig til resten. Det samme hvis du slikker hende. Ja så får du også herpes nemt ..... Og så har der været 50 andre den uge som har gjord det samme. Så smitte er stor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 11 minutter siden: Men når pigen får orgasme imens man slikker hende, kommer man så til at slikke sæd eller det der kommer ud af fissen på hende? Og kommer der overhovedet noget ud eller sker det kun med os mænd? Og hvis der kommer noget ud, hvad er det så og er det ulækkert at slikke? Nogle gange undres man faktisk lidt - Jeg plejer at sige man ikke må kalde nogen dumme. Jeg plejer også at påstå der ikke findes dumme spørgsmål - Men lige her vil jeg gøre to undtagelser. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 16 minutter siden: Men når pigen får orgasme imens man slikker hende, kommer man så til at slikke sæd eller det der kommer ud af fissen på hende? Og kommer der overhovedet noget ud eller sker det kun med os mænd? Og hvis der kommer noget ud, hvad er det så og er det ulækkert at slikke? Du fortsætter åbenbart mht underfundige kommentarer og barnlige spørgsmål;;;;; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 3. Marts, 2019 @Æ´Synderjyde og @Høvdingen Jeg spørger altså helt seriøst. Hvis I ikke er tilfredse, så kan I heldigvis bare zippe videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 21 minutter siden: Men når pigen får orgasme imens man slikker hende, kommer man så til at slikke sæd eller det der kommer ud af fissen på hende? Og kommer der overhovedet noget ud eller sker det kun med os mænd? Og hvis der kommer noget ud, hvad er det så og er det ulækkert at slikke? 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 1 minut siden: @Æ´Synderjyde og @Høvdingen Jeg spørger altså helt seriøst. Hvis I ikke er tilfredse, så kan I heldigvis bare zippe videre Okay, så svarer jeg dig dybt seriøst; Tror det er et emne du kunne bringe op næste år i uge 6. Der er du vel også kommet op i 7. klassetrin, og der er det helt okay, at spørge om sådan noget. Hvis du er heldig, har din lærer måske et billede eller en planche, som kan gøre det bliver lettere at forstå svaret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 6 minutter siden: @Æ´Synderjyde og @Høvdingen Jeg spørger altså helt seriøst. Hvis I ikke er tilfredse, så kan I heldigvis bare zippe videre Er 94 i din alias dit fødeår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 3. Marts, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Er 94 i din alias dit fødeår? Hvorfor? Er jeg for ung til at besøge GP'er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doboj1995 37 Skrevet 3. Marts, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 2 minutter siden: Okay, så svarer jeg dig dybt seriøst; Tror det er et emne du kunne bringe op næste år i uge 6. Der er du vel også kommet op i 7. klassetrin, og der er det helt okay, at spørge om sådan noget. Hvis du er heldig, har din lærer måske et billede eller en planche, som kan gøre det bliver lettere at forstå svaret. Tror ikke der er hul igennem. Vi er på sandkasse stadiet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, Lige nu: Hvorfor? Er jeg for ung til at besøge GP'er? Det ved jeg ikke om du er. Hvis du er født i 94 er du 25 år, og så burde du vide om en pige ejakulerer eller ej. Blot det jeg undrer mig over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Er 94 i din alias dit fødeår? Jeg tror alderen skal findes via denne simple formel: 9+4 Redigeret 3. Marts, 2019 af Butch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doboj1995 37 Skrevet 3. Marts, 2019 Der er også nogen som hævder ! At den dag lort for værdi. Fødes de fattige uden en røv .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 3. Marts, 2019 Butch skrev, for 3 minutter siden: Jeg tror alderen skal findes via denne simple formel: 9+4 Du er for god af dig Tror du overvurderer her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2019 Æ´Synderjyde skrev, Lige nu: Du er for god af dig Tror du overvurderer her 9-4? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) Butch skrev, for 6 minutter siden: 9-4? Nok tættere på sandheden. Dog staver han lige vel godt til det. Men nu kender vi det mentale udviklingsstadie. Redigeret 3. Marts, 2019 af Æ´Synderjyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sacrecoeur Skrevet 3. Marts, 2019 Trådstarter er muligvis umoden, men jer der scorer billige point på at nedgøre ham, slår ham med flere længder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg