Line c 1297 Skrevet 28. Februar, 2019 Jeg syntes det er vildt frækt til et par jeans og nogle lækre stiletter og en tur i byen Men i soveværelset fortrækker jeg noget lækkert undertøj frække støvler eller stiletter og skal der leges med en udklædning er jeg os altid frisk på det 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 28. Februar, 2019 Jeg foretrækker denne "manglende"påklædning, når der skal hygges: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 28. Februar, 2019 Ratata skrev, for 2 timer siden: Jeg foretrækker denne "manglende"påklædning, når der skal hygges: Jamen den er da heller ikke værst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 28. Februar, 2019 Men den her påklædning er nu også ret lækker: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 28. Februar, 2019 Jeg er helt klart til corsager. Samt al mulig andet lækker udklædning. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 1. Marts, 2019 (edited) pallehansen skrev, den 27.2.2019 at 14:49: Er vild med corsager meget gerne med straps til strømper. Jeg er helt enig, og for mit vedkommende må det gerne være i sorte blonder (lak og læder siger mig ikke det store). Redigeret 1. Marts, 2019 af Landsbytossen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 1. Marts, 2019 Totalt hot thumbs up herfra, selvom du nok ikke tjener så godt på min mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 1. Marts, 2019 Hot! Hvis de er med lynlås, blir så satans fummelfingret når jeg er dygtig r/lidderlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg