Guest Gentle94 Skrevet 2. Marts, 2019 Måske spørger jeg lidt dumt. Men kan man godt kneppe en pige i fissen i doggystyle? Og kan man også kneppe fissen imens hun ligger på maven? Kan det altså lade sig gøre i praktisk? Helt seriøst hver gang jeg knepper en pige bagfra, så er jeg i tvivl om det er fissehullet eller røvhullet jeg putter min pik inde i Er der nogen af jer der ved hvordan man kan vide hvad der er hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2019 Ja og ja. Ja, det kan praktisk talt gode lade sig gøre. Hvis du ikke kan se det, så burde du kunne mærke forskel. Tror også at pigen du knepper bagfra vil kunne mærke forskel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 2. Marts, 2019 Du kigger bare efter. Så ser du nemt forskel Og ja til begge de indledende spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smeden! Skrevet 2. Marts, 2019 Denne her film burde være svar nok ind i måsen.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 2. Marts, 2019 Hvis du er i tvivl - Så lad være.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 2. Marts, 2019 @Smeden! Føj hvor er den video nasty Hvorfor skriger hun så meget? Er det fordi, at det går ondt at blive kneppet i røven eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Marts, 2019 (edited) Alt det, du nævner, kan sagtens lade sig gøre, rent fysisk. Jeg mener dog ikke, man ved et uheld kan tage fejl af røv og .... nøgler. Redigeret 2. Marts, 2019 af Borende X Kommafejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 2. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 18 minutter siden: Måske spørger jeg lidt dumt. Men kan man godt kneppe en pige i fissen i doggystyle? Og kan man også kneppe fissen imens hun ligger på maven? Kan det altså lade sig gøre i praktisk? Helt seriøst hver gang jeg knepper en pige bagfra, så er jeg i tvivl om det er fissehullet eller røvhullet jeg putter min pik inde i Er der nogen af jer der ved hvordan man kan vide hvad der er hvad? Prøv og smag på dig selv, hvis den smager af lort, så er det, det forkerte hul. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smeden! Skrevet 2. Marts, 2019 Jeg er absolut ikke ekspert i hul nr 2 men man skal vel nok stille og roligt varme op så hullet er klar til at tage imod. Videoen er ment som en joke, men omvent illustrerer den jo også ret godt, at både dig og pigen især er helt klar over hvilket hul der benyttes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JessiJade 128 Skrevet 2. Marts, 2019 klinikfuckers skrev, for 3 minutter siden: Prøv og smag på dig selv, hvis den smager af lort, så er det, det forkerte hul. Hvis den ikke smager af lort mener du 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 2. Marts, 2019 klinikfuckers skrev, for 1 minut siden: Prøv og smag på dig selv, hvis den smager af lort, så er det, det forkerte hul. Jeg kneppede engang en pige i fissen i en missionærstilling og da jeg bagefter kneppede hende bagfra i doggystyle, da begyndte bollerummet at lugte af lort. Tror du at jeg fik kneppet hende i røven, siden at det begyndte med at lugte af lort? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 2. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 24 minutter siden: Måske spørger jeg lidt dumt. Men kan man godt kneppe en pige i fissen i doggystyle? Og kan man også kneppe fissen imens hun ligger på maven? Kan det altså lade sig gøre i praktisk? Helt seriøst hver gang jeg knepper en pige bagfra, så er jeg i tvivl om det er fissehullet eller røvhullet jeg putter min pik inde i Er der nogen af jer der ved hvordan man kan vide hvad der er hvad? Hvis du kigger ned i området, burde du kunne se forskel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 1 minut siden: Jeg kneppede engang en pige i fissen i en missionærstilling og da jeg bagefter kneppede hende bagfra i doggystyle, da begyndte bollerummet at lugte af lort. Tror du at jeg fik kneppet hende i røven, siden at det begyndte med at lugte af lort? Nej, hun havde nok bare spist rosiner eller kål. Nævnte nydelsesmidler undgår jeg altid, når jeg skal på pigebesøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 2. Marts, 2019 Smider lige et forsigtigt troll alert ind her. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydennielsen 12 Skrevet 2. Marts, 2019 Jeg kan kun sige, at hvis hun bliver gravid .... Så har du ramt forkert. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Marts, 2019 TommyHansen skrev, for 1 minut siden: Smider lige et forsigtigt troll alert ind her. Forsigtigt nok, men nogen er jo ikke helt bevandret i alle detaljer i dette univers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Marts, 2019 jydennielsen skrev, for 4 minutter siden: Jeg kan kun sige, at hvis hun bliver gravid .... Så har du ramt forkert. Alt efter, indenfor hvilken skive målet har været. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 2. Marts, 2019 Nu hvor I siger, at det kan lade sig gøre, så bliver jeg faktisk i tvivl, om jeg nogensinde har prøvet at kneppe en pige i røven. Når man besøger en GP og hun ved eget intiativ tilbyder mig at kneppe hende i doggystyle, og hun så selv tager fat i min pik og stikker den ind i et hul. Er det så som udgangspunkt røvhullet eller fissehullet hun stikker pikken ind i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 2. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 4 minutter siden: Er det så som udgangspunkt røvhullet eller fissehullet hun stikker pikken ind i? Altid fissen, med mindre hun siger andet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 2. Marts, 2019 Piger jeg kan godt forstå hvis det nogen gange er noget op ad bakke....... 6 2 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 2. Marts, 2019 Nu du har så lidt føling med hvor du stikker dyret ind, så kan det også være, at du bare har kørt den af mellem hendes lår... 5 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Marts, 2019 Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu: Nu du har så lidt føling med hvor du stikker dyret ind, så kan det også være, at du bare har kørt den af mellem hendes lår... ..... eller imellem nødderne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 2. Marts, 2019 Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu: Nu du har så lidt føling med hvor du stikker dyret ind, så kan det også være, at du bare har kørt den af mellem hendes lår... For at være helt ærlig, så første gang jeg besøgte en GP, da troede jeg faktisk at jeg bare havde kørt min pik mellem hendes lår. Jeg tror bare at hun var alt andet end stram og derfor kunne min pik ikke føle noget. Plus så var jeg meget nervøs, så det går ud over mine sanser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAlmindelige 170 Skrevet 2. Marts, 2019 Lad nu være med at fortsætte den her tråd.. det er jo åbenlyst at han ikke er seriøs og prøver at tage pis på folk herinde..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg