Anna - fræk og sexet 901 Skrevet 26. Februar, 2019 Hvad er jeres holdning til Corsager? Er det hot or not? Og hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 26. Februar, 2019 For mit vedkommende afhænger det af kvindens kropsbygning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 26. Februar, 2019 Jeg synes de er rigtig flotte, men besværlige at få af og på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 26. Februar, 2019 Det er så hot, jeg elsker det 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 26. Februar, 2019 Jeg er vild med corsager. Og gerne kombineret med hofteholdere og strømper Det måtte meget gerne blive mere udbredt i GP-verdenen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17707 Skrevet 27. Februar, 2019 Corsager er helt ok. Ved særlige tilfælde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 938 Skrevet 27. Februar, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 5 timer siden: Hvad er jeres holdning til Corsager? Er det hot or not? Og hvorfor? jeg synes du skal uploade et billede af dig selv i corsage, så er det nemmere at forholde sig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 901 Skrevet 27. Februar, 2019 Det er generelt, at jeg spørger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 27. Februar, 2019 Det er frækt og lækkert, men netstrømper og hofteholder og åben bh er også lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 27. Februar, 2019 Er vild med corsager meget gerne med straps til strømper. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 27. Februar, 2019 Jeg har ikke behov for at få mig en timeglasfigur.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 27. Februar, 2019 Som udgangspunkt er er “frækt tøj” IKKE noget som tænder mig specielt – jeg er nok ret kedelig jeg kan se en fordel for de piger som har lidt løs hud på maven og måske har fået børn med de konsekvenser det nogle gange har på kroppen, men ellers er det mig ligegyldigt – for mig er det pigen – hviler hun i sig selv, er der en god øjenkontakt, holder hun hvad hun lover og er der i øvrigt en god stemning/kemi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 27. Februar, 2019 Ellers tak. Det ser alt for kompliceret ud. Hvide Sloggi. Ja tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 27. Februar, 2019 underdog40 skrev, 1 time siden: Ellers tak. Det ser alt for kompliceret ud. Hvide Sloggi. Ja tak Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 27. Februar, 2019 pænt nej tak herfra. Kan bedst li at være helt nøgen og har ikke hørt klager fra nogen side. Jeg er "bare mig" - ikke specielt sminket, klædt eller noget, når jeg møder en gæst. Hvis man tænder på diverse "udklædning" som en del af illusionen, så går man forgæves hos mig. Kan højst svinge mig op til en blonde bh og en g-streng. Men det går jeg jo også med under min alm. påklædning til hverdag i mit civile job. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 27. Februar, 2019 Milf GFE skrev, for 35 minutter siden: pænt nej tak herfra. Kan bedst li at være helt nøgen og har ikke hørt klager fra nogen side. Jeg er "bare mig" - ikke specielt sminket, klædt eller noget, når jeg møder en gæst. Hvis man tænder på diverse "udklædning" som en del af illusionen, så går man forgæves hos mig. Kan højst svinge mig op til en blonde bh og en g-streng. Men det går jeg jo også med under min alm. påklædning til hverdag i mit civile job. Helt enig. Lige når det kommer til frække piger bekædning, så synes jeg at "Less is more". Alt det besvær med mystiske bekædningsstykker er decideret kontra-produktivt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 27. Februar, 2019 Ja, jeg er vild med korsetter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Februar, 2019 Liv skrev, den 26/2/2019 at 21:58: Jeg synes de er rigtig flotte, men besværlige at få af og på En hurtig modifikation med en lynlås i siden løser det problem ....... bare et fif jeg har hørt fra en anden pige. Jeg bruger dem ikke selv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Februar, 2019 Bananas skrev, for 20 timer siden: Corsager er helt ok. Ved særlige tilfælde. Usikkert .... bare usikkert! ingen kædeskærm..... ingen skærme...... ingen hjælm....ingen lys...ingen reflekser. Men sikkert spændende at køre bagved 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 28. Februar, 2019 Butch skrev, for 8 timer siden: Jeg bruger dem ikke selv Glad for at du ikke har misforstået konceptet ligesom @Visti-Vistisen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. Februar, 2019 Midtvestagurken skrev, for 53 minutter siden: Glad for at du ikke har misforstået konceptet ligesom @Visti-Vistisen Hver sin lyst..... Men til trådstarter @Anna - fræk og sexet, så synes jeg at det netop kan være frækt og sexet når pigen har corsage på. Kropsbygningen har dog en del at sige for at det bliver godt. Det virker ikke for mig hvis det hele ligner en tennisbold i et par sokker, eller hvor man bare kan se at der liiige er spændt lidt for meget ind og man er bange for at hele molevitten revner ved første åndedræt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 901 Skrevet 28. Februar, 2019 (edited) Tak for de mange gode indlæg. Og for de billeder I har lagt op personligt er jeg mest til lingeri - det er lidt mere sexet og nemmere at få af. Det er også dejligt ikke at være så tildækket. Jeg kan godt lide princippet “less is more” Redigeret 28. Februar, 2019 af Anna - fræk og sexet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3309 Skrevet 28. Februar, 2019 Tænder vildt på en lædercorcage med 1/4 skåle ohg der til lange læderstøvler Ja så er jeg solgt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg