Hop til indhold

Kan man godt kneppe en pige i fissen når....

Featured Replies

Skrevet
Gentle94 skrev, den 2/3/2019 at 22:49:

Når man besøger en GP og hun ved eget intiativ tilbyder mig at kneppe hende i doggystyle, og hun så selv tager fat i min pik og stikker den ind i et hul. Er det så som udgangspunkt røvhullet eller fissehullet hun stikker pikken ind i?

hvis det bliver 500kr dyrere end forventet så var det det bagerste hul

• Svar 56
  • Visninger 8.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Iscenesat Virkelighed
    Iscenesat Virkelighed

Nu du har så lidt føling med hvor du stikker dyret ind, så kan det også være, at du bare har kørt den af mellem hendes lår...   

• Piger jeg kan godt forstå hvis det nogen gange er noget op ad bakke....... 

• hvis det bliver 500kr dyrere end forventet så var det det bagerste hul

Skrevet
aaisha skrev, for 8 timer siden:

hvis det bliver 500kr dyrere end forventet så var det det bagerste hul

500kr? Kommer det an på hvilken pige det er? Jeg mener, jeg læste, at en gp forlangte 250.000kr for at stille det bagerste hul til rådighed :ph34r:

Skrevet

Og mig der rendte rundt og troede, at jeg har kneppet piger i røven hver gang de fik tilbudt mig doggystyle :lol:

Skrevet
Gentle94 skrev, for 10 minutter siden:

Og mig der rendte rundt og troede, at jeg har kneppet piger i røven hver gang de fik tilbudt mig doggystyle :lol:

Har du overvejet en førehund? 

Skrevet
Maxi90 skrev, for 1 time siden:

Jeg mener, jeg læste, at en gp forlangte 250.000kr for at stille det bagerste hul til rådighed :ph34r:

Nej...det var mig :) 

Skrevet

Jeg synes trådstarter skal have et seriøst svar:

Mht. doggystyle er det svært at sige, i hvert fald hvis man som jeg ikke kan se den mikroskopiske diller for den absurd store konveksbue som vommen udgør.  Når hun ligger på maven er det til gengæld let, for der triller jeg helt automatisk af på grund af før omtalte vom, så der er enhver indtrængen absolut umulig.

Skrevet
underdog40 skrev, for 12 timer siden:

Nej...det var mig :) 

Tager du mobil pay, jeg render ikke rundt med så mange kontanter :ph34r::rolleyes: hehe

Redigeret af Misjo1

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.