Guest Gentle94 Skrevet 2. Marts, 2019 Mig bevidst har dette emne ikke været oppe og vende herinde. Så hvad er jeres yndlings sexstilling? Og hvilken stilling kan I ikke lide? Min yndlings stilling er når jeg ligger ned på ryggen og pigen ligger sig oven på mig med sin mave på min mave, samtidlige med at vi kysser og jeg knepper hende langsomt i fissen. Ellers kan jeg også lide missionærstillingen. Det er altid der jeg kommer mig. Jeg tror at det har noget at gøre med, at jeg får lov til at styre tempoet. Jeg kan også godt lide et dybt vådt blowjob. I hvert fald kan jeg lide sex med en masser intimitet og kys og gerne et virkelig vådt tungekys. Jeg er i hvert fald ikke så glad for anal og jeg tror at jeg gudskelov aldrig har prøvet det før. Bare tanken om at stikke min pik oppe i nogens tarmsystem lyder ulækkert. Ridestillingen siger mig heler ikke det store. Spansk siger mig heller ikke så meget. Hvad kan I lide? I piger må også svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 2. Marts, 2019 Jeg kan bedst li' Tyrkisk Det er når du går ned og dypper teposen i munden på pigen, også kendt som Teabagging Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 333 Skrevet 2. Marts, 2019 Når hun sidder på hug, med ansigtet vendt mod mig og rider mig. Det er sindssygt lækkert og fissen strammer helt vildt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 2. Marts, 2019 Når hun ligger på siden med det øverste ben trukket op under sig , så kan virkelig komme til samt nyde synet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sacrecoeur Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) Ikke helt den stilling, men spreder hendes ben lidt mere og jeg er lidt mere oprejst, så jeg rigtigt kan se min pik i hendes fisse. Redigeret 3. Marts, 2019 af Sacrecoeur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2019 Sacrecoeur skrev, for 5 timer siden: Ikke helt den stilling, men spreder hendes ben lidt mere og jeg er lidt mere oprejst, så jeg rigtigt kan se min pik i hendes fisse. Den stilling som du beskriver er helt klart også en ad mine foretrukne At se pikken støde mod åbningen og forsvinde, samtidig med at mærke fornemmelsen, øjenkontakten. Tempoet som kan varieres og der kan stødes helt i bund, samtidig er der mulighed for at jeg kan gnubbe klitoris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 3. Marts, 2019 At blive taget analt er det bedste jeg ved Stillingen er ikke vigtig - Men skal jeg vælge er det bagfra enten i doggy eller liggende på maven, mens jeg bliver taget analt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 3. Marts, 2019 Elsker en ridetur på et stenhård pik. Med ansigtet mod manden, så kan han samtidig kæle for mine niples med mund og hænder, så er jeg solgt og kommer som oftest i et brag af en orgasme. Det bliver et STORT ja tak herfra. Ellers er jeg vild med at blive slikket, men det kan man jo ikke rigtig kalde for en "stilling", eftersom det er mig, som er i centrum. Og jeg elsker at gi det lækreste blow lige til kanten. Men det er jo heller ikke en stilling, griner. Analt har jeg ikke den store erfaring med. Er blevet lidt skræmt, fordi det jo gør crazy ondt, hvis man får dn stiv pik derop uden at være ordentlig klar til penetrationen. Men det kan være super frækt, hvis jeg først bliver varmet op med tunge og fingre. Men det kræver gooooood tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 3. Marts, 2019 Sacrecoeur skrev, for 7 timer siden: Ikke helt den stilling, men spreder hendes ben lidt mere og jeg er lidt mere oprejst, så jeg rigtigt kan se min pik i hendes fisse. god stilling jeg løfter blot højre ben så jeg har fodsålen i madrassen, og gør det med rank ryg. den stilling gir pigen plads til at lege med, og frit udsyn for mig til at se pikken glide ind og ud. + det en god stilling , for os der ikke har de største pikke- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 3. Marts, 2019 1.Doggy At se en fræk røv gynge mens man hygger sig, er lykken. Er man heldig kan man se nogle skønne bløde bryster gynge med. Kvinden må gerne lige -"ass up, face down" 2. Bagfra fra siden Nemt at kramme både røv og bryster. Udsigt til det hele. 3. Cowgirl. Som smukt beskrevet af @Milf GFE 4. M ligger på ryggen og får suttet Pik. K med røven i vejret, svaj i ryggen og øjenkontakt. Det er nok den smukkeste udsigt man kan få. @Milf GFE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 3. Marts, 2019 Cowgirl aka ride ranke er min yndlings stilling, men jeg har meget svært ved at komme i den, eftersom jeg ikke er den aktive part (det samme gør sig gældende med BJ). Derudover er missionærstillingen også en af favoritterne, her kommer jeg dog ganske hurtigt, da jeg er den aktive part. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17705 Skrevet 3. Marts, 2019 Der er så mange, men den her er nok min yndling: 1 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 3. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Den stilling som du beskriver er helt klart også en ad mine foretrukne At se pikken støde mod åbningen og forsvinde, samtidig med at mærke fornemmelsen, øjenkontakten. Tempoet som kan varieres og der kan stødes helt i bund, samtidig er der mulighed for at jeg kan gnubbe klitoris. Helt enig - er vild med at kun se pikken støde op i kvinden samtidig med øjenkontakt, så man kan se effekten af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3309 Skrevet 3. Marts, 2019 Et par støvle klædte ben på mine skulder, et par bryster der gynger lystig, og et par frække øjne 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Marts, 2019 Sdrj6500 skrev, den 3.3.2019 at 06:47: At blive taget analt er det bedste jeg ved Stillingen er ikke vigtig - Men skal jeg vælge er det bagfra enten i doggy eller liggende på maven, mens jeg bliver taget analt Lige min type pige Elsker at tage en pige analt i doggy, elsker synet ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 4. Marts, 2019 Min yndlings sexstilling er helt klart at være slikke og massageslave for @Jasmine ACW allerbedst når mistress sænker sin røv og fisse ned over min mund og næse. jeg kan slet ikke få nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 478 Skrevet 5. Marts, 2019 Missionær stillingen får mig til at komme ret tit. I et tempo jeg kan bestemme, hvor jeg kan skrue op og ned for tempoet. Men jeg har også en anden stor favorit, som er et bord. Hvor bordet har lige den rigtige højde til, at kunne gennemføre et sammenleje hvor hun sidder med fronten til mig og med spredte ben. Det er fandme liderligt !! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 5. Marts, 2019 Jeg er vild med dem alle. Men at starte i doggy og vinder til anal med blid opvarmning og derefter lange dybe stød.og at jeg samtidig stimulere min klit. At høre mandens tunge stønnen så er jeg solgt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Marts, 2019 er faktisk glad for 69 og cowboy og rewerse cowboy men hvis det er gratis er det min ynglings ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle-Lover Skrevet 5. Marts, 2019 Helt klart missionærstillingen Det er ikke noget mere frækt end at se hinanden i øjnene mens pikken kører ud og ind Og så kan man rigtig komme til at udveksle hede,våde,dybe tungekys og brystvorterne kan også lige få noget opmærksomhed med tungen og læber - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 105 Skrevet 9. Marts, 2019 Pigen liggende på et spise-bord, med de støvleklædte ben på mine skuldre, og mig stående mellem hendes ben.....frit udsyn til missen og babserne der ligger og gynger og fuld øjenkontakt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 9. Marts, 2019 Udover en lækker 69'er til start : absolut missionær stillingen.! Virkeligt intimt med masser af øjenkontakt, kys, leg med bryster m.m. Er hun spændstig og hviler begge ben på dine skuldre, kan man let vippe hende over på siden, mens man stadig er inde i hende og tage hendebagfra i liggende stilling, men man kæler for hende klitoris og bryster. Men afslutning er allerbedst i missionør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 9. Marts, 2019 Stiller gerne pikken til rådighed hvis hun ønsker en ridetur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 5. April, 2019 Elsker at kvinden ridder mig eller missionæren, begge stillinger kommer jeg ikke så let ved, så elsker de stillinger for så varer “festen” længere Elsker virkelig også doggy, men det tænder mig så meget at jeg kommer for hurtigt til at nyde det nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
valter1000 101 Skrevet 5. April, 2019 RYTTERSKEN Stillingsbeskrivelse: Manden ligger med skuldrene på kanten af sengen og fødderne på gulvet med knæene bøjet i en ret vinkel. Kvinden skræver hen over manden med benene på gulvet. Sværhedsgrad: 6 Nydelse: 10 Kvinden kan kontrollere vinkel, hastighed, dybde og rytme i stødene. Men fordi hun selv bærer sin vægt, er hun også helt fri til at bevæge sig. Ryttersken er det tætteste, man kommer på at dyrke sex i en gynge, uden rent faktisk at sætte et stativ op i soveværelset. Kvinden behøver heller ikke at forlade sig på, at manden kan gætte, hvor hun gerne vil røres - den kan hun klare selv. En enkelt advarsel: Kvinder har en tendens til at blive bløde i knæene under orgasme, så kære mand: Vær forberedt på at holde lidt ekstra vægt, idet hun når klimaks. Udbytte: Udsigten overgår alt. For satan den er god, eneste ulempe er at det alt for hurtigt er overstået. Det er helt klart den stilling min kone har fået de vildeste orgasmer ved. Gerne den vi afslutter med når vi har god tid, kan varmt anbefales. Kunne desværre ikke finde et billede der illustrerer stillingen, men håber teksten giver mening. Valter1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg