joejay 0 Skrevet 28. Februar, 2019 Hey Nogen der har erfaring med denne side? https://www.intimkontakt.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 28. Februar, 2019 joejay skrev, for 12 minutter siden: Hey Nogen der har erfaring med denne side? https://www.intimkontakt.dk/ tænker endnu en rip-off site... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 28. Februar, 2019 (edited) joejay skrev, for 15 minutter siden: Hey Nogen der har erfaring med denne side? https://www.intimkontakt.dk/ Fake og er enig med @pdrhan En udenlandsk side der bare er oversat til Dansk i håbet om at snyde endnu en flok håbefulde fyre der er ude efter et stykke med bart......spar tid og penge og hold dig til de etablerede sider. Redigeret 28. Februar, 2019 af DK fyr 34 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 28. Februar, 2019 (edited) Hold dig langt væk. Er ufatteligt mange af de her fuskersider. Får pt også en masse e-mail fra alle mulige som er totalt liderlige men fælles fra dem alle er at man skal bare lige gå ind på eller anden side som ligner den her. Læs fuskerside. De fleste virkeligt dårligt google translatet til dansk. Har desværre en lille mistanke om læk af min e-mail adresse er sket herfra Eroguide Får også e-mail hvor det ser ud som det er eroguide der sender et link til en tråd herindefra men hvor de her latterlige fuskersider så dukker op når man trykker på link. Så advarer dig kraftigt. Betal aldrig noget eller opgiv kort oplystninger til de her fuskersider. Er reelt meget få sider som jeg finder troværdige. De her to sugardating (og lignende navn) er lidt mere troværdige. Men ikke meget Der findes helt sikkert også rigtige piger. Men tror også der er mange fake piger hvor det blot er en robot der sender breve. Ligesom deres abonnement opkrævning nærmer sig bedrageri. Læs der oplyses man kan binde sig i 3 mdr for x beløb. Eller betaler dyrere for bare 1 mdr. Læs alle normalt tænkende vil så tænke at betaler man bare den dyrere mulighed (1 mdr) så binder man sig ikke som den anden måde hvor man fik rabat ved at vælge 3 måneder. Hvad sker så ? Jo man bliver alligevel bundet op i et abonnement. Og de fuskere trækker selvfølgelig beløbet midt på måneden så de færreste opdager det i deres netbank. På den måde har de mange tusinder der intet aner om de hver måned bliver trukket beløb til Sugardating siderne. Desuden havde de i mit tilfælde bare ændret så jeg havde fået guld i stedet for sølv abonnement. Læs de er de største fuskere og vil aldrig nogensinde opgive kort oplysninger til dem mere !! Så vær varsom når det gælder sider med piger hvor der kræves betaling. Normalt vil der være 80 procent fyre og max 20 procent piger der søger sex på nettet. Tal sat højt for pigerne. Er måske mere reelt max 5 procent. Så hver gang hvor du ser en side hvor der er en overvægt af piger eller bare mere end en der er desperate efter at få din pik endda af din profil som intet billede har eller skrevet noget,- så vær sikker på det er en fusker side. Kan selvfølgelig være nogle danske sider der er rimelige troværdige. Men helt fri for fusk nå jeg desværre sige jeg endnu ikke har set. Skal siges jeg selv har arbejdet med at besvare fake breve til en masse naive. Og fatter simpelthen ikke nogle kan være så dumme og hoppe på det her fusk. Redigeret 28. Februar, 2019 af ZEUS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 28. Februar, 2019 Bare det sædvanlige spam – anmeld det når i ser det – 5 anmeldelser flytter indlægget i karentæne indtil en af de grønne får kikket på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 28. Februar, 2019 jeg ser tit annoncer- hvor ordlydende er betal ikke for sex- gratis liderlige kvinder venter på dig i aften , kun 3 km fra dig ja annoncerne findes hvem fanden hopper på sådan noget bavl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joejay 0 Skrevet 28. Februar, 2019 Tak skal i have holder mig væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg