Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også haft besøg af Yasmin, havde aftalt blow med slug og Gagging til den fine pris af 700

Yasmin er ikke 28 men tæt på de 40

Fik blow uden, ikke meget Gagging og nej hun slugte heller ikke men gik på toilettet og spyttede det hele ud

Normal pris er 500 for blow med slug og 200 extra for Gagging, men hvad gav jeg egentlig 200 extra for ???

500 for blow uden er vel ok men tænker at hvis hun tilbyder extra ting så bør hun også levere varen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, 1 time siden:

Jeg har også haft besøg af Yasmin, havde aftalt blow med slug og Gagging til den fine pris af 700

Yasmin er ikke 28 men tæt på de 40

Fik blow uden, ikke meget Gagging og nej hun slugte heller ikke men gik på toilettet og spyttede det hele ud

Normal pris er 500 for blow med slug og 200 extra for Gagging, men hvad gav jeg egentlig 200 extra for ???

500 for blow uden er vel ok men tænker at hvis hun tilbyder extra ting så bør hun også levere varen

København ligger så vidt jeg husker på en fjerntliggende ø, langt fra Jylland. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 8 timer siden:

København ligger så vidt jeg husker på en fjerntliggende ø, langt fra Jylland. 

 

Du er sku ikke helt tabt bag en vogn med den store indsigt du har  i den danske geografi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 3.3.2019 at 22:33:

Du er sku ikke helt tabt bag en vogn med den store indsigt du har  i den danske geografi

Ha Ha. Jeg skrev indlægget før en flink administrator flyttede tråden fra Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende her :  https://annoncelight.dk/showad/265284 

så er det hende som er på billederne, har godtnok ikke mødt hende i København, men i Nordjylland, hvor hun også holdt til, for noget tid siden. 

Hun var nem at få en aftale med, skrev til hende, og vi mødtes en time senere, hvor hun gav et rigtig godt blowjob, i bilen, og hun slugte uden at blinke. 

Vi mødtes et sted, hvor vi så skulle køre til et uforstyrret sted, det gjorde vi, og hun kom ind i bilen, og suttede og sugede, det skulle si vise sig, ikke at være så uforstyrret et sted alligevel, for der kom sgu lige en landmand og bankede på bilruden, han ville nok også gerne være med, lidt pinligt, men blev alligevel taget med et smil :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Nå, men landmanden blev vel kun glad, da det jo er tid at få støet sæden ud.

Undskyld, den lå lige til højre benet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er hun kropsmæssigt og nogle nye erfaringer med hende, der er desværre meget forskellige erfaringer herinde til man kan skabe et indtryk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har født flere børn og det kan ses på kroppen, ansigtet ligner meget godt men havde forventet en pænere krop og især da jeg troede hun var 28 og ikke 40+ så blev slemt skuffet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 10 timer siden:

Hun har født flere børn og det kan ses på kroppen, ansigtet ligner meget godt men havde forventet en pænere krop og især da jeg troede hun var 28 og ikke 40+ så blev slemt skuffet

Ok tak kan hun heller ikke holde aftaler som det lader til er hun klart no go

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...