Hop til indhold
Rejsenetværk

Er denne klinik anderledes end alle de andre?

Recommended Posts

Er der nogle der har besøgt dette sted, der kan fortælle om stedet bryder med måden man normalt går på bordel i Danmark?

Ved I om man sidder sammen med pigerne og andre gæster når man kommer, om man har god tid når man kommer til at hygge over kaffen, og igen efter sceancen og et bad over en kop farvel kaffe?

En anmeldelse vil blive læst med overordentelig stor interesse :)

Finanserne er pt ikke til eget besøg, og jeg vil også gerne lige læse om andres erfaringer, før jeg eventuelt selv afprøver deres koncept, forudsat at de virkelig skiller sig ud, og man kan besøge dem uden det sædvanlige skæg og blå brille cirkus her i landet når vi går på bordel :cry:

Kom forbi til en hyggelig fræk aften hos Gentlemen Girls

http://gentlemengirls.dk/

Gentlemen Girls er en stilfuld og eksklusiv massage klinik, med fokus pågod stemning og frække piger.

Her har I mulighed for at sidde i vores lounge og få en drink mv. mens vores frække værtinder kræser om jer.

Det er vigtigt for os at du får en god oplevelse, derfor giver pigerne sig altid god til at kæle om dig.

Vi ligger meget diskret 5 min. fra Københavns Centrum.

----------------------------------------------------------------------------------------

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Rejsenetværk.

Har du tænkt på at ringe til dem og spørge?

Umiddelbart ser det ud til, at det er sådan noget lounge-agtigt noget, og det er også beskrevet sådan på hjemmesiden. Og så er det jo umiddelbart meget andet end en normal, dansk klinik. Det er udenlandske piger, og Spontinisvej ligger nede ved Valby og Sydhavnen og i den retning.

Jeg har ikke været der, og da det er udenlandske piger, er det heller ikke noget for mig, idet jeg lægger vægt på kommunikation uden for mange misforståelser. Men da der er et telefonnummer, kan der vel heller ikke være noget i vejen for at ringe og spørge dem lidt ud.

Held og lykke med det.

Spider. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Spider

Ja det ser ud til at kunne ligne noget i retning af et alternativ til at besøge andre bordeller på en anden måde. Men jeg vil ikke ringe, for jeg er meget langt fra selv at besøge stedet, også selvom måden man besøger stedet på, skulle tiltale mig.

Er derfor spændt på om andre har besøgt/vil besøge stedet, de herefter vil skrive om deres oplevelse.

Nicky er da dansk, det ser Jeanette også ud til at være.

Stedet er helt nyt og de søger nye piger.

Men læser stedet med, kunne de jo oprette en gratis bruger profil, selv skrive lidt om deres koncept i denne tråd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Så kører den igen for rejse. De samme gamle kæpheste.

Rejse, smut hen i dankortautomaten, hæv nogle penge. Tag bussen ud til bollestedet og undersøg hvad der sker og hvordan set-up er.

Hvor svært kan det være?

:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et nyt sted der har eksisteret siden i sommers, tilsyneladende endnu uden anmeldelser på nettet og med et website der konstant fejlmelder, samt fravær af en stabil pige oversigt, borger ikke for at det bliver for mine penge det skal søges opklaret hvad stedet egentlig står for eller ikke?

Det skal det ejheller nødvendigvis for andres penge, men hvis nogle har haft fornøjelsen eller ikke fornøjelsen, er info kærkommen.

Hvis du klikker rundt på deres site:

04

We are sorry, the page you are looking for does not exist

You might want to try our site search or to browse the site with the help of the main navigation menu

Dog annoncerer de således:

http://massage.side6.dk/gentlemengirls

Nu er dette ikke et svar til denne LL, han har jo efter eget udsagn ofte oplevelser af ca 5 +/- timers varighed, uden at vi efter hans opfattelse fattigrøve, mig bekendt nogensinde er blevet beriget af en anmeldelse heraf - vi er fattigrøve der bidrager reelt med anmeldelser, fremfor at håne alt hvad der kommer, der ikke lige passer egen præference.

Markedet er så rigeligt beriget med de fremmeste, fornemste og mest troværdige etablisementer, såsom Pussy Galores, Seduction Girls, Cassiopeia Stars, SexyClub, flere andre med, de sikkert af mange foretrukket af gode grunde, men det passer bare ikke mig at besøge dem i daglig drift, sådan som de på et fuldstændig ensartet grundlag driver deres virksomhed.

Gentlemen Girls mangler i min optik at formidle, dels selv, dels hvis muligt i form af gæsters information, at stedet drives på en måde, der gør det til et reelt alternativ til at rejse til Tyskland i stedet for at besøge de nævnte fremmeste, fornemste og mest troværdige etablisementer.

PT fortsætter undertegnede "fattigrøv" med at spare op til en mindre tur til Hamburg i februar næste år for 3 - 4000 kr, efter at jeg har brugt ca 9500 kr i Berlin i oktober dette år - det handler om prioritering, men selvfølgelig dette er vel ukendt for alle de velpolstrede her på stedet, eller?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...