Hop til indhold
Kubrick

Alexa Frederiksberg

Recommended Posts

Hed tidligere Bianca og fik såvidt jeg husker ganske ok anmeldelser, men meget kan naturligvis ændre sig på kort tid:

Generelt ganske sød, men ikke så indlevende pige, noget kraftigere end på billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg
riberhus skrev, for 5 timer siden:

Hed tidligere Bianca og fik såvidt jeg husker ganske ok anmeldelser, men meget kan naturligvis ændre sig på kort tid:

Generelt ganske sød, men ikke så indlevende pige, noget kraftigere end på billederne

Synes jo bare at hendes bryster ser rimeligt fornuftige ud... og til en rigtig pris...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, 1 time siden:

Synes jo bare at hendes bryster ser rimeligt fornuftige ud... og til en rigtig pris...

tror ikke du blir skuffet til en plovmand, bare du ikke forventer mirakler, som jeg husker hende havde hun et ret kønt ansigt, men var som sagt lidt større end jeg havde forventet, uden at være fed...sød men ikke GFE

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan love for du vil blive skuffet, det var et af de største spild af penge jeg har oplevet.

Brug hellere pengene hos f.eks græske Emilly.

Redigeret af PaleWhale

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil også sige spar dine penge. Brug hånden eller find en anden. Både hende og hendes veninde Jasmine er penge spild. 30 min for 500 kr er deres ' salgstrick'. Kommer du efter to minutter, så er det ud af vagten, eller også få du hvad de kalder massage, hvor hun smør hænder ind i body lotion og tørre det af på dig.. De virker søde nok, men elsker dine penge mere. 

Så et no go herfra.. Og det er rigtigt, hende Alexa har skiftet navn flere gange efter nogen dårlige anmeldelser. Hun hed Bianca, da jeg besøgte hende, og så har de også skiftet adresse op til flere gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...