Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Gp og impotente mænd

Recommended Posts

Guest Misjo1
Liv skrev, for 9 timer siden:

Man finder jo på noget sammen, nogle kan godt få udløsning uden rejsning, andre ønsker bare at kæle og kigge, nogle vil selv spille den af, andre beder om en håndtrold, nogle kan få den lidt stiv og påbegynde et samleje, for så at afslutte med hånden. Og nogle har taget en pille hjemmefra. Der er mange variationer, men gæst og pige må finde en vej sammen, sex er andet end samleje ;-) 

Super svar @Liv kunne ikke være mere enig, jeg kan ikke få rejsning, (eller udløsning) uden medicinsk hjælp, det er ikke altid jeg er, in the muud, for de medicinske forberedelser  men har alligevel haft fantastiske stunder med min fast GP, med orgasmer til mig (og nogen gange til hende :-) ) samt godt hyggelig samvær, med en kvinde som kan mange trick, når nu standard modellen ikke virker. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, I gør det lidt firkantet, når I taler om "impotente mænd". Som om der er to slags: de potente og de impotente. Nu er jeg midt i tresserne, og har sammen med dejlige GP'er oplevet alle grader af potens og impotens, lige fra ungdommens "den er stiv før tøjet er af" til fuldstændig slaphed trods alle pigens anstrengelser. De piger, jeg besøger - dvs voksne danske - har næsten altid gjort, hvad de overhovedet kunne, for at redde situationen, og det er ofte lykkedes. Det har jeg stor respekt for.

Jeg har dog også været ude for enkelte, der alt for hurtigt konstaterede, at "her sker der ikke noget". Nogen af dem, var der bare ikke noget ved, men andre var sådan set søde og attraktive og imødekommende, men kunne ikke rigtig forstå, at en ældre herre skal have tid og godt kan nyde at slikke en pige, mens han håber og venter på at blive stiv, og ikke nødvendigvis er utilfreds, hvis det aldrig bliver til mere. En kraftig orgasme kan jeg skaffe mig selv derhjemme ved håndkraft, men fornemmelsen (og duften og smagen) af ansigtet begravet i en dejlig fisse, kan kun opleves i virkeligheden. Det kan godt være en god oplevelse, selvom rejsningen og orgasmen først indfinder sig senere.

Dem, der aldrig har haft rejsningsproblemer hos en GP, har måske heller ikke oplevet, hvordan de bedste af dem kan skrue op for virkemidlerne, når der skal lidt ekstra til. De har faktisk noget at glæde sig til, når mekanikken med alderen bliver mindre driftsikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...