Hop til indhold
Guest Gentle94

Kan man godt kneppe en pige i fissen når....

Recommended Posts

Guest Gentle94

Måske spørger jeg lidt dumt. Men kan man godt kneppe en pige i fissen i doggystyle? Og kan man også kneppe fissen imens hun ligger på maven? Kan det altså lade sig gøre i praktisk? Helt seriøst hver gang jeg knepper en pige bagfra, så er jeg i tvivl om det er fissehullet eller røvhullet jeg putter min pik inde i :lol: Er der nogen af jer der ved hvordan man kan vide hvad der er hvad? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja og ja. Ja, det kan praktisk talt gode lade sig gøre. Hvis du ikke kan se det, så burde du kunne mærke forskel. Tror også at pigen du knepper bagfra vil kunne mærke forskel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gentle94

@Smeden! Føj hvor er den video nasty :wacko: Hvorfor skriger hun så meget? Er det fordi, at det går ondt at blive kneppet i røven eller hvad? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt det, du nævner, kan sagtens lade sig gøre, rent fysisk. Jeg mener dog ikke, man ved et uheld kan tage fejl af røv og .... nøgler.

Redigeret af Borende X
Kommafejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 18 minutter siden:

Måske spørger jeg lidt dumt. Men kan man godt kneppe en pige i fissen i doggystyle? Og kan man også kneppe fissen imens hun ligger på maven? Kan det altså lade sig gøre i praktisk? Helt seriøst hver gang jeg knepper en pige bagfra, så er jeg i tvivl om det er fissehullet eller røvhullet jeg putter min pik inde i :lol: Er der nogen af jer der ved hvordan man kan vide hvad der er hvad? :lol:

Prøv og smag på dig selv, hvis den smager af lort, så er det, det forkerte hul. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smeden!

Jeg er absolut ikke ekspert i hul nr 2 men man skal vel nok stille og roligt varme op så hullet er klar til at tage imod. Videoen er ment som en joke, men omvent illustrerer den jo også ret godt, at både dig og pigen især er helt klar over hvilket hul der benyttes :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 3 minutter siden:

Hvis den ikke smager af lort mener du:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gentle94
klinikfuckers skrev, for 1 minut siden:

Jeg kneppede engang en pige i fissen i en missionærstilling og da jeg bagefter kneppede hende bagfra i doggystyle, da begyndte bollerummet at lugte af lort. Tror du at jeg fik kneppet hende i røven, siden at det begyndte med at lugte af lort? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 24 minutter siden:

Hvis du kigger ned i området, burde du kunne se forskel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 1 minut siden:

Jeg kneppede engang en pige i fissen i en missionærstilling og da jeg bagefter kneppede hende bagfra i doggystyle, da begyndte bollerummet at lugte af lort. Tror du at jeg fik kneppet hende i røven, siden at det begyndte med at lugte af lort? 

Nej, hun havde nok bare spist rosiner eller kål. Nævnte nydelsesmidler undgår jeg altid, når jeg skal på pigebesøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 1 minut siden:

Smider lige et forsigtigt troll alert ind her. 

Forsigtigt nok, men nogen er jo ikke helt bevandret i alle detaljer i dette univers :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
jydennielsen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan kun sige, at hvis hun bliver gravid .... Så har du ramt forkert. :shock:

Alt efter, indenfor hvilken skive målet har været.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gentle94

Nu hvor I siger, at det kan lade sig gøre, så bliver jeg faktisk i tvivl, om jeg nogensinde har prøvet at kneppe en pige i røven. Når man besøger en GP og hun ved eget intiativ tilbyder mig at kneppe hende i doggystyle, og hun så selv tager fat i min pik og stikker den ind i et hul. Er det så som udgangspunkt røvhullet eller fissehullet hun stikker pikken ind i? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 4 minutter siden:

Er det så som udgangspunkt røvhullet eller fissehullet hun stikker pikken ind i? 

Altid fissen, med mindre hun siger andet...:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Piger jeg kan godt forstå hvis det nogen gange er noget op ad bakke....... :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Nu du har så lidt føling med hvor du stikker dyret ind, så kan det også være, at du bare har kørt den af mellem hendes lår... :D

..... eller imellem nødderne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gentle94
Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Nu du har så lidt føling med hvor du stikker dyret ind, så kan det også være, at du bare har kørt den af mellem hendes lår... :D

For at være helt ærlig, så første gang jeg besøgte en GP, da troede jeg faktisk at jeg bare havde kørt min pik mellem hendes lår. :lol: Jeg tror bare at hun var alt andet end stram og derfor kunne min pik ikke føle noget. Plus så var jeg meget nervøs, så det går ud over mine sanser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...