Isenvad 72 Skrevet 3. Marts, 2019 Hej. Jeg tænkte på hvor mange mænd og ikke mindst piger, der tænder på støvler. Her tænker jeg både alm gå i byen støvler. Men også hvor pigen beholder støvlerne på i sengen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 3. Marts, 2019 Jeg tænder ikke selv på det men kan sagtens se det frække i det og en pige i flotte støvler pynter da absolut på den mest grå og kedelige gade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 3. Marts, 2019 Jeg er selv stor fan. Støvle fetichisme er vist også ret udbredt, så vidt vides. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2019 Tænder mig ikke og ikke noget jeg ejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Denliderlige Skrevet 3. Marts, 2019 Støvler på en kvinde er sexet både i og udenfor sengen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 3. Marts, 2019 Sådan nogle støvlepiger er megafrække. Man får så mange utugtige tanker om dem. 2 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 3. Marts, 2019 TommyHansen skrev, for 6 minutter siden: Sådan nogle støvlepiger er megafrække. Man får så mange utugtige tanker om dem. Piger i ridetøj Hvem af de damer har sådan noget på lager? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1680 Skrevet 3. Marts, 2019 Det er virkelig frækt, helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2019 TommyHansen skrev, for 14 minutter siden: Sådan nogle støvlepiger er megafrække. Man får så mange utugtige tanker om dem. Støvler ..... det dur! .....er der iøvrigt nogen der har et link til hende der står der og stritter med....... ......ørerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 3. Marts, 2019 Butch skrev, for 6 minutter siden: Støvler ..... det dur! .....er der iøvrigt nogen der har et link til hende der står der og stritter med....... ......ørerne? Mener du hende helt til højre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2019 TommyHansen skrev, for 1 minut siden: Mener du hende helt til højre? Hun stritter med noget helt andet end ørerne...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 3. Marts, 2019 Hende her har desværre kun råd til støvlerne og ridepisken. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 641 Skrevet 3. Marts, 2019 Jeg må indrømme, at jeg tænder helt vildt på kvinder i støvler - og gerne også skindnederdel eller skindbukser Jeg har gennem min tid hos GP'er mødt mange der har støvler og jeg er ikke i tvivl om at de har det, for der er et marked for det Jeg er kun til sex i den blide ende - GFE m.v., desværre er der en del der forbinder fascinationen af kvinder i støvler og læder med hård sex, men sådan er det ikke for mig. At der er kvinder der tænder på det, er jeg ikke i tvivl om. For en hel del år siden mødte jeg en GP, der kørte sig selv til orgasme på mine skindbukser. Det var så safterne løb ud af hende. Hun kontaktede mig flere gange mens hun var aktiv, for at få lov til at komme på besøg 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Marts, 2019 S Som gammel heste-sportsmand, har jeg set min del af støvler , og sådan ved en qwickie i stalden har det været mest parktisk at beholde disse på under akten , men eller er jeg nu mest til at begge er nøgne under akten .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskerinderne 30 Skrevet 4. Marts, 2019 Vi elsker frække støvler og ridestøvler Men som ridepiger og biseksuelle er det nok også mest belejligt at beholde støvlerne på i høet Og tjek lige Astrids frække ben! Der er jo ikke noget at sige til at jeg bliver lidt blød i knæene 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1481 Skrevet 4. Marts, 2019 Har også selv ridestøvler som bruges til lidt af hvert hvis nogle ønsker det både. Syntes selv det er frækt 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 105 Skrevet 8. Marts, 2019 Isenvad skrev, den 3.3.2019 at 17:49: Hej. Jeg tænkte på hvor mange mænd og ikke mindst piger, der tænder på støvler. Her tænker jeg både alm gå i byen støvler. Men også hvor pigen beholder støvlerne på i sengen. Jeg er - for at sige det som det er - helt vild med piger i støvler i almindelighed og ridestøvler+ridebukser i særdeleshed. Sidstnævnte er bare ikke så nemme at finde.... Og hun skal da helt klart beholde dem på i sengen - eller hvor man nu "gør det"..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Denliderlige Skrevet 8. Marts, 2019 Ridefyr skrev, for 12 timer siden: Jeg er - for at sige det som det er - helt vild med piger i støvler i almindelighed og ridestøvler+ridebukser i særdeleshed. Sidstnævnte er bare ikke så nemme at finde.... Og hun skal da helt klart beholde dem på i sengen - eller hvor man nu "gør det"..... Der er nu flere der både har ridebukser og ridestøvler og til med er hestepige ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 105 Skrevet 9. Marts, 2019 Denliderlige skrev, for 8 timer siden: Der er nu flere der både har ridebukser og ridestøvler og til med er hestepige Hvis du kender nogen i Østjylland må du gerne give mig et hint?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sugarlove Skrevet 9. Marts, 2019 Elsker at iføre mig lange støvler og har en del efterhånden. Så det at mændene tænder på det og at jeg kan lide at gå i dem, er jo ren win win. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1481 Skrevet 9. Marts, 2019 (edited) Sugarlove skrev, for 2 timer siden: Elsker at iføre mig lange støvler og har en del efterhånden. Så det at mændene tænder på det og at jeg kan lide at gå i dem, er jo ren win win. Tror vi er mange som har lange støvler Men syntes at kunne læse mig frem til det i denne tråd det specifikt er ridestøvler der er interessant Redigeret 9. Marts, 2019 af Madame Illona Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Denliderlige Skrevet 9. Marts, 2019 Jeg må sige at for mig er det alle støvler korte og lange alt efter resten af outfittet og ja et par læderridestøvler på et par flotte ben er da super sexet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella-sexy 121 Skrevet 9. Marts, 2019 DETH skrev, den 3/3/2019 at 20:46: Piger i ridetøj Hvem af de damer har sådan noget på lager? Det har jeg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 9. Marts, 2019 Isabella-sexy skrev, 1 time siden: Det har jeg Arhhhmen på Sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sugarlove Skrevet 10. Marts, 2019 Madame Illona skrev, for 17 timer siden: Tror vi er mange som har lange støvler Men syntes at kunne læse mig frem til det i denne tråd det specifikt er ridestøvler der er interessant Ja ok men i tråden stod der Støvler/ridestøvler så gik ud fra der var tale om begge dele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg