Hop til indhold
stivert

NEW SEXET VARM TINA FULLY PARTY i SØBORG

Recommended Posts

Jeg HAR været forbi hende... Hun er dejlig og billederne er rigtige og gode nok. DEJLIGE store bløde bryster og en dejlig varm suttemund med store læber.

Har overvejet en tur igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Bigload

Kan du sige lidt om ydelser, priser osv. kysser hun af sig selv ...med tunge, kigger hun meget på telefon eller uret eller er det afslappet, med god tid, smil og en fornemmelse af at hun nyder det og har det sjovt?

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, den 3.3.2019 at 16:53:

Hej @Bigload

Kan du sige lidt om ydelser, priser osv. kysser hun af sig selv ...med tunge, kigger hun meget på telefon eller uret eller er det afslappet, med god tid, smil og en fornemmelse af at hun nyder det og har det sjovt?

Tak.

Hun kiggede ikke telefon da jeg var der og havde heller ikke nogen følelse af, at det var bare hurtig ind og så ud igen. Jeg havde en dejlig oplevelse med hende. Dog kyssede jeg ikke med hende, så på den post kan jeg desværre ikke hjælpe :( Men hun sutter fantastisk og har de vildeste dejlige store bløde bryster, som man kan få lov til at gøre og lege med, lige som man lyster :) <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigload skrev, den 4/3/2019 at 21:06:

Hun kiggede ikke telefon da jeg var der og havde heller ikke nogen følelse af, at det var bare hurtig ind og så ud igen. Jeg havde en dejlig oplevelse med hende. Dog kyssede jeg ikke med hende, så på den post kan jeg desværre ikke hjælpe :( Men hun sutter fantastisk og har de vildeste dejlige store bløde bryster, som man kan få lov til at gøre og lege med, lige som man lyster :) <3 

Tak lyder fint :P  - kan du sige noget om prisniveauet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har skiftet annoncetekst og navn ud nogle gange. Men tidligere hed overskriften i lang tid "Mature woman Søborg", søger du på dette kan der vist findes flere anmeldelser.

Lader til oplevelserne varierer meget. Min var knap så god.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...