Hop til indhold
Miller's Crossing

Italienske Mia - sød og sexet !!

Recommended Posts

:PVar forbi italienske Mia i dag. 

Hun var utrolig nem at lave aftale med. Havde kommunikeret med hende både på PM (hun har en profil herinde) og på sms. Det viste sig dog senere at være en italiensk veninde, som Mia og hendes roomie Natasha har taget med til DK, der kommunikerer for dem, da de nærmest ikke kan et ord engelsk. 

Stedet er et diskret sted i Vanløse meget tæt på Ålekistevej med gode P-muligheder. Der er egen indgang til kælderen. Jeg blev lukket ind af veninden og troede et øjeblik, at jeg havde vundet i lotteriet, men ak - det var ikke hende, jeg skulle være sammen med;) Jeg tror desværre ikke, hun er til det med at sælge sex.  

Men så kom Mia. Hun er bestemt en sød og dejlig pige. Som sagt lidt svær at tale med, men hvad fanden? Jeg vil skyde på, at hun er sidst i 20-erne. Omkring de 168 cm. Og med store bryster, som jeg er ret sikker på er sili, men de var nu bløde og rare at røre ved, og det måtte jeg gerne. Jeg er normalt mere til ungpigebryster i størrelse B-C, men her var det sgu ok. Hun var på ingen måde berøringsangst. Hun er i det hele taget meget italiensk, hvilket jeg anser som et stort plus:D Hendes humør var højt, og hun smilede meget, men som @Hunting for beaver ville have sagt: Hvorfor skulle hun dog ikke det med så flot en fyr (ha ha ha).  

Sexen var sgu god. Jeg havde købt extra tungekys, og det gjorde hun ret godt - dog uden at komme helt op i nærheden af de bedste tungekyssere - se anden tråd, som Hunter netop har lagt op. Hendes superfransk var fantastisk og dybt. Og også 69 og selve sexen var dejligt. Var bare færdig al for hurtigt. Men det var ikke hendes skyld. Hun tilbød selv massage i resten af tiden.  

Alt i alt en god oplevelse - ikke i top og ikke i bund:wub:

Pigen:7/10

Indlevelse: 8/10

Stedet: 9/10

Sex: 9/10

Miller's

 

 

Redigeret af Miller's Crossing
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, 1 time siden:


@Hunting for beaver

Var bare færdig al for hurtigt. Men det var ikke hendes skyld. Hun tilbød selv massage i resten af tiden. 

Det var det vel på sin vis ;) - Ihvertfald ikke noget hun bare skamme sig over :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Mille,,, 

Thumbs up,, for en dejlig beretning med en lille twist af forårs kådhed fra din side af,, ha ha ha 

Jeg må sgu gi dig at du har en ret fed smag i at udsøge de lækre damer, men selvfølgelig med alt den selvtillid og det udseende som du render rundt med så er du jo et par hestesko foran os andre :)  se anden tråd "Tom Hanks", Miller er bare 10 % flottere og 15 % mere charmør,, ;):rolleyes::D

Hvad mener du iøvrigt med, "meget italiensk",, udseende, væremåde, temperament, undertøj stil B),, andet??? 

Venligst Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hunter,

Mia er meget italiensk af udseende, væremåde og stil<3

Og så kan hun sjovt nok også sproget;)

Hvilket minder mig om, at jeg skulle have bedt hende om at sige en masse på italiensk under selve akten. Det tænder mig helt vildt, kun overgået af svensk - altså sproget:wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 19 minutter siden:

Hej Hunter,

Mia er meget italiensk af udseende, væremåde og stil<3

Og så kan hun sjovt nok også sproget;)

Hvilket minder mig om, at jeg skulle have bedt hende om at sige en masse på italiensk under selve akten. Det tænder mig helt vildt, kun overgået af svensk - altså sproget:wub:

 

God stil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i går aftens 

pigen er sød nok, men kan ikke et ord på engelsk,

BJ godkendt med hellere ikker mere en det

tog hende i sofaen og stående, så du rigtige kunne støde igennem, men du måtte ikke rigtige tag fat i hendes hofter nakke mm. 

derefter en ridetur stadige i sofaen, af med kondomet mere bj men var ikke klar til at aflevere, så på med et nyt kondom (der brokkede hun sig ) 

fik lagt hende på sengen og knaldede hende totalt i bund 

også hurtigt op, af med gummidrengen og så få fyldt hendes mund så det stod udaf den 

stedet ok

pigen ok 

sex totalt i orden vis du tag styringen 

kommer igen, nej tænker der må være flere jeg skal prøve 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...