Hop til indhold

Recommended Posts

messi skrev, 1 time siden:

Hvorfor det?

Forstår jeg heller ikke - enhver kan jo se at det er en scam, da der kun er en mailadresse - og det er "naive" ældre mænd der efterspørges.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexo skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/235231 er vist det man kalder narko luder, i hvert falde helt sikkert jeg ikke sætter mine fødder på mølholmvej igen :angry:

Mølholmvej nr ??? der er blevet bygget om på det sted hvor der har været en gammel bule i mange år... men måske det er et nyt sted...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke du har været der, så ville du ikke skrive sådant vås, hvad det har været inden det blev istandsat kan nuværende lejere vel ikke for

Uddyb! Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 28/2/2019 at 13:35:

Forstår jeg heller ikke - enhver kan jo se at det er en scam, da der kun er en mailadresse - og det er "naive" ældre mænd der efterspørges.

Spændende.....hvor har du det fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicenice skrev, for 1 time siden:

Tror ikke du har været der, så ville du ikke skrive sådant vås, hvad det har været inden det blev istandsat kan nuværende lejere vel ikke for

Uddyb! Tak

rigtigt har ikke været der..men har haft en kammerat der boede lige ved siden af.så vi kikkede jo ud af vinduet ..  så kendte stedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er dette her ikke bare et skoleeksemplet på, hvordan et helt hen i vejret rygte opstår?

Det er jo totalt skadeligt for de som det går ud over. Kunne forstå udsagnet hvis det blev ordentligt underbygget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Æ´Synderjyde skrev, for 5 minutter siden:

Er dette her ikke bare et skoleeksemplet på, hvordan et helt hen i vejret rygte opstår?

Det er jo totalt skadeligt for de som det går ud over. Kunne forstå udsagnet hvis det blev ordentligt underbygget. 

Jo det er helt utilstedeligt. Tråden burde slettes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har anmeldt den i går, men ingen reaktion fra moderationen :(

Men hvor er det dog afskyeligt klamt st skrive at en pige er narko prostitueret. Trådstarter må være sårn rigtigt stolt af sig selv......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Jo det er helt utilstedeligt. Tråden burde slettes. 

Og trådstarter samme vej, tak. Gad vide hvad han ellers har pyntet på, som vi dog ikke haropdaget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Hunner en ener og jeg kan stå 100% inde for hende, dejlig kvinde der kan dit kram og nyder det smil

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, den 28.2.2019 at 15:53:

Mølholmvej nr ??? der er blevet bygget om på det sted hvor der har været en gammel bule i mange år... men måske det er et nyt sted...

Nemlig - jeg kørte forbi tirsdag d 26 feb, bygningen med både den blå lagune og thai stedet i samme bygning, er total renoveret - lagunen har været lukket længe, ved ikke om thai stedet åbner igen men der så tomt ud - mølholmvej 2 knap så meget ;) der har været lidt af hvert i stue etagen nogle  år fra 2010 - til 13 eller 14 kan ikke helt huske det. Så vidt jeg ved er der ikke noget der længere.

Redigeret af TeleTrunten

Del dette indlæg


Link til indlæg
TeleTrunten skrev, for 19 timer siden:

Nemlig - jeg kørte forbi tirsdag d 26 feb, bygningen med både den blå lagune og thai stedet i samme bygning, er total renoveret - lagunen har været lukket længe, ved ikke om thai stedet åbner igen men der så tomt ud - mølholmvej 2 knap så meget ;) der har været lidt af hvert i stue etagen nogle  år fra 2010 - til 13 eller 14 kan ikke helt huske det. Så vidt jeg ved er der ikke noget der længere.

Og her er det helt klart og tydeligt, at trådstarter har startet et rygte op, der ikke har hold i virkligheden, for omtalte pige har intet med det her ovennævnte at gøre

Tak, eller nej tak til trådstarter, der lige fik sat et rygte igang, der intet har på sig.

Undskyld jeg siger det.....han burde ekskluderes, eller som minimum et gult eller rødt kort

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

I snakker om samme gade i Vejle, men ikke samme adr. enig den adr. i starten af gaden nr. 2 er ikke det bedste sted, det er ikke der Syren/Katja holder til, det er en andet sted på gade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...